Siemieniako Dariusz
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(2)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(2)
E-booki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Biblioteka WEiZ
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Siemieniako Dariusz
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Majewski Jerzy S
(132)
Lewandowski Maciej
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(100)
Kardyś Marta
(97)
Nazwisko Imię
(96)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Kotapski Roman
(92)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(80)
Meryk Radosław
(79)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Górczyński Robert
(78)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Mycielski Krzysztof
(75)
Kulawik Marta
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Walkiewicz Łukasz
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(65)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(62)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Paszkowska Małgorzata
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Gawrońska Joanna
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Klupiński Kamil
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Barowicz Marek
(51)
Trammer Hubert
(51)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Bogacz Katarzyna
(48)
Rok wydania
2000 - 2009
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Lojalność konsumentów
(1)
Marketing partnerski
(1)
Obsługa klienta
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Segmentacja rynku
(1)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Rozprawy Naukowe / Politechnika Białostocka ISSN 0867-096X ; Nr 72)
Bibliogr.s. 127 - 132
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E 989 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [143]-148. Indeks.
Publ. przeznaczona dla studentów wyższych lat ekonomii oraz zarządzania i marketingu do wykładów specjalistycznych dotyczących zachowań konsumentów i budowy programów lojalnościowych oraz koncepcji marketingu indywidualnego.
Sygnatura czytelni BWZ: IV C 27
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3131 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Podręcznik dla studentów wyższych lat ekonomii oraz zarządzania i marketingu do wykładów specjalistycznych dotyczących zachowań konsumentów i budowy programów lojalnościowych oraz koncepcji marketingu indywidualnego. Może również być przydatny praktykom kształtującym strategię marketingową i programy lojalnościowe w swoich firmach. Zawiera najnowszą, usystematyzowaną wiedzę o lojalności klientów, jej typach, prawidłowościach i uwarunkowaniach. Autorzy przedstawiają zarówno podstawy teoretyczne, jak i liczne przykłady rozwiązań stosowanych w praktyce. W książce omówiono kolejno: - istotę i rodzaje lojalności, - modele lojalności, - motywacje klientów, - typologię lojalności, - dynamikę zmian postaw klientów, - pomiar lojalności. Praca ma zarówno wysokie walory merytoryczne, jak i praktyczne. Autorzy prezentują bowiem najnowszą wiedzę, opartą na literaturze światowej, popartą licznymi przykładami z życia gospodarczego. Każdy rozdział kończą pytania kontrolne. Podręcznik zawiera również bogatą bibliografię i indeks rzeczowy. Autorzy podręcznika są pracownikami naukowymi i wykładowcami Wydziału Zarządzania Politechniki Białostockiej oraz praktykami – konsultantami i doradcami gospodarczymi – współpracującymi z wieloma firmami.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności