Giner Pau
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Biblioteka WEAiI
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Giner Pau
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(80)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Górczyński Robert
(78)
Meryk Radosław
(78)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Aplikacje mobilne
(1)
Architektura informacji
(1)
Strony WWW
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 289-300. Indeks.
Rozdział 1. Zasady projektowe i planowanie projektu ogólnego 17 Zmiana perspektywy i skoncentrowanie uwagi na użytkowniku 19 Przekonywanie organizacji, by przyjęły podejście skoncentrowane na użytkowniku 20 Zasady projektowe 22 Potrzeby związane z naszymi ludzkimi cechami 23 Potrzeby związane z ogólnymi oczekiwaniami 27 Potrzeby wynikające z konkretnego kontekstu zastosowania 34 Planowanie projektu ogólnego 38 W praktyce 39 Projektowanie wcale nie polega na tym, by produkty wyglądały ładnie 39 Użytkownicy nie są w stanie nam powiedzieć, czego potrzebują 40 To nie Ty (ani Twój zespół) jesteś użytkownikiem 40 Doświadczenia użytkownika to nie lista możliwości 40 Twoim celem nie jest uszczęśliwienie klienta lub szefa 41 Rozdział 2. Badanie - uczenie się od użytkowników 43 Jak to zrobić? 44 Poznawanie użytkowników 44 Model umysłowy - zrozumieć, jak myślą użytkownicy 44 Czym jest model pojęciowy? 46 Metody badawcze 47 Obserwacja i wywiady 47 Diagramy pokrewieństwa 48 Sortowanie kart 52 Test drzewa 55 Ankiety 58 Dokumenty badawcze 62 Dokument persony 63 Scenariusze 68 Podróż użytkownika 69 Analiza konkurencyjnych produktów 71 Użytkownicy docelowi, użytkownicy obsługiwani oraz użytkownicy nieobsługiwani 72 W praktyce 73 Rekrutacja uczestników badań 73 Zachowanie obiektywizmu 74 Wypatrywanie znaków 74 Rozdział 3. Badanie pomysłów - szkicowanie 77 Z odpowiednim podejściem do szkicowania 78 Podstawy szkicowania 80 Narzędzia do szkicowania 81 Szybkie efekty 83 Koncentracja na pracy 83 Określanie limitów czasowych z wykorzystaniem metody szalonych ósemek 84 Organizacja badań 86 Rozkład problemu 86 Identyfikacja konfliktów 87 Wyrażanie swoich pomysłów 89 Tworzenie scenorysów 89 Organizowanie sesji analizy krytycznej 90 W praktyce 92 Lepsze jest wrogiem dobrego 92 Nie chodzi o inspirację 93 Nawiązywanie w rozmowie do celów projektu 93 Uwidacznianie kompromisów - nie wszystko można zaakcentować 94 Rozdział 4. Wzorce mobilne - najlepsze praktyki dla aplikacji internetowych na Androida i iOS-a 97 Sposoby tworzenia aplikacji mobilnych - responsywność, adaptacja i elastyczność 99 Responsywność działania 99 Strony płynne 99 Strony adaptacyjne 100 Rozwiązania hybrydowe 101 Frameworki do tworzenia interfejsu użytkownika 101 Projektowanie w oparciu o kolumny 102 Wzorce projektowe dla aplikacji mobilnych 103 Wzorce projektowe związane z interfejsem użytkownika aplikacji mobilnych 104 Wzorce projektowe zachowań na urządzeniach mobilnych 122 Różnice pomiędzy Androidem i iOS-em 125 Przyciski fizyczne 126 Gęstość i cechy ekranów 126 Elementy interfejsu użytkownika 127 W praktyce 129 Badanie różnych rozwiązań 129 Rozdział 5. Uszczegóławianie rozwiązania - szkielety i makiety 131 Wyjaśnienie, czym są szkielety 132 Szkielety jako specyfikacja możliwości funkcjonalnych 132 Układ 134 Gesty 135 Przejścia 136 Makiety 141 Testowanie makiet z wykorzystaniem rzeczywistych treści 142 Specyfikacje i zasoby dla różnych ekranów 143 W praktyce 153 Nauka kodowania 154 Testowanie w rzeczywistych środowiskach 154 Znajomość aktualnych trendów 154 Rozdział 6. Prototypowanie - ożywianie pomysłów 157 Z odpowiednim podejściem do prototypowania 158 Dobór sposobu prototypowania najlepiej spełniającego nasze potrzeby 159 Wybór typu prototypu 161 Dobór narzędzi do tworzenia prototypów 165 Planowanie prototypu 169 Określanie, co ma zostać uwzględnione w prototypie 169 Wybór sposobu tworzenia prototypu 170 W praktyce 171 Prototyp to nie wczesna wersja produktu 171 Prototyp jest wart tysiąca spotkań 172 Rozdział 7. Prototypowanie z wykorzystaniem ruchu - stosowanie Tumult Hype 173 Znaczenie ruchu w prototypach 175 Podstawy programu Hype 176 Lista scen 177 Edytor sceny 177 Inspektor właściwości 177 Oś czasu i warstwy 178 Edytor kodu 180 Importowanie i eksportowanie 180 Prototypowanie nawigacji 181 Interakcje operujące na warstwach 188 Obsługa przewijania i nawigacji 195 Obsługa gestów 201 Prototypowanie złożonych zachowań 205 Łączenie animacji 205 Obsługa wprowadzania danych przez użytkownika 211 W praktyce 217 Zapewnienie organizacji warstw 217 Częste przeglądanie efektów 218 Rozdział 8. Prototypowanie z użyciem kodu - stosowanie programu Framer Studio 219 Framer.js 220 Framer Studio 220 Wprowadzenie do języka CoffeeScript 221 Zacznijmy programować w języku CoffeeScript 222 Zmienne i operatory 222 Typy 224 Funkcje 224 Pętle i konstrukcje warunkowe 225 Obiekty i metody 227 Prezentacja Framer.js 228 Warstwy 229 Animacje 231 Zdarzenia 232 Stany 232 Komponenty 233 Tworzenie prototypów przy użyciu programów Sketch i Framer Studio 239 Prototyp prezentacji powitalnej 239 Prototyp szuflady nawigacyjnej 249 Prototyp dolnego paska nawigacyjnego 261 W praktyce 266 Bądź elementem społeczności 267 Materiały do nauki 267 Testowanie na telefonie 267 Bądź na bieżąco z nowościami o Framer Studio 267 Rozdział 9. Testowanie z udziałem użytkowników 269 Zrozumienie znaczenia testowania użyteczności 270 Określenie, co należy testować 271 Wybór odpowiedniej metody 273 Planowanie testu 276 Definiowanie celów 276 Scenariusze i zadania 277 Definiowanie skryptu 278 Przygotowanie środowiska 280 Przeprowadzanie testów użyteczności 281 Rekrutacja uczestników badania 282 Przedstawienie procesu 283 Obserwacja zachowań użytkowników 284 Identyfikacja kluczowych aspektów i podsumowanie wyników 285 W praktyce 286 Zapraszanie członków zespołu do oglądania sesji testowych 286 Nauka jest ważniejsza od potwierdzania 286 Sprawdzanie, czy odpowiadamy na pytania badawcze 287 Łączenie badań z pomiarami 287 Rozdział 10. Bibliografia i odwołania 289 Ogólne 289 Model Kano 289 Zasady Gestaltu 289 Informacje o modelu umysłowym 290 Informacje o modelu pojęciowym 290 Informacje o dokumentach person 290 Informacje o sortowaniu kart 290 Informacje o testowaniu drzewa (odwrotnym sortowaniu kart) 291 Informacje o diagramach pokrewieństwa 291 Informacje o metodzie szalonych ósemek 291 Informacje o ankietach 291 Informacje o podróżach użytkowników 292 Informacje o scenariuszach 292 Stopniowe ujawnianie 292 Efekt wzajemności 293 Leniwe logowanie 293 Testowanie przy pomocy użytkowników 293 Wzorce mobilne 293 Architektura informacji 294 Projekty wizualne 294 Prototypowanie 294 Tumult Hype 294 CoffeeScript 294 Framer 295 JavaScript 295 jQuery 295
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII Ź 150
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147425 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności