Liu Juantao
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Liu Juantao
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(80)
Meryk Radosław
(79)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Górczyński Robert
(78)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Klupiński Kamil
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Innowacje
(1)
Nauka
(1)
Polityka oświatowa
(1)
Postęp naukowy
(1)
Przywódcy i głowy państw
(1)
Rozwój społeczny
(1)
Wychowanie socjalistyczne
(1)
Xi, Jinping (1953- )
(1)
Temat: miejsce
Chiny
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Nauka i badania
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
1 wynik Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Formowanie idei Xi Jinpinga odnośnie sprawowania władzy w Chinach II. Xi Jinping: Sprawowanie władzy w Chinach Realizacja chińskiego marzenia wielkiej odnowy narodowej jako ostateczny cel rozwoju Wierność drodze chińskiego modelu socjalizmu i rozwoju Wartości skoncentrowane na człowieku Nowa koncepcja rozwoju w oparciu o Pięć Podstawowych Zasad Koordynacja i promocja czterotorowej strategii ogólnej Rozwój gospodarczy poprzez reformy strukturalne podaży Teoria zarządzania państwem skoncentrowana na modernizacji systemu władzy i możliwości jej sprawowania Rządy prawa w Chinach Wzmocnienie dyscypliny partyjnej a myśli Xi Jinpinga odnośnie budowy partii Konceptualizacja bezpieczeństwa narodowego poprzez całościową koncepcję bezpieczeństwa narodowego Teoria globalnego zarządzania dla wspólnej przyszłości ludzkości III. Historyczne kryteria koncepcji sprawowania władzy autorstwa Xi Jinpinga Myśli Xi Jinpinga na temat sprawowania władzy w Chinach jako przewodnia ideologia partii Epokowe znaczenie myśli Xi Jinpinga odnośnie metod sprawowania władzy w Chinach Dalekosiężne historyczne znaczenie myśli Xi Jinpinga odnośnie sprawowania władzy w Chinach Nowy szlak naukowych i technologicznych innowacji oraz reforma edukacji Od „Nadania priorytetu rozwojowi nauki i edukacji” do implementacji strategii „Rozwoju opartego na innowacyjności” Sercem „napędu poprzez innowacje” są talenty Innowacje naukowe i technologiczne potrzebują innowacyjnej edukacji Pobudzenie innowacji naukowych i technologicznych poprzez reformy Innowacje naukowe i technologiczne powinny wspomagać wzrost gospodarczy i społeczny Wdrożenie „trzech podziałów pracy i jednej siły” w kontekście reformy systemu zarządzania nauką i technologią Dokładanie wysiłków dla bliższego zintegrowania innowacji naukowych i technologicznych z rozwojem społecznym i gospodarczym Otwarcie kanału dla bliskiej współpracy nauki i technologii z gospodarką Stworzenie systemu dynamicznego zarządzania oraz mechanizmów operacyjnych dla nauki i technologii Łączność innowacji naukowych i technologicznych oraz innowacji systemowych Ustanowienie systemu innowacji technologicznych, sercem którego będą przedsiębiorstwa, a przewodnikiem rynek; Integracja produkcji, nauczania i działalności badawczej Optymalizacja systemu innowacji technologicznych w instytucjach badawczych i uniwersytetach Działania na rzecz stworzenia zaawansowanych zespołów innowacyjnych Inspirowanie kreatywności wśród naukowców i inżynierów poprzez patriotyzm Oddanie pełnej kontroli utalentowanym profesjonalistom nauki i technologii w sprzyjającym środowisku Nadanie priorytetu budowie zasobów ludzkich w procesie rozwoju innowacji naukowych i technologicznych Rekrutacja światowej klasy naukowców i inżynierów Aktywna rekrutacja naukowców i inżynierów zza granicy Chiński model innowacyjności naukowej i technologicznej Nowa strategiczna definicja innowacji naukowych i technicznych Innowacje technologiczne i naukowe jako siła przewodnia rozwoju Innowacje naukowe i technologiczne stanowią mocny filar dla realizacji chińskiego marzenia Innowacje naukowe i technologiczne muszą stanowić oś ogólnej strategii rozwoju kraju Niezachwiane podążanie drogą chińskiego modelu niezależnej innowacyjności Podążanie niezależną drogą innowacyjności Promowanie szybkiego wzrostu z nowej pozycji startowej Nowa wizja niezależnej innowacyjności Dążenie do podniesienia poziomu nauki i technologii Podniesienie poziomu nauki i technologii pozwoli przejąć inicjatywę Niezachwiane trzymanie się ogólnego kierunku postępu nauki ¡technologii Szybki marsz oraz asymetryczna strategia wyprzedzenia konkurencji Innowacje naukowe i technologiczne stymulują rozwój gospodarczy i społeczny Tworzenie środowiska społecznego i kulturalnego sprzyjającego innowacyjności Zmiany systemowe dla przyspieszenia wdrażania osiągnięć naukowych i technologicznych Budowanie nowoczesnego systemu technologicznego w przemyśle Zwiększenie zadowolenia obywateli z poziomu edukacji Pogłębienie reformy edukacji Utrzymanie podejścia zadaniowego w trakcie pogłębiania reformy edukacji Świadomość zadań i celów w trakcie pogłębiania reformy edukacji Koncentracja na kluczowych zagadnieniach w procesie pogłębiania reformy edukacji Zwiększenie zaufania społeczeństwa do chińskiej kultury w procesie pogłębiania reformy edukacji Wspieranie równości społecznej poprzez równy dostęp do edukacji Równość w dostępie do edukacji jako element równości społecznej Zasypywanie nierówności między miastami i wsiami dla wspierania równości w dostępie do edukacji Zmniejszanie różnic między regionami w procesie wyrównywania szans edukacyjnych Zmniejszanie różnic pomiędzy szkołami w procesie wyrównywania szans edukacyjnych Rozwój edukacji zawodowej w procesie wyrównywania szans edukacyjnych . Zapewnienie równego dostępu do edukacji poprzez informatyzację Przyspieszenie budowy „podwójnego standardu światowego” „Podwójny standard światowy” wymaga podkreślania chińskiej specyfiki Dla przyspieszenia budowy „podwójnego standardu światowego” należy skonsolidować bazę Dla przyspieszenia budowy „podwójnego standardu światowego” musimy zwiększyć możliwości wychowywania talentów Dla przyspieszenia budowy „podwójnego standardu światowego” musimy wspierać władzę partii Wychowanie wielkiej liczby doskonałych nauczycieli w oparciu o „cztery cnoty” Doskonali nauczyciele powinni mieć wspólną wiarę Doskonali nauczyciele powinni być wzorem standardów moralnych Doskonali nauczyciele powinni mieć solidną wiedzę Doskonali nauczyciele powinni mieć dobre serca Otwarcie chińskiej oświaty z uwzględnieniem sytuacji wewnętrznej i zewnętrznej Ciągłe pogłębianie otwarcia naszego systemu edukacji na świat zewnętrzny Oświata powinna aktywnie uczestniczyć w budowaniu wspólnej przyszłości ludzkości Podwyższanie jakości i poziomu oświaty do poziomu światowego Przywiązywanie wielkiej wagi do rozwoju edukacji zagranicznej Praktykowanie nowej perspektywy „wymiany cywilizacyjnej i wzajemnej nauki” Rozwijanie i praktykowanie podstawowych w a r to ś c i s o c ja lis ty c z n y c h pop rz ez rozwijan ie c n ó t i m o r a ln o ś c i Wychowywanie następców sprawy chińskiego modelu socjalizmu Wychowanie w moralności jest podstawowym zadaniem edukacji Wychowanie moralne poprzez podstawowe wartości socjalizmu Osiągnięcie równomiernego rozwoju wszystkich uczniów jest niezbędnym wymogiem wychowania moralnego Solidny fundament wiedzy dla dzieci „chińskiego marzenia” „Chińskie marzenie” jako duchowy sztandar rozwoju i postępu współczesnych Chin Inspirowanie marzeń młodych ludzi poprzez „chińskie marzenie” . Spełnianie dziecięcych marzeń w ramach realizacji „chińskiego marzenia” Kierowanie rozwojem młodych ludzi poprzez podstawowe wartości socjalizmu Rozwijanie i krzewienie podstawowych zasad socjalizmu jest podstawowym projektem dla wzmocnienia fundamentów naszego społeczeństwa Rozwijanie podstawowych wartości socjalizmu w sposób szczegółowy i praktyczny Przekształcanie podstawowych wartości socjalizmu w podstawowy drogowskaz dla młodzieży . Tradycyjna kultura chińska jako baza dla rozwoju krzewienia podstawowych wartości socjalistycznych Wieloaspektowe wychowywanie obywateli Utrzymanie głębokiego zrozumienia podstawowej kwestii w pracy ideologicznej i politycznej na uniwersytetach Uświadamianie studentom powyższych czterech aspektów Nadążanie za zmianami czasów w pracy ideologicznej i politycznej na uniwersytetach Zachęcanie nauczycieli do przejawiania profesjonalnej i etycznej postawy w życiu, badaniach naukowych i wypełnianiu obowiązków nauczycielskich Wspieranie rozwoju filozofii i nauk społecznych . Niezastąpiona rola filozofii i nauk społecznych Przewodnia rola marksizmu w budowaniu platformy intelektualnej i teoretycznej Przyspieszenie budowy systemów filozoficznych i nauk społecznych o chińskiej specyfice Innowacje jako nieprzemijający wątek w rozwoju filozofii i nauk społecznych Rozwijanie wykwalifikowanych kadr oraz dyscyplin naukowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 148452 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności