Lockdown
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(2)
Forma i typ
Artykuły
(1)
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
wypożyczone
(1)
Placówka
Czytelnia Główna
(1)
Autor
Opuchlik Anna
(1)
Opuchlik Miłosz
(1)
Tadeusiewicz Ryszard (1947- )
(1)
Żurawski Arkadiusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Budownictwo
(2413)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1897)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Lockdown
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1177)
Wytrzymałość materiałów
(1158)
Ochrona środowiska
(1024)
Sport
(1014)
Turystyka
(953)
Elektronika
(947)
Mechanika
(933)
Ekonomia
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(874)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(825)
Chemia
(809)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(792)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(745)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(724)
Prawo pracy
(712)
Piłka nożna
(710)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(668)
Marketing
(640)
Architektura
(637)
Innowacje
(620)
Naprężenia i odkształcenia
(616)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(591)
Programy komputerowe
(586)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(523)
Sterowanie
(520)
Materiałoznawstwo
(519)
Produkcja
(518)
Komputery
(517)
Symulacja
(516)
Inwestycje
(509)
Praca
(504)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(495)
Energia elektryczna
(492)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(484)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Przedsiębiorstwo
(470)
Szkolnictwo wyższe
(470)
Finanse
(469)
Maszyny elektryczne
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Skrawanie
(434)
Języki programowania
(433)
Rehabilitacja medyczna
(433)
Reklama
(432)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(389)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(383)
Banki
(379)
BHP
(377)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Nauka i badania
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Kultura Fizyczna
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
E-learning na uczelni : koncepcje, organizacja, wdrażanie / pod redakcją Ryszarda Tadeusiewicza. - Warszawa : PWN, copyright 2021. - 355 stron : fotografie, ilustracje ; 24 cm.
Bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych przy pracach.
CZĘŚĆ I. ZDALNIE PROWADZONE WYKŁADY 1.Metoda udostępniania studentom wykładów do samodzielnie aktywnie sterowanego ich przyswajania 1.1.Dawny entuzjazm i twarda konieczność 1.2.Pierwsze rozwiązanie - na szybko 1.3.Organizacja e-nauczania 1.4.Rozwiązanie długofalowe 1.5.Zastosowane ulepszenia 1.6.Zalety użycia samoobsługowych wykładów 1.7.Rola komentarza głosowego 1.8.Dalsze zalety 2.Kształcenie w zakresie podstaw elektroniki wspomagane technikami e-learningowymi 2.1.Wprowadzenie w kontekst - istotność techniki analogowej 2.2.W stronę realizmu - próba na małej grupie 2.3.Rola technik e-learningowych - wsparcie 2.4.Okres zagrożenia SARS-CoV-2: od wsparcia do zastępowania zajęć - instrumentarium domowe 2.6.Systemy telekonferencyjne 2.7.Rola narzędzi symulacyjnych 2.8.Sprzętowe laboratorium na odległość 2.9.Ukryty potencjał - wideodydaktyka CZĘŚĆ II. ĆWICZENIA LABORATORYJNE NA ODLEGŁOŚĆ 3.Metodyka zdalnego prowadzenia ćwiczeń laboratoryjnych z obszaru automatyki 3.1.Metodyka prowadzenia laboratorium problemowego bazującego na ćwiczeniach eksperymentalnych 3.2.Metodyka prowadzenia wykładu, laboratorium symulacji i projektu 4.Przygotowanie studentów do badań naukowych przez korzystanie z e-learningu na sprzętowych zajęciach laboratoryjnych 4.1.Ciekawostki na wykładzie - inspirowanie studentów do pracy naukowej 4.2.Wprowadzenie do zajęć z elektronicznej aparatury medycznej 4.3.Nowe elementy w alternatywnych sprawozdaniach z wirtualnych ćwiczeń 4.3.1.Pokazy w internecie zamiast ćwiczeń w laboratorium 4.3.2.Badania literaturowe - unikatowość tematów przy dużej liczbie studentów 4.3.3.Planowanie eksperymentu naukowego w ramach sprawozdania 4.3.4.Częściowe wykonywanie badań naukowych przy realizacji zajęć projektowych 4.4.Plan przygotowywania studentów do pracy naukowej w czasie wykładu w kolejnym semestrze zdalnym 5.E-learning w realizacji zajęć wykładowych i laboratoryjnych z zakresu systemów automatyki budynkowej 5.1.Wykłady 5.2.Wykłady z elementami e-learningu - formuły i narzędzia 5.3.Wykłady zdalne w okresie zawieszenia zajęć - koncepcja i doświadczenia 5.5.Laboratoria 5.6.Elementy e-learningu w organizacji laboratoriów automatyki budynkowej 5.7.Laboratoria zdalne w okresie zawieszenia zajęć - koncepcje i doświadczenia 6.Zdalne przeprowadzanie ćwiczeń laboratoryjnych przy użyciu rzeczywistej aparatury do przedmiotu Integracja Systemów Pomiarowych 6.1.Inspiracje 6.2.Zasady prowadzenia zajęć laboratoryjnych 6.3.Stanowiska laboratoryjne 6.3.1.Struktura sprzętu 6.3.2.Konfiguracja przygotowawcza 6.3.3.Zasady zdalnej komunikacji 6.4.Ćwiczenia zrealizowane zdalne 6.4.1.Standardy RS232C oraz SCPI 6.4.2.Standard Modbus 6.4.3.Standardy RS-485, TDM 6.5.Identyfikacja studenta 6.6.Studenci - sprzężenie zwrotne 6.7.Ćwiczenia w przygotowaniu 6.7.1.Charakterystyka diody 6.7.2.Mostek 7.Nauczanie zdalne w programowaniu, robotyce i informatyce śledczej. Narzędzia i metody prowadzenia laboratoriów 7.1.Laboratoria specjalistyczne 7.2.1.Laboratorium informatyki śledczej 7.2.2.Laboratorium robotyki 7.2.3.Laboratorium programowania - język Python 8.Bariery i wyzwania w nauczaniu online elektroniki 8.1.Bariery 8.2.Wyzwania 8.3.1.Ideały i codzienność 8.3.2.Organizacja laboratorium 8.4.Nauczanie 8.4.1.Narzędzia do przekazywania treści 8.4.2.Narzędzia wspierające wirtualne zajęcia laboratoryjne 8.4.3.Zajęcia laboratoryjne online w praktyce 9.Modyfikacje zajęć stacjonarnych pod kątem realizacji w formie wirtualnej na przykładzie przedmiotu Sieci transmisji danych 9.1.Zasady prowadzenia zajęć z przedmiotu Sieci transmisji danych przed przejściem na tryb zdalny 9.2.1.Zajęcia wykładowe 9.2.2.Zajęcia laboratoryjne 9.2.3.Zajęcia projektowe 9.2.4.Konsultacje i spotkania z prowadzącym 9.2.5.Obecności na zajęciach, zaliczenia i egzamin końcowy 9.3.Modyfikacje metodyki prowadzenia zajęć dla potrzeb realizacji zajęć zdalnych 9.3.1.Zmiany w zajęciach wykładowych 9.3.2.Zmiany w zajęciach laboratoryjnych 9.3.3.Zmiany w zajęciach projektowych 9.3.4.Zmiany ogólne w ramach kursu 9.4.Kooperacja ze studentami i ich opinie CZĘŚĆ III. JAK KONTROLOWAĆ WIEDZĘ STUDENTA BEZ OSOBISTEGO KONTAKTU 10.Obrony online - wyzwania, problemy, doświadczenia 10.1.Organizacja, podstawy i wymagania prawne 10.2.Okres zamknięcia uczelni, przygotowania i testy 10.3.Organizacja i przeprowadzanie obron CZĘŚĆ IV. PYTANIA FUNDAMENTALNE 11.Autorytet nauczyciela akademickiego - jak budować i utrzymać w nauczaniu zdalnym? 11.1.1.Pojęcia podstawowe 11.1.2.W jakim celu warto budować autorytet 11.1.3.Świadome budowanie autorytetu 11.2.Metody budowania autorytetu 11.2.1.Personalny charakter autorytetu 11.2.2.Wzajemny szacunek studenta i profesora 11.2.3.Praca wspierana przez pasję 11.2.4.Stawianie granic 11.2.5.Równe traktowanie a praca ze studentami zdolnymi 11.2.6.Więź jako element autorytetu 11.2.7.Wizerunkowy składnik autorytetu 11.2.8.Nauczyciel i profesjonalista 11.2.9.Uczenie się jako proces ciągły 11.2.10.Wzajemne wspieranie się autorytetów 12.Wieioaspektowość e-iearningu przy nabywaniu przez studentów kompetencji związanych z kierowaniem projektami i rozwojem architektury systemów IT 12.1.Kompetencje architekta i kierownika projektu w branży informatycznej 12.2.Uwarunkowania w nauczaniu zarządzania projektami informatycznymi 12.3.Analiza rozwiązań w nauczaniu zarządzania projektami informatycznymi 12.4.Nauczanie bazujące na projektach (Project-BasedLearning, PBL) 12.5.Metody zdobywania i utrwalania wiedzy 12.6.Rozwój kompetencji społecznych 12.7.Problemy z przeprowadzaniem zajęć w czasach pandemii 12.9. Przeprowadzenie egzaminu testowego wzorowanego na egzaminie certyfikowanym 12.10.Zajęcia z architektury systemów informatycznych 12.11.Rozwiązania na przyszłość CZĘŚĆ V. OPINIE I SPOSTRZEŻENIA STUDENTÓW 13.Narzędzia, metody i organizacja zdalnego nauczania w laboratorium automatyki okiem studenta 13.1.Pracujemy zdalnie - obecność i aktywność 13.2.Student w okowach pracy zdalnej - opinie, refleksje CZĘŚĆ VI. OMÓWIENIE WŁAŚCIWOŚCI NARZĘDZI I ICH PORÓWNANIE 14.Metody i narzędzia wykorzystywane do nauczania zdalnego przez nauczycieli akademickich uczelni technicznej w okresie pandemii 14.1.Dostępne ogólnouczelniane narzędzia do nauczania zdalnego 14.2.1.Uczelniana Platforma e-Learningowa (UPeL) 14.2.2.ClickMeeting 14.2.3.MS Teams 14.3.Statystyka stosowanych metod i narzędzi z uwzględnieniem formy zajęć 15.Metodyka myślenia projektowego w zdalnym nauczaniu 15.1.Metoda tutoringu inspirowana metodyką myślenia projektowego 16.Analiza porównawcza popularnych narzędzi do telekonferencji 16.1.Wymagania dotyczące zajęć laboratoryjnych z informatyki 16.2.ClickMeeting - jedyne oficjalne narzędzie do e-learningu na AGH przed koronawirusem 16.4.Microsoft Teams 16.5.Cisco Webex 16.6.Zoom 16.7.BigBlueButton 16.8.Discord 16.9.Google Meet i Hangout 16.10.Skype (bezpłatna wersja) 16.11.Signal 16.12.Inne narzędzia 16.13.Narzędzia do telekonferencji pod konkretne zastosowanie 17.Wykorzystanie MS Teams do prowadzenia zajęć z podstaw elektrotechniki 17.1.E-learning 17.2.Podstawy elektrotechniki 17.3.Wybór MS Teams 17.4.Nowa rzeczywistość 17.5.Elektrotechnika online 17.6.MultiSim 17.7.Prace pisemne i ocenianie 18.DokuWiki jako system do wygodnego tworzenia i udostępniania materiałów dydaktycznych 18.1.Problemy z często stosowanymi metodami przygotowania i zamieszczania treści 18.3.DokuWiki - podstawowe zalety 18.4.Wymagania techniczne i proces instalacji 18.5.Hierarchia treści 18.6.Uprawnienia dostępu 18.7.Rozszerzenia 18.8.Osadzanie treści jednej strony wiki na innej stronie 18.9.Usuwanie stron i sekcji oraz zmiana nazw sekcji 18.10.Organizacja treści 18.11.Historia zmian
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII Ź 163
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 150915 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności