Pracownicy wysoko wykwalifikowani
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Biblioteka WEiZ
(1)
Autor
Wojtczuk-Turek Agnieszka
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Budownictwo
(2413)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1897)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Pracownicy wysoko wykwalifikowani
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1177)
Wytrzymałość materiałów
(1158)
Ochrona środowiska
(1024)
Sport
(1013)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(874)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(809)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(792)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(744)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(724)
Prawo pracy
(712)
Piłka nożna
(710)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(668)
Marketing
(639)
Architektura
(637)
Innowacje
(621)
Naprężenia i odkształcenia
(615)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(591)
Programy komputerowe
(586)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(523)
Sterowanie
(520)
Materiałoznawstwo
(519)
Produkcja
(518)
Komputery
(517)
Symulacja
(516)
Inwestycje
(508)
Praca
(504)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(495)
Energia elektryczna
(492)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(484)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Szkolnictwo wyższe
(470)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(433)
Rehabilitacja medyczna
(432)
Reklama
(431)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(383)
Banki
(379)
BHP
(377)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 287-310.
ROZDZIAŁ 1. Wybrane zjawiska w przedsiębiorstwach sektora KIBS 1.1.Specyfika przedsiębiorstw sektora KIBS 1.2.Tworzenie wartości w sektorze KIBS - rola potencjału kompetencyjnego pracowników i procesów zarządzania wiedzą 1.3.Innowacyjność i personalizacja działania jako podstawowe atrybuty przedsiębiorstw sektora KIBS ROZDZIAŁ 2. Produktywność pracowników wykonujących pracę opartą na wiedzy o wysokim stopniu intensywności - perspektywa zachowań i wyników 2.1.Praca oparta na wiedzy i pracownicy wiedzy 2.2.Produktywność pracowników wiedzy - problemy konceptualizacji i pomiaru 2.3.Produktywność pracowników wiedzy - perspektywa zachowań i rezultatów ROZDZIAŁ 3. Rola zarządzania zasobami ludzkimi i zarządzania wiedzą w stymulowaniu produktywności pracowników wiedzy 3.1.Założenia systemów wysoce wydajnej pracy (HPWS) a architektura ZZL w kontekście specyfiki firm tworzących wysokospecjalistyczne usługi oparte na wiedzy 3.2.Związki HPWS/HPWP z produktywnością indywidualną i organizacyjną 3.3.ZZL a innowacyjność firm sektora KIBS ROZDZIAŁ 4. Dopasowanie człowiek-organizacja jako kluczowa determinanta produktywności indywidualnej 4.1.Dopasowanie do pracy i organizacji - analiza i perspektywy badawcze z punktu widzenia nauk o zarządzaniu 4.2.Związek dopasowania organizacyjnego z wynikami pracowników - główne obszary badawcze i najważniejsze wnioski z badań 4.3.Rola zarządzania ludźmi we wspieraniu dopasowania organizacyjnego pracowników wiedzy ROZDZIAŁ 5. Postawy i przekonania wspierające uzyskiwanie pożądanych efektów zawodowych 5.1.Przywiązanie i zaangażowanie organizacyjne 5.2.Satysfakcja z pracy 5.3.Poczucie sensu pracy 5.4.Przekonanie o własnej skuteczności 5.5.Postrzegane wsparcie organizacyjne 5.6.Elastyczność indywidualna ROZDZIAŁ 6. Rola ZZL i dopasowania człowiek-organizacja we wspieraniu produktywności pracowników wiedzy w świetle badań własnych - ogólna strategia badawcza 6.1.Cele. pytania badawcze i hipotezy 6.2.Założenia dotyczące empirycznej weryfikacji modelu teoretycznego i opis zmiennych 6.3.Etapy postępowania badawczego, procedura badań oraz charakterystyka próby 6.4.Metody analizy danych i procedury kontroli jakości badań 6.5.Narzędzia pomiaru zmiennych w badaniu ilościowym 6.6.Gromadzenie danych w wywiadach jakościowych ROZDZIAŁ 7. Praktyki ZZL oraz ich bezpośredni i pośredni wpływ na produktywność pracowników wiedzy - model I 7.1.Charakterystyka modelu I i wstępne analizy 7.2.Związek systemu ZZL z produktywnością (zachowaniami i rezultatami) pracowników w percepcji menedżerów i podwładnych 7.3.Związki zachowań i rezultatów z miarami produktywności oraz kluczowymi kompetencjami - opinie menedżerów 7.4.Czy dopasowanie pracowników pośredniczy w relacji pomiędzy praktykami ZZL a produktywnością pracowników? - testowanie modelu I w badaniu ilościowym 7.5.Rola systemu ZZL i dopasowania w kreowaniu produktywności pracowników wiedzy - opis i próba interpretacji w badaniu jakościowym 7.6.Produktywność pracowników i specyfika pracy opartej na wiedzy o wysokim stopniu intensywności - dane z wywiadów 1DI 7.7.Rola praktyk ZZL w stymulowaniu produktywności pracowników - w świetle dyskusji ekspertów podczas FG1 7.8.Podsumowanie i dyskusja wyników - model I ROZDZIAŁ 8. Mechanizmy wpływu praktyk ZZL na produktywność pracowników wiedzy - model II 8.1.Charakterystyka modelu II i wstępne analizy 8.2.Czynniki pośredniczące w relacji praktyk ZZL i produktywności pracowników - testowanie efektów pośrednich - badanie ilościowe 8.3.Kluczowe czynniki produktywności (zachowań i rezultatów) pracowników wiedzy w opiniach menedżerów - badania jakościowe 8.4.Podsumowanie i dyskusja wyników - model II ROZDZIAŁ 9. Czynniki decydujące o wpływie praktyk ZZL na produktywność pracowników wiedzy - model III 9.1.Charakterystyka modelu III i wstępne analizy 9.2.Czynniki wzmacniające wpływ praktyk ZZL na dopasowanie i produktywność pracowników 9.3.Podsumowanie i dyskusja wyników - model III ROZDZIAŁ 10. Od teorii i badań do praktyki zarządzania pracownikami wiedzy 10.1.Teoretyczna zawartość badanych konstruktów - propozycja rekonfiguracji 10.2.Rekomendacje dla zarządzania zasobami ludzkimi w firmach tworzących wysokospecjalistyczne usługi
Sygnatura czytelni BWZ: II A 49
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 153155 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności