Sagan Mariusz
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Biblioteka Międzywydziałowa
(2)
Biblioteka WEiZ
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Sagan Mariusz
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Majewski Jerzy S
(132)
Lewandowski Maciej
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(100)
Kardyś Marta
(97)
Nazwisko Imię
(96)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Kotapski Roman
(92)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(80)
Meryk Radosław
(79)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Górczyński Robert
(78)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Mycielski Krzysztof
(75)
Kulawik Marta
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Walkiewicz Łukasz
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(65)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(62)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Paszkowska Małgorzata
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Gawrońska Joanna
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Klupiński Kamil
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Barowicz Marek
(51)
Trammer Hubert
(51)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(2)
angielski
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(2)
Fast Moving Consumer Goods
(1)
Marketing
(1)
Przedsiębiorstwa
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(2)
Podręczniki
(1)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Management in international business / Mariusz Sagan. - Warszawa : Warsaw School of Economics, 2015. - 104, [1] s. : il. (w tym kolor.) ; 24 cm.
Publikacja przygotowana w ramach projektu "Młodzi projektują zarządzanie".
Bibliogr. s. [103]-104. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 143662 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Dla menedżerów, pracowników naukowych, studentów oraz doktorantów.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 886
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 127320 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [208]-219.
Dla studentów na kierunkach zarządzanie, ekonomia oraz międzynarodowe stosunki gospodarcze, słuchaczy studiów podyplomowych i MBA, doktorantów oraz menedżerów.
Standaryzacja programów marketingowych na rynkach Międzynarodowych 1.1. Zjawisko standaryzacji w działalności marketingowej przedsiębiorstw 1.2. Standaryzacja programów marketingowych 1.3. Wpływ procesów globalizacji na standaryzację programów marketingowych 1.4. Tendencje w konsumpcji a standaryzacja 1.5. Standaryzacja a rodzaje strategii w marketingu międzynarodowym Efektywność, czynniki i zakres standaryzacji programów marketingowych na rynkach międzynarodowych 2.1. Efektywność zestandaryzowanych strategii marketingu-mix w świetle badań empirycznych 2.2. Czynniki standaryzacji programów marketingowych 2.2.1. Czynniki standaryzacji produktu 2.2.2. Czynniki standaryzacji ceny 2.2.3. Czynniki standaryzacji strategii reklamowych 2.3. Ewolucja standaryzacji poszczególnych instrumentów strategii marketingu-mix na rynkach międzynarodowych 2.3.1. Zakres standaryzacji na rynkach krajów rozwiniętych 2.3.2. Zakres standaryzacji na rynkach krajów rozwijających się i na rynkach wschodzących Standaryzacja produktu, ceny i strategii reklamowych na rynku FMCG w Polsce – wyniki badań własnych 3.1. Przedmiot analizy, dobór próby badawczej i metodyka badań 3.2. Charakterystyka próby badawczej 3.3. Zakres standaryzacji produktu, ceny i strategii reklamowych w badanych korporacjach międzynarodowych 3.3.1. Stopień transferu formuły produktów z rynku macierzystego na rynek polski 3.3.2. Zakres standaryzacji instrumentów marketingowych na polskim rynku FMCG 3.3.3. Spójność polityki standaryzacji korporacji międzynarodowych na rynku polskim 3.4. Standaryzacja a rodzaj produktu i jego pozycjonowanie na rynku 3.5. Cykl życia produktu a standaryzacja na rynku polskim 3.6. Perspektywy standaryzacji badanych instrumentów marketingu-mix w opinii kadry kierowniczej Otoczenie marketingowe a standaryzacja programów marketingowych na rynku polskim 4.1. Rola otoczenia marketingowego (kraj macierzysty – kraj docelowy) w standaryzacji programów marketingowych 4.2. Wpływ wybranych elementów otoczenia marketingowego na standaryzację programów marketingowych na rynku FMCG w Polsce 4.2.1. Podobieństwa kulturowe 4.2.2. Podobieństwa w zakresie dochodów rozporządzalnych oraz cen na rynku 4.2.3. Struktura konsumpcji oraz wielkość konsumpcji per capita wybranych produktów na rynku macierzystym i docelowym 4.2.4. Czynniki otoczenia technologicznego 4.2.5. Struktura wydatków reklamowych na rynku macierzystym i docelowym 4.2.6. Wybrane wskaźniki systemów dystrybucji 4.3. Otoczenie marketingowe a standaryzacja. Ujęcie syntetyczne Pozycja konkurencyjna i strategia firmy międzynarodowej a standaryzacja instrumentów marketingu-mix na rynku polskim 5.2. System podejmowania decyzji w korporacji (centralizacja/decentralizacja uprawnień) i jego związek ze standaryzacją na rynku docelowym 5.3. Pozycja konkurencyjna przedsiębiorstwa międzynarodowego oraz poziom konkurencji na rynku i ich wpływ na zakres standaryzacji w Polsce 5.3.1. Liczba rynków obsługiwanych przez firmę międzynarodową oraz szerokość portfolio marek jako korelaty konkurencyjności międzynarodowej i standaryzacji 5.3.2. Pozycja konkurencyjna korporacji na rynku polskim a zakres standaryzacji wybranych instrumentów marketingu-mix 5.3.3. Natężenie konkurencji na polskim rynku FMCG a zakres standaryzacji 5.4. Rozwój zestandaryzowanych programów korporacji międzynarodowych na rynkach globalnych a zakres standaryzacji na rynku lokalnym
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 148
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 92
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 126113 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 126010 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3635 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności