Zarządzanie jakością
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(495)
Forma i typ
Książki
(362)
Artykuły
(122)
Publikacje naukowe
(52)
Publikacje fachowe
(28)
Publikacje dydaktyczne
(23)
E-booki
(9)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(8)
Czasopisma
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(310)
dostępne
(193)
wypożyczone
(25)
nieokreślona
(6)
Placówka
Wypożyczalnia
(211)
Biblioteka WB
(4)
Biblioteka Międzywydziałowa
(149)
Biblioteka WEiZ
(120)
Biblioteka WWFiF
(18)
Magazyn
(28)
Biblioteka WEAiI
(3)
Autor
Hamrol Adam (1952- )
(21)
Pacana Andrzej
(12)
Grudowski Piotr
(11)
Rączka Marek
(11)
Kowalczyk Jerzy (1932- )
(9)
Sierzchuła Zbigniew
(9)
Greber Tomasz
(8)
Tabor Adam (1941- )
(8)
Jabłoński Adam
(7)
Jabłoński Marek
(7)
Knosala Ryszard (1949- )
(7)
Mantura Władysław (1947- )
(7)
Łunarski Jerzy
(7)
Skrzypek Elżbieta (1952- )
(6)
Borkowski Stanisław
(5)
Bugdol Marek (1966- )
(5)
Gawlik Józef
(5)
Stadnicka Dorota
(5)
Szczepańska Katarzyna
(5)
Wolniak Radosław
(5)
Łańcucki Jerzy
(5)
Dahlgaard Jens J
(4)
Gąbka Joanna
(4)
Kanji Gopal K
(4)
Karaszewski Robert
(4)
Opolski Krzysztof
(4)
Skrzypek Elżbieta
(4)
Tabor Adam
(4)
Wasilewski Lesław
(4)
Zając Andrzej (1938-2006)
(4)
Białowąs Piotr
(3)
Czakon Wojciech
(3)
Dykowska Grażyna
(3)
Gajdzik Bożena
(3)
Kolman Romuald (1922- )
(3)
Kowalska Danuta
(3)
Kowalska-Napora Ewa
(3)
Lisiecka Krystyna
(3)
Rosak-Szyrocka Joanna
(3)
Rusińska Małgorzata
(3)
Sikora Tadeusz (1950- )
(3)
Skotnicka Bożena (zarządzanie)
(3)
Szołtysek Katarzyna
(3)
Szymańska-Brałkowska Małgorzata
(3)
Urbaniak Maciej
(3)
Wawak Sławomir (1975- )
(3)
Zając Andrzej
(3)
Zimon Dominik
(3)
Zymonik Zofia
(3)
Ząbek Janusz
(3)
Ładoński Wiesław (1947- )
(3)
Łukasiński Wiesław
(3)
Balon Urszula
(2)
Bank John
(2)
Bartz Brunon
(2)
Batko Roman
(2)
Bokůvka Otakar (1945- )
(2)
Boratyńska-Sala Anna
(2)
Burduk Anna
(2)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(2)
Czernyszewicz Eugenia
(2)
Deming W. Edwards (1900-1993)
(2)
Dyrcz Barbara
(2)
Dziuba Szymon
(2)
Ejdys Joanna
(2)
Gajda Lesław
(2)
Górfińska Elżbieta
(2)
Hąbek Patrycja
(2)
Imai Masaaki (1930- )
(2)
Jendza Dorota
(2)
Kachniewska Magdalena
(2)
Kaźmierczak Daniel
(2)
Kostyrko Krystyna
(2)
Kowalski Marek
(2)
Kristensen Kai
(2)
Kuzioła Antoni
(2)
Ligarski Mariusz J
(2)
Lisowski Jerzy Lech
(2)
Maciąg Justyna
(2)
Modzelewski Piotr
(2)
Mżdżonek Monika
(2)
Obora Hubert
(2)
Piotrowski Janusz (1934-2014)
(2)
Rogala Piotr
(2)
Senkus Piotr
(2)
Sikora Tadeusz
(2)
Skrzypek Elżbieta (ekonomia)
(2)
Sobczak Włodzimierz
(2)
Stefanicka Arleta
(2)
Szafrański Maciej
(2)
Szelest Stanisław
(2)
Szołtysek Jacek
(2)
Sęp Jarosław
(2)
Teodorowicz Andrzej
(2)
Tkaczyk Stanisław
(2)
Trompeteur Małgorzata
(2)
Tyszkiewicz Aleksandra
(2)
Wiśniewska Małgorzata (1961- )
(2)
Wyciślik Andrzej
(2)
Wysokińska-Senkus Aneta
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(37)
2010 - 2019
(180)
2000 - 2009
(235)
1990 - 1999
(36)
1980 - 1989
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(82)
Kraj wydania
Polska
(489)
Stany Zjednoczone
(5)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(481)
angielski
(14)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(20)
Menedżerowie
(5)
Kontrolerzy jakości
(3)
Coachowie
(1)
Doktoranci
(1)
Informatycy
(1)
Lekarze
(1)
Manedżerowie
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Pracownicy przemysłu
(1)
Programiści
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2037)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Zarządzanie jakością
(495)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(872)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(741)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Piłka nożna
(672)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(612)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(507)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Przedsiębiorstwo
(466)
Internet
(464)
Modele matematyczne
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(50)
1901-2000
(3)
1989-2000
(3)
2001-0
(3)
1901-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(21)
Racibórz (Polska ; miasto)
(2)
Europa Zachodnia (region)
(1)
Euroregion Karpacki
(1)
Lubelskie Zagłębie Węglowe
(1)
Podlaskie, województwo (Polska ; region)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Trzebowisko (Polska ; gmina)
(1)
Ukraina
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(54)
Podręczniki
(21)
Opracowanie
(19)
Monografia
(18)
Materiały pomocnicze
(14)
Praca zbiorowa
(13)
Podręcznik
(12)
Materiały konferencyjne
(11)
Normy
(9)
Poradniki
(9)
Artykuł z czasopisma fachowego
(5)
Poradnik
(5)
Raport z badań
(4)
Wytyczne
(2)
Ćwiczenia i zadania dla szkół wyższych
(2)
Aforyzmy
(1)
Antologia
(1)
Materiały pomocnicze dla szkół wyższych
(1)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
Ćwiczenia i zadania dla szkół zawodowych
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(71)
Inżynieria i technika
(19)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(13)
Transport i logistyka
(5)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(3)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Nauka i badania
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Historia
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(122)
495 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na okł. odmienna nazwa oprac.: Janusz Bronisław Berdowski.
Bibliogr., wykaz norm s. 184-185. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 143470 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Magazyn
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 103793 LE, 97747 LE (2 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Brak okładki
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na okł., s. red. logo projektu: ATH Łączy - droga do wspólnego celu - gospodarki opartej na wiedzy.
Bibliogr., wykaz norm, wykaz aktów prawnych s. 129-133.
Dla studentów na kierunkach: zarządzanie, logistka, transport, a także dla kadry naukowej i dydaktycznej uczelni i innych instytucji naukowych prowadzących badania lub zajęcia z zakresu zarządzania jakością i zarządzania logistycznego oraz dla menadżerów średniego i wyższego szczebla, szczególnie branży logistycznej.
Sygnatura czytelni BMW: VI H 103 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 137939 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera i Służby Pracowniczej ; z. 229)
Bibliogr. s. [161]-164.
Sygnatura czytelni BWZ: IX H 49
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3014 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Doktryna jakości : rzecz o turkusowej samoorganizacji / Andrzej Jacek Blikle. - Wydanie 2, turkusowe. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2017. - 606 stron, [2] strony tablic kolorowych : ilustracje ; 24 cm.
(Onepress Exclusive)
Wydanie 2 zostało poszerzone o zagadnienia związane z metodą "Tropem Jakości" i ideą firmy turkusowej.
Bibliografia na stronach 589-593. Indeks.
Rozdział 1. Społeczne uwarunkowania pracy (37) 1.1. Cele organizacji gospodarczej (37) 1.2. Społeczeństwo wiedzy (39) 1.3. Obywatelska przedsiębiorczość (43) 1.4. Żyj i pracuj z sensem (47) Rozdział 2. Turkusowa ewolucja (51) 2.1. Perspektywa historyczna (51) 2.2. Turkus - jak ja go widzę (51) 2.2.1. Demokracja partnerska (52) 2.2.2. Nowa filozofia życia i pracy (53) 2.2.3. Samozarządzanie czy samoorganizacja? (56) 2.3. Droga do turkusu i jakości (57) 2.3.1. Nowa perspektywa (57) 2.3.2. Turkusowa cywilizacja pracy (58) 2.3.3. Turkusowa struktura organizacyjna (60) 2.3.4. Drużyny akcyjne (61) 2.3.5. Rola byłego kierownictwa (63) 2.3.6. Turkusowa kultura jakości (64) 2.3.7. Krok po kroku (65) 2.3.8. Czy to się może udać? (65) 2.4. Studia przypadków (67) 2.4.1. Morning Star (67) 2.4.2. Buurtzorg (70) 2.4.3. Egon Zehnder International (72) 2.4.4. Mary Kay Cosmetics (75) 2.4.5. W.L. Gore & Associates (77) 2.4.6. Semco (78) 2.4.7. Marco (79) 2.4.8. Brewa (82) CZĘŚĆ II. BUDOWANIE RELACJI Rozdział 3. Gdy słuchasz i mówisz (89) 3.1. Uważność (89) 3.1.1. Aktywne słuchanie (89) 3.1.2. Asertywność (91) 3.1.3. Komunikowanie (92) 3.2. Spór (97) 3.2.1. Wygrał-przegrał czy wygrał-wygrał (97) 3.2.2. Konsensus (99) 3.3. Krytyka (102) 3.3.1. Prokurator i coach (102) 3.3.2. Skarga podwładnego na szefa (105) 3.3.3. Gdy masz problem z własnym szefem (105) 3.4. Pułapki, błędy i problemy (105) 3.4.1. Manipulacja (106) 3.4.2. Raport na zamówienie (108) 3.4.3. Arogancja i upokorzenie (108) 3.4.4. Złość (110) 3.4.5. Gdy nasze uwagi są ignorowane (111) 3.5. Trudne rozmowy (113) 3.5.1. Jacek i Marek ? warstwa zewnętrzna (114) 3.5.2. Anatomia trudnej rozmowy (115) 3.5.3. Jacek i Marek ? warstwy wewnętrzna i historyczna (115) 3.5.4. Wojna czy pokój (117) 3.5.5. Rozmowa O RZECZY (118) 3.5.6. Niewątpliwa prawda ? ojciec i syn (119) 3.5.7. Nie zakładaj, że on tak chciał ? Karol i Ewa (120) 3.5.8. Porzućmy oskarżenia ? szefowa i asystent (121) 3.5.9. Pokojowo o uczuciach ? matka i syn (123) 3.5.10. Jacek i Marek ? trudna rozmowa (125) Rozdział 4. Strach przed mówieniem prawdy (133) 4.1. Analiza zjawiska (134) 4.1.1. Rodzaje strachu (134) 4.1.2. Koszty strachu (135) 4.1.3. Przyczyny strachu (136) 4.1.4. Okoliczności wywołujące strach (136) 4.1.5. Zwolnienia z pracy (141) 4.2. Drogi wyjścia (142) 4.2.1. Od czego zacząć (142) 4.2.2. Porozmawiajmy o strachu (143) 4.2.3. Norma zachowania (144) 4.2.4. Gdy przychodzi zła wiadomość (145) 4.2.5. Eliminuj wieloznaczne zachowanie (146) 4.2.6. Dyskutuj o niedyskutowalnym (147) 4.2.7. Podejmowanie decyzji (149) 4.2.8. Czarnowidztwo (152) Rozdział 5. Inteligencja emocjonalna (155) 5.1. Dwie składowe inteligencji (155) 5.2. Nasze kluczowe talenty emocjonalne (156) 5.3. Jak radzić sobie z brakiem talentu (161) 5.4. Indywidualne traktowanie talentów (161) 5.5. Strategia rozwoju kapitału ludzkiego w firmie (162) 5.6. Gdy jesteś przełożonym (163) CZĘŚĆ III. BUDOWANIE MOTYWACJI Rozdział 6. Dylemat lidera - przemoc czy partnerstwo? (167) 6.1. Nowa wiedza (167) 6.2. Zaufanie i odpowiedzialność (168) 6.3. Koszty przemocy (171) 6.4. Koszty partnerstwa (173) 6.5. Czym są przemoc i partnerstwo (174) 6.6. Dlaczego jedne firmy odnoszą sukces, a inne nie (175) Rozdział 7. Rodzaje i źródła motywacji (179) 7.1. Korzyści i wartości (179) 7.2. Motywacyjne sprzężenie zwrotne (186) 7.3. Turkusowe stanowisko pracy (187) 7.4. Zarządzanie podmiotowe i przedmiotowe (190) 7.5. Organizacja zaangażowana (192) 7.6. Dysonans godnościowy (194) Rozdział 8. Przemoc (197) 8.1. Archetyp kija i marchewki (197) 8.2. Postawa a zachowanie (205) 8.3. Cel główny a zagrywka (209) 8.4. Dwie pułapki (213) 8.5. Słabi i silni ? przeciwnicy (214) 8.6. Premia za jakość i wydajność (217) 8.7. Dźwignia premiowa ? zachęcanie do stwarzania pozorów (222) 8.8. Zarządzanie przez cele ? pułapka specjalna (228) 8.8.1. Stan wyjściowy (229) 8.8.2. Motywacja ? pierwsza próba (229) 8.8.3. Potrzebny konsultant (230) 8.8.4. MBO w Jutrzni SA (230) 8.8.5. Pierwsze wyzwanie dla dyrektora Kowalskiego (232) 8.8.6. Drugie wyzwanie dla dyrektora Kowalskiego (234) 8.8.7. Ocena systemu po roku (235) 8.8.8. Czy można było uniknąć tych problemów? (236) 8.8.9. Premia dla rady nadzorczej (237) 8.8.10. Nierówne szanse w grze (237) 8.8.11. Opinia niezależnego eksperta (239) 8.8.12. MBO w oczach Edwardsa Deminga (241) 8.9. Wina czy przyczyna (242) 8.10. Współzawodnictwo (245) 8.11. Podsumowanie modelu przemocy (248) 8.11.1. Samosprawdzająca się przepowiednia (248) 8.11.2. Gry wojenne (249) 8.11.3. Kto z kim prowadzi grę wojenną (253) 8.11.4. Trzy prawa o dualności (256) Rozdział 9. Partnerstwo (257) 9.1. Jeżeli nie marchewkij, to co? (257) 9.2. Zasada 4W (258) 9.2.1. Współpraca (259) 9.2.2. Wartość (260) 9.2.3. Wybór (262) 9.3. Z czego trzeba zrezygnować (263) 9.3.1. W drodze od przemocy do partnerstwa (264) 9.3.2. Młodsi i starsi - partnerzy (265) 9.3.3. Rezygnacja z ocen rocznych (266) 9.3.4. W sprawie lenistwa (268) 9.4. Pułapki zarządzania bez kija i marchewki (269) 9.5. Archetyp słońca i deszczu (271) 9.6. Pochwały a wyrazy uznania (273) 9.7. Upominek wraz z wyrazami uznania (275) 9.8. Premia roczna - miseczka (276) 9.9. Reforma systemu wynagrodzeń sprzedawców (279) 9.9.1. Sytuacja wyjściowa (280) 9.9.2. Lepsi nie są lepsi (281) 9.9.3. Lepsi są lepsi (281) 9.9.4. Sposobu lepszych nie da się powielić (281) 9.9.5. Sposób lepszych da się powielić (281) 9.9.6. Lepsi pracują więcej (281) 9.9.7. Lepsi umieją więcej (282) 9.10. Nieporozumienia w sprawie partnerstwa i zaufania (284) 9.10.1. Partnerstwo to nie kumplostwo (284) 9.10.2. Partnerstwo nie wyklucza dowodzenia (285) 9.10.3. Partnerstwo nie wyklucza monitoringu (285) 9.10.4. Partnerstwo to nie demokracja ateńska (286) 9.11. Fundament strategiczny (288) 9.11.1. Konstrukcja fundamentu strategicznego (288) 9.11.2. Realizacja strategii (290) 9.12. Przemoc a etyka w biznesie (293) Rozdział 10. Zarządzanie bez budżetu (295) 10.1. Jak to się zaczęło (295) 10.2. Budżet kontraktowy (298) 10.3. Prognoza nawigacyjna (300) 10.4. Porównanie modeli (303) 10.5. Kilka wniosków (305) Rozdział 11. System wynagrodzeń (307) 11.1. Kształtowanie systemu wynagrodzeń (307) 11.2. Przykładowy system wynagrodzeń (309) 11.3. Aktualizacja systemu wynagrodzeń (311) 11.4. Trudny okres transformacji (311) 11.5. Reakcje pracowników (313) 11.6. Symetryczna relacja pomiędzy firmą a pracownikiem (315) Rozdział 12. Kompendium zarządzania procesowego (317) 12.1. Hierarchiczna struktura organizacyjna (317) 12.2. Zarządzanie wiedzą (318) 12.3. Procesowa struktura organizacyjna (320) 12.4. Pojęcie procesu (324) 12.5. Hybrydowy model przejściowy (325) 12.6. Przepływy pomiędzy procesami (326) 12.7. Interesariusze procesu (330) 12.8. Obowiązki wykonawców procesów (331) 12.9. Obowiązki właściciela procesu (333) 12.10. O czyją wiedzę powinien dbać właściciel procesu (334) 12.11. Uprawnienia właściciela procesu (335) 12.12. Pełnomocnicy właścicieli procesów (336) 12.13. Kierownicy zespołów (336) 12.14. Dyżurni zespołów (338) 12.15. Zarządzanie procesowe a tradycyjne (339) 12.16. Model kariery pracownika (341) CZĘŚĆ IV. DROGA DO JAKOŚCI Rozdział 13. Zasady podstawowe (345) 13.1. Filozofia jakości a filozofia turkusu (345) 13.2. Dwa słowa wstępu (346) 13.3. Edwards Deming w Japonii (346) 13.4. Doktryna Jakości (349) 13.5. Wady są jak zarazki (350) 13.6. Zasada stałego doskonalenia (352) 13.7. Zasada współpracy (353) 13.8. Zasada racjonalności (353) 13.9. Czym jest jakość (354) 13.10. Jakość a wartość (356) 13.11. Niska jakość kosztuje (358) 13.12. Dobra praca to lekka praca (361) 13.13. Nie oczekuj perfekcji ? oczekuj postępu (361) 13.14. Myślenie systemowe (362) 13.15. Czternaście zasad Edwardsa Deminga (365) 13.16. Sześć śmiertelnych chorób (368) 13.16.1. Brak wytrwałości w konsekwentnym dążeniu do celu (368) 13.16.2. Nacisk na zyski w krótkim okresie (369) 13.16.3. Przeglądy kadrowe, wynagrodzenie zależne od wydajności (370) 13.16.4. Mobilność członków kierownictwa (373) 13.16.5. Zarządzanie firmą jedynie na podstawie widocznych liczb (374) 13.16.6. Twarda kultura zarządzania (376) 13.17. Cztery zasady Henry'ego Forda (378) 13.18. Zbigniew Bujak o policji drogowej i służbach celnych (379) Rozdział 14. Specyficzne drogi do TQM (387) 14.1. Sześć sigma (387) 14.2. Szczupłe zarządzanie (389) 14.3. Droga Toyoty (392) 14.4. Tropem Jakości (393) Rozdział 15. Inkubatory jakości (395) 15.1. Czym są inkubatory jakości (395) 15.2. Trampoliny i bariery (399) 15.2.1. Idea warsztatu (399) 15.2.2. Aby się chciało chcieć (400) 15.2.3. Trampoliny (401) 15.2.4. Trampoliny godnościowe (403) 15.2.5. Bariery (404) 15.2.6. Ustalenie zakresu analizy (405) 15.2.7. Ustalenie listy barier (406) 15.2.8. Zgłaszanie barier (407) 15.2.9. Ustalanie nazw dla rodzin pokrewieństwa (408) 15.2.10. Referendum z hierarchią (410) 15.2.11. O czym dowiadujemy się z analizy barier (414) 15.2.12. O czym należy pamiętać przy analizowaniu barier (415) 15.2.13. Cztery kroki do usunięcia barier (416) 15.2.14. Inne zastosowania diagramów pokrewieństwa (419) 15.3. Metoda 5S - pierwszy krok (419) 15.4. Drzewo wymagań krytycznych dla jakości (420) 15.5. Burza mózgów (421) 15.6. Karuzela pomysłów (423) 15.7. Rybia ość (423) 15.8. Pięć razy dlaczego (424) 15.9. Analiza Pareta (426) 15.10. Tabelka jak jest - jak być powinno (429) 15.10.1. Ustalanie problemu (430) 15.10.2. Wypełnianie tabelki (430) 15.11. Tabelka plus-delta (433) 15.12. Cykl jakości Shewharta (435) 15.13. Metoda siedmiu kroków (436) 15.13.1. Zasady ogólne (436) 15.13.2. Przykład zastosowania (438) 15.14. Pomóżmy sobie - wspólnota wewnątrz zespołu (446) 15.15. Pomóżmy innym ? wspólnota zespołów (446) Rozdział 16. Jak to wszystko zrealizować (449) 16.1. Od czego zacząć (449) 16.2. Siedem procesów przemiany (452) 16.2.1. Uczymy się asertywnej komunikacji (453) 16.2.2. Budujemy zaangażowanie (454) 16.2.3. Budujemy kulturę pracy zespołowej (456) 16.2.4. Budujemy fundament strategiczny (456) 16.2.5. Zdobywamy wiedzę i umiejętności (457) 16.2.6. Tworzymy strukturę procesową (458) 16.2.7. Realizujemy zasadę ustawicznego doskonalenia (459) 16.3. Co zrobić, by się udało (459) 16.3.1. Potencjalne źródła oporu (459) 16.3.2. Przypadek szczególny - firmy rodzinne (462) 16.3.3. Interesariusze wdrożenia (463) 16.3.4. Zmiana nawyków (463) 16.3.5. Podsumowanie (465) CZĘŚĆ V. ZROZUMIEĆ GŁOS PROCESU LOSOWEGO Rozdział 17. O procesach losowych ogólnie (469) 17.1. Po co nam procesy losowe (469) 17.2. Syndrom balonika (470) 17.3. Procesy deterministyczne i losowe (471) 17.4. Przebiegi i histogramy procesów losowych (474) Rozdział 18. Głos procesu (477) 18.1. Procesy normalne (477) 18.2. Karty kontrolne Shewharta (481) 18.3. Procesy uregulowane i rozregulowane (485) 18.4. Statystyczne sterowanie procesami (486) 18.5. Majsterkowanie (487) 18.6. Pułapki oceny procesów "na oko" (489) 18.6.1. Trzy zespoły sprzedawców (489) 18.6.2. Wypadki w fabryce (491) Rozdział 19. Głos klienta (493) 19.1. Reżim jakościowy procesu (493) 19.2. Stawianie celów (496) 19.3. Syndrom "traf w mój kamień" (499) Rozdział 20. Odkrywanie ukrytych zaburzeń X (501) 20.1. Sygnały zagłuszone (501) 20.2. Gdy wyjątki stają się regułą (502) 20.3. Gdy precedens tworzy nowy standard (505) 20.4. Ile pomiarów (507) CZĘŚĆ VI. NARZĘDZIA PROCESOWE Rozdział 21. Zarządzanie procesami (511) 21.1. Procesowy atlas firmy (511) 21.2. Produkty i ich normy jakości (513) 21.2.1. Dokumenty (514) 21.2.2. Narzędzia (514) 21.2.3. Dokumentacje produktów (515) 21.2.4. Kompleksy produktowe (516) 21.2.5. Techniczne kompleksy narzędziowe (517) 21.2.6. Informatyczne kompleksy narzędziowe (517) 21.2.7. Bazy danych (518) 21.2.8. Kartoteki (519) 21.2.9. Decyzje operacyjne (519) 21.2.10. Różne poziomy podejmowania decyzji (521) 21.2.11. Drużyny (523) 21.2.12. Stany rynku (524) 21.2.13. Produkty umiejscowione (525) 21.3. Typy czynności procesowych (525) 21.3.1. Czynności wytwórcze (526) 21.3.2. Czynności zmiany stanu (527) 21.3.3. Czynności przemieszczania (528) 21.3.4. Czynności bez dostawcy (528) 21.4. Rodzaje czynności procesowych (529) 21.4.1. Czynności sprzedażowe (529) 21.4.2. Czynności logistyczne (529) 21.4.3. Czynności marketingowe (529) 21.4.4. Czynności biurowe (530) 21.4.5. Czynności HR-owe (530) 21.5. Typowe procesy w organizacji gospodarczej (531) 21.6. Przepływy między procesami (532) 21.7. Poziom szczegółowości procesowego modelu firmy (534) 21.8. Różne opisy przedsiębiorstwa (536) Rozdział 22. Księga standardów (539) 22.1. Dokumenty księgi standardów (540) 22.1.1. Rodzaje dokumentów (540) 22.1.2. Strażnik księgi standardów (541) 22.1.3. Indeksacja dokumentów (541) 22.1.4. Indeksacja załączników (543) 22.1.5. Numeracja wersji standardów (543) 22.1.6. Nazwy plików (543) 22.1.7. Przechowywanie i dostęp do dokumentów KS (544) 22.1.8. Dziennik KS (545) 22.1.9. Spis dokumentów KS (546) 22.1.10. Słownik KS (547) 22.2. Tworzenie, modyfikowanie lub usuwanie standardu KS (548) 22.2.1. Procedura koordynatora (548) 22.2.2. Zasady sprawdzania i zatwierdzania dokumentów KS (551) 22.2.3. Procedura strażnika KS (552) 22.2.4. Dokument opisujący standard (553) 22.3. Zakresy obowiązków (554) 22.3.1. Strażnik KS (554) 22.3.2. Pozostałe osoby (554) CZĘŚĆ VII. ZARZĄDZANIE PRZEPŁYWEM INFORMACJI Rozdział 23. Zbiorowa wiedza (559) 23.1. Mądrość stada (559) 23.2. Mądrość tłumu (561) 23.3. Mądrość tłumu witryn internetowych (564) Rozdział 24. Firma 2.0 - platformy komunikacyjne (565) 24.1. Kanały a platformy (565) 24.2. Warstwy społecznościowe w sieci (567) 24.3. Obawy i uprzedzenia wobec platform (568) 24.4. Kodeks postępowania na SSPS (570) 24.5. Jak zaprojektować SSPS (570) 24.6. Jak wdrożyć SSPS (572) 24.7. Jak ocenić SSPS (573)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150707 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Magazyn
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 119922 LE (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Jakości ; 4)
Bibliogr. s. [112]. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61958 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M 6833 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. MS 1125, S 71745 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. S 71744 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M 10173 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Magazyn
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 135329 LE (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie, Studia, Rozprawy / Politechnika Świętokrzyska, ISSN 1897-2691 ; M149)
(Nauki o Zarządzaniu i Jakości)
Bibliografia na stronach 134-138.
1.PODSTAWY BADAŃ NAUKOWYCH 1.1.Podmiot badań w toyotaryzmie 1.2.Toyotaryzm jako przedmiot badań 1.3.Charakterystyka ankiet 1.4.Prezentacja ankiety BOST 1.5.Doskonalenie treści ankiety BOST 1.6.Struktura ankiety BOST 1.7.Podstawy opracowania sprawozdania z badań 1.8.Prezentacja zmiennych w metodzie BOST 2.PREZENTACJA WYNIKÓW BADAŃ UCH OPRACOWANIA 2.1.Analiza cech respondentów - zmiennej niezależnej 2.2.Sposoby prezentacji ocen ważności czynników - zmiennej zależnej 2.3.Elementy analizy statystycznej zbiorów ocen 2.4.Ocena rzetelności respondentów (współczynnik Kendalla) 2.5.Zastosowanie diagramu Pareto-Lorenza do analizy struktury ocen czynników 3.ANALIZA RELACJI MIĘDZY OCENAMI WAŻNOŚCI CZYNNIKÓW 3.1.Prezentacja wyników analizy zróżnicowania ocen średnich 3.2.Ocena preferencji czynników 3.3.Wpływ cech respondentów na oceny ważności czynników - mapy liczb 3.4.Analiza korelacyjna 3.5.Prezentacja wyników analizy korelacyjnej w układzie 3D 3.6.Aktywność cech respondentów i wrażliwość czynników 3.7.Analiza regresji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152864 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografia)
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 127-135.
Znaczenie kontroli zarządczej w samorządzie terytorialnym Istota i geneza kontroli zarządczej w administracji samorządowej Podstawy prawne i rodzaje kontroli w sektorze finansów publicznych Poziomy organizacji kontroli zarządczej Standardy kontroli zaruądcze1Zarządzanie ryzykiem jako cel kontroli zarządczej Samoocena kontroli zarządczej oświadczenie o. stanie kontroli zarządczej Ustrój samorządu terytorialnego a kontrola zarządcza Samorząd gminny Samorząd powiatowy Samorząd województwa Kontrola zarządcza w kontekście wyboru właściwej formy organizacyjnej samorządu terytorialnego do realizacji zadań użyteczności publicznej Jednostka budżetowa Samorządowy zakład budżetowy Wydzielony rachunek dochodów Publiczny zakład opieki zdrowotnej Samorządowa instytucja kultury Samorządowa osoba prawna Spółki prawa handlowego w realizacji zadań publicznych Reorganizacja w samorządowych jednostkach organizacyjnych Implementacja kontroli zarządczej do systemu nadzoru i kontroli gospodarki finansowej jednostek samorządu terytorialnego Nadzór nad samorządem terytorialnym Nadzór wojewody sprawowanych nad samorządem terytorialnym Kontrola instytucji zewnętrznych w jednostkach samorządowych Kontrola finansowa jako wiodący element kontroli zarządczej Efektywność sektora publicznego w Polsce Efektywność sektora publicznego a prywatnego Teoretyczne podstawy restrukturyzacji gospodarki komunalnej Nowe zarządzanie publiczne w sektorze komunalnym Metodyka szacowania kosztu netto dla sektora komunalnego Model wartości użyteczności publicznej Etyka w kontroli zarządczej Etyka w kontroli zarządczej Zalecenia kierowane wobec kontroli zarządczej Kodeks etyczny jako narzędzie efektywnej kontroli zarządczej Konstruowanie kodeksów etycznych Źródła wartości i norm w kodeksach etycznych Rodzaje i struktura kodeksów etycznych Kodeksy etyczne jako zbiory norm Dobre praktyki w zakresie tworzenia i stosowania kodeksów etycznych Procesy tworzenia, wdrażania i stosowania kodeksów etycznych Infrastruktura etyczna organizacji Kształtowanie kompetencji etycznych Kluczowe elementy procesu wdrażania kodeksu etycznego Przebieg procesu wdrażania kodeksu etycznego.
Sygnatura czytelni BWZ: XII G 85
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 145037 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5756 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 117564 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na s. red. błędny ISBN. Właściwy nr ISBN na okł. - inf. na s. internet. wydaw.
Bibliogr. s. [221]-225. Wykaz aktów prawnych i norm s. 225-226. Netogr. s. 226. Indeks.
Sygnatura czytelni BMW: VI H 88 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX H 76
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 131624 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 131623 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4360 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 113235 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności