Casey Meghan
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Casey Meghan
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Górczyński Robert
(78)
Meryk Radosław
(78)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Strony WWW
(1)
Teksty
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Zarządzanie treścią : strategie i narzędzia / Meghan Casey ; [tł. Dorota Konowrocka-Sawa]. - Gliwice : Helion, cop. 2017. - XXVI, 229 s. : il. (gł. kolor.) ; 24 cm.
Tyt. oryg.: The Content Strategy Toolkit : Methods, Guidelines, and Templates for Getting Content Right.
U dołu 4 s. okł. nazwa serii wyd. oryg.: Always Learning ; Voices That Matter.
Indeks.
Zapewnij sobie budżet i poparcie 1. Określ problemy i szanse. Zorientuj się, co jest nie tak z Twoimi materiałami. Sformułuj hipotetyczne przyczyny problemów. Wybierz metody. Narzędzie strategii zarządzania treścią 1.1. Arkusz audytu. Narzędzie strategii zarządzania treścią 1.2. Superprosty test użytkownika. Eksperymentuj. Nie zapominaj o ludziach i procesach. Przekształć problemy w szanse. Gotów? To idziemy dalej 2. Przekonaj liderów i zdobądź zasoby. Myśl jak przedsiębiorca. Policz (utracone) możliwości. Oblicz ryzyko. Weź pod uwagę koszty niefinansowe. Zbuduj swoją argumentację. Narzędzie strategii zarządzania treścią 2.1. Przygotowywanie prezentacji projektu. Pakiet podstawowy. Roszczenie. Podstawy. Uzasadnienie. Wsparcie. Operator modalny. Przeciwdowód. Prośba. Gotów do działania? Przygotuj się na sukces 3. Pozyskaj interesariuszy. Role i typy interesariuszy. Role . Typy . Twoi interesariusze. Wylicz i skategoryzuj. Narzędzie strategii zarządzania treścią 3.1. Macierz interesariuszy. Szlifuj swoje podejście. Utrzymywanie zaangażowania interesariuszy. Wszyscy na pokład. Narzędzie strategii zarządzania treścią 3.2. Plan zarządzania komunikacją. 4. Ustal i uzgodnij cele projektu. Zastaw stół. Ludzie. Plan. Narzędzie strategii zarządzania treścią 4.1. Plan sesji uzgadniania celów. Partnerzy. Jasny start. Podejmowanie decyzji przez grupę. Narzędzie strategii zarządzania treścią 4.2. E-mail zapoczątkowujący projekt. Podstawowe zasady. Słuchanie moderacyjne. Zrozumienie konsensusu. Zgodni i gotowi. 5. Uruchom projekt. Przygotowanie. Załóż projekt. Narzędzie strategii zarządzania treścią 5.1. Lista przygotowań do projektu. Dopilnuj, aby wszyscy się rozumieli. Narzędzie strategii zarządzania treścią 5.2. Plan zarządzania projektem. Planowanie. Harmonogramy. Narzędzie strategii zarządzania treścią 5.3. Szczegółowy harmonogram. Budżet. Praca. Raporty statusu. Kamienie milowe i cotygodniowe narady . Biegnij, projekcie, biegnij. Kop i wygarniaj 6. Zrozum swoje środowisko biznesowe. Dochodź przyczyn. Czynniki wewnętrzne. Narzędzie strategii zarządzania treścią 6.1. Makieta modelu biznesowego . Czynniki zewnętrzne. Zgromadź informacje. Rozmowy z interesariuszami. Planowanie rozmów. Narzędzie strategii zarządzania treścią 6.2. Przewodnik do rozmowy z interesariuszem. Porządkowanie wywiadu. Przeprowadzanie wywiadów. Przegląd dokumentacji. Narzędzie strategii zarządzania treścią 6.3. Zeszyt odkrywczych spostrzeżeń. Otwarty na biznes 7. Poznaj swoich odbiorców i użytkowników. Co chcesz wiedzieć i zrozumieć? . Badania rynku a badania użytkowników. Narzędzie strategii zarządzania treścią 7.1. Macierz zrozumienia użytkownika. Twoje podejście do badań użytkownika. Ocena apetytu. Proponowanie podejścia . Przeprowadzanie badań. Narzędzie strategii zarządzania treścią 7.2. Zadania na warsztat badania użytkowników. Miło was poznać, użytkownicy. 8. Zapoznaj się ze swoim przekazem. Krajobraz treści . Zrób listę. Udokumentuj szczegóły . Narzędzie strategii zarządzania treścią 8.1. Lista krajobrazu treści. Zwizualizuj ekosystem. Migawki materiałów . Wykazy. Audyty treści. Mapy treści. Testy użytkownika. Narzędzie strategii zarządzania treścią 8.2. Przykładowe testy użytkownika. Rzetelność przekazu 9. Przyjrzyj się, jak planowana i wykonywana jest praca. Problemy z rolami i odpowiedzialnością. Jakich problemów wypatrywać?. Jak diagnozować i dokumentować problemy? . Narzędzie strategii zarządzania treścią 9.1. Arkusz czasu pracy. Problemy z planowaniem i procesem. Jakich problemów wypatrywać?. Jak odkrywać i dokumentować problemy?. Narzędzie strategii zarządzania treścią 9.2. Ćwiczenia na warsztaty planowania i procesów. Planowanie, ludzie, procesy: sprawdzenie 10. Złóż to wszystko w jedną całość . Przygotowanie uzgodnionej wizji strategii. Uporządkuj swoje odkrycia pod kątem klarowności i możliwości podjęcia działania. Analizuj i wyciągaj wnioski. Narzędzie strategii zarządzania treścią 10.1. Uzgodniona wizja strategii. Dokument wstępny. Dochodzenie do części strategicznej. Diagnoza: mamy to! Sformułuj swoją strategię. 11. Stwórz kompas przekazu. Typy projektów. Funkcja. Platforma. Podzbiór. Deklaracja podstawowej strategii . Jak wygląda deklaracja podstawowej strategii?. Jak sformułować deklarację podstawowej strategii?. Narzędzie strategii zarządzania treścią 11.1. Deklaracja podstawowej strategii Mad Lib. Ramy przekazu. Jak wyglądają ramy przekazu?. Jak opracować ramy przekazu?. Narzędzie strategii zarządzania treścią 11.2. Szablon ram przekazu. Wytycz szlak. 12. Zdecyduj, jak będziesz mierzył sukces. Podejmowanie decyzji, co mierzyć. Definiowanie kilku pojęć. Wybór miar. Narzędzie strategii zarządzania treścią 12.1. Prezentacja "Dane was wyzwolą". Narzędzie strategii zarządzania treścią 12.2. Arkusz modelu heurystycznego. Łączenie wszystkiego razem. Pomiar skuteczności przekazu. Udokumentuj efektywność Twojego przekazu. Złóż sprawozdanie interesariuszom. Narzędzie strategii zarządzania treścią 12.3. Przykładowe sprawozdanie z karty wyników przekazu. Wykorzystywanie wyników pomiarów. 13. Zaprojektuj swoje materiały. Co rozumiem pod pojęciem projektu treści?. Priorytetyzacja. Narzędzie strategii zarządzania treścią 13.1. Szablony priorytetyzacji przekazu. Organizacja. Mapy strony. Systematyka. Prezentacja. Model rdzenia. Narzędzie strategii zarządzania treścią 13.2. Instrukcje i arkusze modelu rdzenia. Modele treści. Narzędzie strategii zarządzania treścią 13.3. Arkusz modelu treści. Specyfikacje. Narzędzie strategii zarządzania treścią 13.4. Szablony nakładki i tabeli strony. Najlepiej przygotowane plany. Wciel swoją strategię w życie 14. Twórz materiały w oparciu o strategię. Role, odpowiedzialność i proces. Role i obowiązki. Narzędzie strategii zarządzania treścią 14.1. Macierz ról i obowiązków. Proces. Narzędzia pozwalające na tworzenie materiałów. Wykaz produkcji materiałów. Przewodnik stylu. Listy i formularze informacji zwrotnej. Do biegu. Gotowi. Pisz! . 15. Zarządzaj swoim przekazem, planuj go i aktualizuj. Cykl życia przekazu. Uprawnienia. Narzędzie strategii zarządzania treścią 15.1. Zestaw umiejętności stratega zarządzania treścią. Rola i odpowiedzialność władz strategicznych. Role i obowiązki władz odpowiedzialnych za implementację. Aktualizacja. Aktualizacja planowa. Aktualizacja nieplanowa. Planowanie. Planowanie produktu przekazu. Planowanie redakcyjne. Narzędzie strategii zarządzania treścią 15.2. Szablony kalendarzy redakcyjnych. Żegnaj, kolego po fachu.
Sygnatura czytelni BMW: VI F 142 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 144236 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności