152570
Brak okładki
Książka
W koszyku
Komunikacja - definicją istota, cechy Proces, kanał i rodzaje komunikacji Komunikacja marketingowa Zakłócenia i bariery skutecznej komunikacji Różnice kulturowe - definicja, istota, cechy Definicja i istota kultury Uwarunkowania i potrzeby kulturowe Uwarunkowania i potrzeby społeczne Różnice kulturowe i społeczne Komunikacja międzykulturowa - definicja, istotą cechy Definicja i istota komunikacji międzykulturowej w negocjacjach Problemy komunikacji międzykulturowej Znaczenie i podział kultur w negocjacjach Komunikacja międzykulturowa - kraje amerykańskie kraje Ameryki Północnej Stany Zjednoczone Ameryki Północnej (USA) Kanada kraje Ameryki Łacińskiej Meksyk Brazylia Komunikacja międzykulturowa - kraje azjatyckie Rosyjska Republika Federalna Dalekowschodnia kultura biznesowa Chińska Republika Ludowa Japonia Republika Korei Republika Indii kraje arabskie komunikacja międzykulturowa - kraje europejskie Belgia Czechy Dania Finlandia Francja Grecja Hiszpania Holandia Litwa, Łotwa i Estonia - kraje bałtyckie Niemcy Polska Rumunia Węgry Wielka Brytania Włochy
Sygnatura czytelni BWZ: IX F 91
Status dostępności:
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5951 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Na okładce: Różnice kulturowe i komunikacja międzykulturowa w różnych regionach świata jako podstawa sukcesu w biznesie międzynarodowym. Na książce nazwa autora Kamila Słupińska, przyjęta nazwa: Kamila Peszko.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na 127-[131].
Uwaga dotycząca finansowania
Publikacja została sfinansowana ze środków na utrzymanie potencjału badawczego przyznanych Wydziałowi Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności