152409
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
Miesięcznik, 2010, nr 13-
Wcześniejsza częstotliwość: Dwutygodnik, 1999-2004, nr 19, Tygodnik, 2004, nr 20-2010, nr 11/12
2011, nr 1-.
Zawartość zasobu Magazyn P 3253 udostępniany w BWEiZ
2011 nr 1-12 . +Raport
2012 nr 1-12 . +Raport
2013 nr 1-12 . +Raporty
2014 nr 1-12 . +Raport nr 12/1 2015
2015 nr 2-12 . +Raport
2016 nr 1-12 . +Raport
2017 nr 1-12 = 453-462 + Raport
2018 nr 1-12 = 463-472
2019 nr 1-12 = 473-482 + Raport Programy lojalnościowe w Polsce 2019
2020 nr 2/3-12 = 484-492
Ostatnio wpłynęły zeszyty:
Czytelnia Główna: 2011 nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6, nr 7-8, nr 9, nr 10, nr 11, 2012 nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6, nr 7-8, nr 9, nr 10, nr 11, nr 12, 2013 nr 1-2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6, nr 7-8, nr 9, nr 10, nr 11, nr 12, 2014 nr 1-2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6, nr 7-8, nr 9, nr 10, nr 11, nr 12, 2015 nr 2-3, nr 4, nr 5, nr 6, nr 7-8, nr 9, nr 10, nr 11, nr 12, nr 12/1
Strefa uwag:
Tyt. w żywej paginie: MMP
Inny tyt: Media Marketing Polska
Uwaga ogólna
Tytuł według okładki.
Opis na podstawie: 2011, nr 1.
Na okładce i na grzbiecie mmponline.pl.
Od 2012, nr 1 [redaktor naczelny Piotr Pokrzywa].
Od 2013, nr 1 drugi podtytuł: o marketingu z pasją.
2016, nr 1 tyt.: M&MP, tytuł grzbietowy: Media & Marketing Polska.
Od 2017, nr 10 [redaktor naczelny Tomasz Wygnański].
Od 2018, nr 2/3 drugi podtytuł: eksperci od 25 lat, od nr 12 brak drugiego podtytułu.
Od 2019, nr 9 tytuł: Media Marketing Polska.
Od 2019, nr 9 odmienna interpretacja tytułu: MMP.
Uwaga dotycząca dodatków
Liczne dodatki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności