Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(122)
IBUK Libra
(5)
Forma i typ
Książki
(122)
E-booki
(5)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(95)
dostępne
(86)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(88)
Biblioteka WB
(2)
Biblioteka Międzywydziałowa
(33)
Biblioteka WEiZ
(61)
Biblioteka WWFiF
(1)
Biblioteka WEAiI
(1)
Autor
Penc Józef (1939-2017)
(9)
Vollmuth Hilmar J. (1936- )
(8)
Durlik Ireneusz (1931- )
(7)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(7)
Schauz Ewa
(6)
Sobczyk Mieczysław (1945- )
(6)
Wojcik Krystyna
(6)
Kadysz Piotr
(5)
Markowski Bogusław
(5)
Sztucki Tadeusz (1919-2001)
(4)
Bieda Jolanta
(3)
Bieniok Henryk
(3)
Dąbkowski Grzegorz
(3)
Grzeszczyk Tadeusz Adam
(3)
Matoszek Józef (1950- )
(3)
Sanenko Lucjan
(3)
Sobotkiewicz Dariusz
(3)
Sołtys Waldemar
(3)
Sztucki Tadeusz
(3)
Waniowski Paweł
(3)
Barcewicz Mirosław
(2)
Daszkiewicz Magdalena
(2)
Jasiński Zdzisław (1947- )
(2)
Kopertyńska Maria Wanda
(2)
Kulińska Ewa (logistyka)
(2)
Mansfield Edwin
(2)
Müller Uwe Renald
(2)
Socha Mieczysław W
(2)
Sroka Henryk (1939- 2015)
(2)
Stelmach Waldemar
(2)
Stewart Stefania
(2)
Szyjewski Zdzisław
(2)
Tarczyński Waldemar (1960- )
(2)
Wojciechowski Tadeusz (1925- )
(2)
Šmid Wacław
(2)
Żemigała Marcin
(2)
Aftyka Waldemar
(1)
Białoń Lidia
(1)
Biernat Janusz
(1)
Boguski Jan
(1)
Brzeziński Marek (1949- )
(1)
Burt Shelley
(1)
Böttcher Hans-Jörg
(1)
Chadwick Leslie
(1)
Champy James (1942- )
(1)
Czechowska-Świtaj Teresa
(1)
Czerska Joanna
(1)
Datko Marek
(1)
Dolińska Małgorzata
(1)
Durlik Ireneusz
(1)
Dziembek Damian
(1)
Dąbrowski Grzegorz
(1)
Filipek Agnieszka
(1)
Filipek Agnieszka (fundusze strukturalne)
(1)
Fryczyńska Marzena
(1)
Geffroy Edgar K
(1)
Gomółka Zdzisław
(1)
Gross Stefan
(1)
Grybś-Kabocik Marta
(1)
Grzegołowska-Klarkowska Helena J
(1)
Halaba Małgorzata
(1)
Jabłońska-Wołoszyn Maria
(1)
Janczewska Danuta
(1)
Jasiński Zdzisław
(1)
Kamińska Alfreda
(1)
Kiełtyka Leszek (1953- )
(1)
Kolman Romuald (1922- )
(1)
Kożuch Barbara (1950- )
(1)
Leszczyk-Kabacińska Marzena
(1)
Levine Michael (1954- )
(1)
Lis Stanisław (1928- )
(1)
Maass Peter
(1)
Marciniak Stanisław
(1)
Marx Elisabeth
(1)
Matysiewicz Justyna
(1)
Milczarek Stanisław
(1)
Nowak Marek
(1)
Nowicki Adam (1944- )
(1)
Odlanicka-Poczobutt Monika
(1)
Pastuszak Zbigniew
(1)
Peissker Peter
(1)
Perechuda Kazimierz
(1)
Płowiec Urszula
(1)
Sarbiewska Anna
(1)
Sarjusz-Wolski Zdzisław (1936-2011)
(1)
Seiwert Lothar J
(1)
Skov Niels A
(1)
Smyczek Sławomir
(1)
Snarska Agnieszka
(1)
Sobczyk Mieczysław
(1)
Sosnowska Alicja
(1)
Sroka Henryk (1939-2015)
(1)
Stachowicz-Stanusch Agata
(1)
Stanisławski Robert Piotr
(1)
Stanusch Maciej
(1)
Stańkowski Klemens
(1)
Steinbeck Hans H
(1)
Stupałkowski Marek
(1)
Sułkowski Ignacy
(1)
Synowiec Ewa
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(23)
2000 - 2009
(61)
1990 - 1999
(43)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(127)
Język
polski
(126)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Zarządzanie
(17)
Przedsiębiorstwa
(14)
Marketing
(12)
Systemy informatyczne zarządzania
(10)
Controlling
(8)
Produkcja
(8)
Public relations
(7)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(6)
Matematyka finansowa
(5)
Zarządzanie projektami
(5)
Motywacja pracy
(4)
Fundusze strukturalne Unii Europejskiej
(3)
Marketing partnerski
(3)
Planowanie kariery
(3)
Unia Europejska
(3)
Zarządzanie jakością
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Fundusze strukturalne UE
(2)
Giełda Papierów Wartościowych (Warszawa)
(2)
Giełda papierów wartościowych
(2)
Gospodarka elektroniczna
(2)
Innowacje
(2)
Inżynieria zarządzania
(2)
Jakość
(2)
Logistyka
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Nauki ekonomiczne
(2)
Organizacja
(2)
Papiery wartościowe
(2)
Reengineering (metoda)
(2)
Reklama
(2)
Rynek kapitałowy
(2)
Sprzedaż
(2)
Systemy ekspertowe
(2)
Systemy informatyczne
(2)
Wykresy
(2)
Administracja
(1)
Analiza ekonomiczna
(1)
Arkusz kalkulacyjny
(1)
Badania marketingowe
(1)
Biznes
(1)
Curriculum Vitae
(1)
Cybernetyka
(1)
Cynkowanie
(1)
Dysertacje naukowe
(1)
Dyskusja
(1)
Ekonometria
(1)
Ekonomia
(1)
Etyka biznesu
(1)
Excel
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Franchising
(1)
Fundusz Spójności Unii Europejskiej
(1)
Globalizacja
(1)
Informatyka
(1)
Instrumenty pochodne
(1)
Integracja europejska
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Kierowanie
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
LISTY MOTYWACYJNE
(1)
METAMARKETING
(1)
MODELOWANIE CYBERNETYCZNE
(1)
Makroekonomia
(1)
Manipulacja (psych.)
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Menedżerowie
(1)
Merchandising
(1)
Mikroekonomia
(1)
Multimedia
(1)
Nieruchomości
(1)
Obsługa klienta
(1)
Oceny pracowników
(1)
Organizacja pracy
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Polityka gospodarcza
(1)
Praca
(1)
Prace dyplomowe
(1)
Prawo pracy
(1)
Prawo wspólnotowe europejskie
(1)
Produktywność (ekonomia)
(1)
Prognozy
(1)
Programy Unii Europejskiej
(1)
Programy pomocowe Unii Europejskiej
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przemysł
(1)
Płaca
(1)
Rachunkowość zarządcza
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Retoryka
(1)
Rolnictwo
(1)
Rozmowa kwalifikacyjna
(1)
Rynek
(1)
SUKCESY
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
2001-0
(2)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Gatunek
Podręczniki
(32)
Podręcznik
(11)
Ćwiczenia i zadania
(6)
Monografia
(3)
Podręczniki akademickie
(3)
Encyklopedie
(2)
Poradniki
(2)
Słowniki angielsko-polskie
(2)
Słowniki polsko-angielskie
(2)
Słowniki terminologiczne
(2)
Komentarz
(1)
Materiały pomocnicze dla szkół wyższych
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(7)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Transport i logistyka
(1)
127 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena)
Tyt. oryg. : Das neue Total Quality Management.
U dołu okł. : Doświadczenia praktyczne z IBM Niemcy.
Bibliogr. s. 225-226. Wykaz aktów prawnych s. 227. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 100141, 95765, 100142 L (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena)
U dołu okł.: Teoria i praktyka marketingu. Kluczowe pytania i odpowiedzi. Polsko-angielska terminologia marketingu.
Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 102934, 102872, 88981 L, 112175 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena)
Na okł.: Rynek - marketing - nabywca, strategie marketingowe. Marketingowa organizacja przedsiębiorstwa. Badania marketingowe. Marketing międzynarodowy.
Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 92958, 92956, 92957 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
U dołu okł.: Nauka marketingu szybko, łatwo i dokładnie.
Dla studentów wyższych uczelni ekonomicznych, uczestników kursów i szkoleń z dziedziny marketingu i zarządzania, a także dla menedżerów i pracowników przedsiębiorstw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 95262, 95264, 95263 (3 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena)
Na okł.: Tworzenie udogodnień. Kształtowanie najmu.
Bibliogr. przy rozdz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 135384, 98364 L, 135383 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena)
Na okł.: Giełda Papierów Wartościowych, analiza techniczna, analiza fundamentalna.
Vol. 1 zawiera cz. 1-2, cz. 3-4 w vol. 2.
Bibliogr. przy częściach s. 166, 302. Indeks.
Dla praktyków rynku kapitałowego (bankowców, maklerów, doradców inwestycyjnych), inwestorów kapitałowych, menedżerów zarządzających kapitałem, jak i dla studentów kierunków ekonomicznych uczelni wyższych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 93185 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena)
Na okł.: Giełda Papierów Wartościowych, analiza portfelowa, analiza banków.
Vol. 2 zawiera cz. 3-4, cz. 1-2 w vol. 1.
Bibliogr. przy części 3 s. 170. Indeks.
Dla praktyków rynku kapitałowego (bankowców, maklerów, doradców inwestycyjnych), inwestorów kapitałowych, menedżerów zarządzających kapitałem, jak i dla studentów kierunków ekonomicznych uczelni wyższych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 93275 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena)
U dołu okł.: Analizy operacyjne, analizy strategiczne.
Indeks.
ANALIZY I NARZĘDZIA NA POZIOMIE OPERACYJNYM Analiza metodą ABC Co rozumiemy przez analizę metodą ABC? Jak można sklasyfikować dostawców i detale? Jak powinno wyglądać zarządzanie czasem? Analiza wielkości zamówień Czego można oczekiwać od analizy wielkości zamówień? Jak zmniejszyć liczbę drobnych zamówień? Optymalizacja wielkości zamówień Jak wyliczyć optymalną wielkość zamówienia? Jakie znaczenie ma optymalna wielkość zamówień? Analiza break-eren Co szczególnego zawiera analiza break-even! Jak możemy przedstawić analizę break-even? Czy wyniki można ustalić również matematycznie? Co rozumiemy przez odcinek bezpieczny i współczynnik bezpieczeństwa? Rachunek kosztów bezpośrednich Jaka jest zbudowany rachunek kosztów bezpośrednich? Czy wystarcza prosty rachunek kosztów bezpośrednich? Dlaczego bardziej celowy jest dwustopniowy rachunek kosztów bezpośrednich? Analiza „wąskich gardeł" Jak wygląda optymalny program produkcji i sprzedaży? Co należy uwzględnić przy planowaniu programu bez wąskich gardeł? Na co zwrócić uwagę przy planowaniu produkcji z jednym wąskim gardłem? Metody rachunku inwestycyjnego Ku czemu winny zmierzać metody rachunku inwestycyjnego? Jakich danych będziemy potrzebować? Jakie metody rachunku inwestycyjnego wchodzą w rachubę? Krótkookresowy rachunek wyników Dlaczego krótkookresowy rachunek wyników jest taki ważny? Jak wygląda metoda kosztów całkowitych? Jakie zalety daje metoda kosztów sprzedaży? Optymalizacja wielkości partii Co rozumiemy przez optymalną wielkość partii produktów? Jak stosować w przedsiębiorstwie optymalną wielkość partii? Prowizja od zysku (prowizja od marży pokrycia) Czy lepsza jest prowizja od obrotu, czy od marży pokrycia? Jak wyliczamy prowizję od marży pokrycia? Jakie trudności wynikają ze zmiany sposobu naliczania prowizji? Jakich zmian należy dokonać w umowie? Kola jakości Co rozumiemy przez koła jakości? Jak pracują koła jakości? Jakie problemy wystąpić w związku z kołami jakości? Analiza rabatów Jakie jest cel przyznawania rabatów? Jaki system rabatów wybrać? Jak kalkulować rabaty? Jaki wpływ na marżę pokrycia ma dodatkowe udzielanie rabatu? O ile sprzedaż musi się zwiększyć? Analiza obszarów sprzedaży Jak wygląda analiza odchyleń? Jakie plany działań należy sporządzić? Analiza wartości Co to jest analiza wartości? Jakie elementy należy wziąć pod uwagę? Jak wygląda plan pracy? Analiza XYZ Jak sporządzamy analizę XYZ? Czy należy łączyć analizę ABC i analizę XYZ? ANALIZY I NARZĘDZIA STRATEGICZNE Produkować czy kupować? Jaka jest różnica między produkcją własną a zakupem? W jakich dziedzinach możemy wybierać? Co należy wziąć pod uwagę podejmując decyzję? Jakie możliwości trzeba rozróżnić? Krzywa doświadczeń O czym informuje krzywa doświadczeń? Od czego zależy efekt doświadczeń? Kiedy działa krzywa doświadczeń? Analiza konkurencji Jak sporządzamy analizę konkurencji? Jakie wnioski wyciągamy z wyników analizy konkurencji? Logistyka Co wchodzi w zakres logistyki? Jak wysokie są koszty logistyki? Jakie są skutki zintegrowanego rynku EWG? Co oznacza globalna orientacja logistyczna? Analizy portfelowe Co rozumiemy przez pojęcie analiza portfelowa? Dlaczego stosujemy portfel udziałów w rynku — wzrost rynku? Jak przedstawiamy analizę portfela? Jakiego cash-flow możemy oczekiwać? Jakie strategie należy rozwijać? Jakie decyzje inwestycyjne musimy podejmować? Analiza możliwości Jak przeprowadzamy analizę możliwości? Jaki wpływ na strategie mają wyniki? Krzywa cyklu życia produktu Co to jest krzywa cyklu życia produktu? Jak przedstawiamy krzywą cyklu życia produktu? Jakie znaczenie mają poszczególne fazy? Dlaczego można poprawiać decyzje marketingowe? Analiza mocnych i słabych stron Jak wygląda analiza mocnych i słabych stron? Jakich informacji dostarcza analiza mocnych i słabych stron? Luka strategiczna Co to jest luka strategiczna? Jak można zamknąć lukę strategiczną? Technika scenariuszy Dlaczego należy wprowadzać technikę scenariuszy? Co rozumiemy przez technikę scenariuszy? Co to jest lejek scenariuszy? Jaki powinien być skład zespołu do tworzenia scenariuszy? Jaki jest przebieg scenariusza?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 89175, 132561, 91162, 108054, 103149 (5 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena)
U dołu okł.: Analizy operacyjne, analizy strategiczne.
Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 137714 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena)
Na okł.: Podstawy budowy systemu controllingu.
Bibliogr. s. [205-206]. Indeks.
Dla praktyków zarządzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 102953 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena)
Na okł.: Podstawy budowy systemu controllingu.
Bibliogr. s. [205-206]. Indeks.
Dla praktyków zarządzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 109997 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena)
Na okł.: Podstawy budowy systemu controllingu. Podstawy Zarządzania.
Bibliogr. s. 262. Indeks.
Dla praktyków zarządzania.
Sygnatura czytelni BWZ: X B 47
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 115861 N, 125926 (2 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2524 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena)
Na okł.: Podstawy budowy systemu controllingu.
Na okł.: Wyd. 3 popr. i rozsz.
Bibliogr. s. 262. Indeks.
Dla praktyków zarządzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 137713 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena)
Bibliogr. s. 247. Indeks.
Dla praktyków zarządzania.
Sygnatura czytelni BWZ: X B 28
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 91117, 83673, 102939, 102938, 107317, 83671 (6 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 695 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena)
U dołu okł.: Amerykańskie doświadczenia stosowania makroekonomii.
Indeks.
Dla studentów i przedsiębiorców.
Sygnatura czytelni BWZ: I D 29
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 102518 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 604 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Jeśli przedsiębiorstwo ma osiągnąć zamierzone cele, każdy kierownik musi przydzielać podległym pracownikom zadania odpowiednie do ich kwalifikacji i umiejętności. To jednak nie wystarczy. Swoim działaniem powinien także wyzwolić wolę i chęć działania pracowników, powinien kształtować pożądane przez niego ich zachowania i postawy. Sukces zależy tu od tego, czy zna mechanizmy motywowania, jakie posiada i jakich używa środków i narzędzi motywowania, czy potrafi stosować je w zależności od sytuacji. Niniejsza książka systematyzuje wiedzę praktyczną na ten temat również w obliczu zmian spowodowanych wprowadzaniem nowoczesnych technologii.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Wzrost innowacyjności przedsiębiorstw, wobec ciągle niskiego poziomu innowacyjności Polski, stanowi jedno z kluczowych zadań polskiej polityki gospodarczej na najbliższe lata. Innowacyjność jest również przedmiotem zainteresowania samych przedsiębiorców, gdyż jest postrzegana jako główny czynnik decydujący o przewadze konkurencyjnej przedsiębiorstw. Celem niniejszej monografii jest zaprezentowanie aktualnych rozważań, wyników badań, płynących z nich wniosków oraz autorskich rekomendacji dotyczących pożądanych działań mających na celu poprawę innowacyjności polskich przedsiębiorstw. Poruszana problematyka obejmuje m.in. wybrane zagadnienia dotyczące uwarunkowań innowacyjności, wyboru strategii innowacji, potrzeby występowania świadomości innowacyjnosci, poziomu innowacyjności polskich przedsiębiorstw przemysłowych, planowanych procesów innowacji oraz wykorzystania Internetu do komunikacji z klientem. Przedstawione problemy stanowią wyzwanie nie tylko dla samych przedsiębiorstw, ale także dla krajowej i regionalnej polityki innowacyjnej. Zatem adresatami opracowania są pracownicy naukowi, doktoranci, studenci, ale także przedsiębiorcy, menedżerowie oraz praktycy gospodarczy kreujący szeroko rozumiane uwarunkowania do wdrażania innowacji.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Ta książka pozwoli wszystkim bez stresów poznać metody liczenia podstawowych wielkości jakimi operuje świat kapitału. Autor bardzo przystępnie, na podstawie konkretnych przykładów, prowadzi nas przez skomplikowany świat finansów. Aby zrozumieć ten świat wystarczy znajomość matematyki elementarnej - resztę uczyni ta książka.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Celem tej książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Staraliśmy się odnieść kolejne zagadnienia do otaczającej nas rzeczywistości, często posługując się przykładami przedsiębiorstw polskich bądź zagranicznych. Adresatem książki, są wszyscy, którzy pragną nauczyć się lub pogłębić znajomość marketingu. Może ona stać się podręcznikiem wprowadzającym w bardzo skomplikowany, ale jakże fascynujący świat technik i narzędzi marketingowych, jak i źródłem wiedzy dla osób, które tworzą strategie marketingowe w swoich organizacjach.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
W licznych dyskusjach ze studentami – zwłaszcza studiów niestacjonarnych – odniosłem wrażenie, że odczuwają oni brak pozycji, której nie muszą studiować “od początku do końca”, w której względnie szybko znaleźć mogą wyjaśnienie konkretnego tematu i informacje o źródłach umożliwiających ewentualne dalsze poszukiwania odpowiedzi na “gnębiące” ich pytanie. Pracujący już studenci mają bowiem najczęściej własne obserwacje i doświadczenia m.in. z dziedziny marketingu. Selektywnie poszukują więc wyjaśnień uzupełniających ich zasoby wiedzy, dotyczących tych zagadnień, pojęć czy instrumentów, które nie są im znane, lub co do których mają wątpliwości. Ta książka ma właśnie odpowiedzieć na ich zapotrzebowanie, a wybrane przeze mnie “bloki tematyczne” odpowiadają podstawom wiedzy marketingowej i – mam nadzieję – ułatwią znalezienie i zrozumienie konkretnego tematu.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności