152409
Książka
W koszyku
Marketing : podręcznik akademicki / Eugeniusz Michalski. - Wydanie 2. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017. - 724, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Przestałniki działalności marketingowej w przedsiębiorstwie Wpływ środowiska na funkcjonowanie marketingu Rynek docelowy System informacji marketingowej Organizowanie i metody badań marketingowych Studia nad postępowaniem konsumentów Planowanie marketingowe produktu Kierowanie rozwojem produktu Kreowanie marki produktu Kanały dystrybucji i dystrybucja hurtowa Logistyka dystrybucji Dystrybucja detaliczna Podstawy promocji Reklama produktów Aktywizacja marketingowa Public relations i środki popierania sprzedaży Polityka cen Zasady kalkulacji cen Strategie marketingowe Planowanie marketingowe Organizowanie i kontrola działalności marketingowej Kierowanie rozwojem produktów przemysłowych usłu Podstawy markrtingu międzynarodowego Analiza środowiska międzynarodowego Organizowanie marketingu międzynarodowego.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 230 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 125
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 145214 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 144562 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5701 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 711-714. Indeks.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla studentów kierunków: ekonomia, finanse i rachunkowość, międzynarodowe stosunki gospodarcze, turystyka, zarządzanie, zarządzanie i inżynieria produkcji, zarządzanie publiczne oraz studiów podyplomowych i doktoranckich
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności