Martin Micah
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Biblioteka WEAiI
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Martin Micah
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Górczyński Robert
(78)
Meryk Radosław
(78)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Programiści
(1)
Temat
Ajax (informatyka)
(1)
Programowanie zwinne
(1)
Gatunek
Podręcznik
(2)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
U góry s. tyt. i okł.: Poznaj nowoczesną metodykę wytwarzania oprogramowani w C#.
U góry s. tyt. i okł. logo wydawcy oryg.: Prentice Hall.
U góry okł.: Jak stosować w praktyce zasady zwinnego wytwarzania oprogramowania? W jaki sposób wykorzystywać w projekcie diagramy UML? Jak korzystać z wzorców projektowych?
Bibliogr. przy niektórych rozdz. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 119314 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Poznaj nowoczesną metodykę wytwarzania oprogramowania w C#.
Bibliografia przy rozdziałach. Indeks.
Dla twórców oprogramowania korzystających z technologii .NET.
Wpływ metodyki programowania ekstremalnego .NET Organizacja Część I. Wytwarzanie zwinne 1. Praktyki programowania zwinnego Agile Alliance Programiści i ich harmonijna współpraca jest ważniejsza od procesów i narzędzi Działające oprogramowanie jest ważniejsze od wyczerpującej dokumentacji Faktyczna współpraca z klientem jest ważniejsza od negocjacji zasad kontraktu Reagowanie na zmiany jest ważniejsze od konsekwentnego realizowania planu 2. Przegląd technik programowania ekstremalnego Praktyki programowania ekstremalnego Cały zespół Opowieści użytkownika Krótkie cykle Plan iteracji Plan wydania Testy akceptacyjne Programowanie w parach Wytwarzanie sterowane testami (TDD) Wspólna własność Ciągła integracja Równe tempo Otwarta przestrzeń pracy Gra planistyczna Prosty projekt Refaktoryzacja Metafora 3. Planowanie Wstępne poznawanie wymagań Dzielenie i scalanie opowieści użytkownika Planowanie wydań Planowanie iteracji Definiowanie warunków zakończenia projektu Planowanie zadań Iteracje Śledzenie postępu 4. Testowanie Wytwarzanie sterowane testami Przykład projektu poprzedzonego testami Izolacja testów Eliminowanie powiązań Testy akceptacyjne Wpływ testów akceptacyjnych na architekturę oprogramowania Konkluzja Bibliografia 5. Refaktoryzacja Prosty przykład refaktoryzacji generowanie liczb pierwszych Testy jednostkowe Refaktoryzacja Ostatnie udoskonalenia 6. Epizod z życia programistów Gra w kręgle Konkluzja Przegląd reguł gry w kręgle Część II. Projektowanie zwinne 7. Czym jest projektowanie zwinne? Symptomy złego projektu Symptomy złego projektu, czyli potencjalne źródła porażek Sztywność Wrażliwość Nieelastyczność Niedostosowanie do rzeczywistości Nadmierna złożoność Niepotrzebne powtórzenia Nieprzejrzystość Dlaczego oprogramowanie ulega degradacji Program Copy Przykład typowego scenariusza Projekt początkowy Zmieniające się wymagania Kolejne wymaganie Oczekujmy zmian Przykład budowy programu Copy w ramach projektu zwinnego Stosowanie praktyk programowania zwinnego Utrzymywanie projektu w możliwie dobrym stanie 8. Zasada pojedynczej odpowiedzialności Definiowanie odpowiedzialności Oddzielanie wzajemnie powiązanych odpowiedzialności Trwałość 9. Zasada otwarte-zamknięte Omówienie zasady otwarte-zamknięte Aplikacja Shape Przykład naruszenia zasady OCP Przykład pełnej zgodności z zasadą otwarte-zamknięte Przewidywanie zmian i naturalna struktura Przygotowywanie punktów zaczepienia Gdy raz mnie oszukasz Stymulowanie zmian Stosowanie abstrakcji do jawnego zamykania oprogramowania dla zmian Zapewnianie zamknięcia z wykorzystaniem techniki sterowania przez dane 10. Zasada podstawiania Liskov Naruszenia zasady podstawiania Liskov Prosty przykład Przykład mniej jaskrawego naruszenia zasady LSP Realny problem Poprawność nie jest cechą wrodzoną Relacja IS-A reprezentuje zachowania Projektowanie przez kontrakt Definiowanie kontraktów w formie testów jednostkowych Przykład zaczerpnięty z rzeczywistości Motywacja Problem Rozwiązanie niezgodne z zasadą podstawiania Liskov Rozwiązanie zgodne z zasadą podstawiania Liskov Wyodrębnianie zamiast dziedziczenia Heurystyki i konwencje 11. Zasada odwracania zależności Podział na warstwy Odwracanie relacji własności Zależność od abstrakcji Prosty przykład praktycznego znaczenia zasady DIP Odkrywanie niezbędnych abstrakcji Przykład aplikacji Furnace 12. Zasada segregacji interfejsów Zanieczyszczanie interfejsów Odrębne klasy klienckie oznaczają odrębne interfejsy Interfejsy klas kontra interfejsy obiektów Separacja przez delegację Separacja przez wielokrotne dziedziczenie Przykład interfejsu użytkownika bankomatu 13. Przegląd języka UML dla programistów C# Diagramy klas Diagramy obiektów Diagramy sekwencji Diagramy współpracy Diagramy stanów 14. Praca z diagramami Po co modelować oprogramowanie? Po co budować modele oprogramowania? Czy powinniśmy pracować nad rozbudowanymi projektami przed przystąpieniem do kodowania? Efektywne korzystanie z diagramów języka UML Komunikacja z innymi programistami Mapy drogowe Dokumentacja wewnętrzna Co powinniśmy zachowywać, a co można wyrzucać do kosza? Iteracyjne udoskonalanie Najpierw zachowania Weryfikacja struktury Wyobrażenie o kodzie Ewolucja diagramów Kiedy i jak rysować diagramy Kiedy przystępować do tworzenia diagramów, a kiedy rezygnować z dalszego rysowania ich Narzędzia CASE A co z dokumentacją? 15. Diagramy stanów Zdarzenia specjalne Superstany Pseudostan początkowy i końcowy Stosowanie diagramów skończonych maszyn stanów 16. Diagramy obiektów Migawka Obiekty aktywne 17. Przypadki użycia Pisanie przypadków użycia Przebiegi alternatywne Co jeszcze? Prezentowanie przypadków użycia na diagramach 18. Diagramy sekwencji Obiekty, linie życia, komunikaty i inne konstrukcje Tworzenie i niszczenie obiektów Proste pętle Przypadki i scenariusze Pojęcia zaawansowane Pętle i warunki Komunikaty, których przesyłanie wymaga czasu Komunikaty asynchroniczne Wiele wątków Obiekty aktywne Wysyłanie komunikatów do interfejsów 19. Diagramy klas Klasy Asocjacje Relacje dziedziczenia Przykładowy diagram klas Omówienie szczegółowe Stereotypy klas interface utility Klasy abstrakcyjne Właściwości Agregacja Kompozycja Liczność Stereotypy asocjacji Klasy zagnieżdżone Klasy asocjacji Kwalifikatory asocjacji 20. Heurystyki i kawa Ekspres do kawy Mark IV Special Specyfikacja Popularne, ale niewłaściwe rozwiązanie Brakujące metody Klasy ulotne Nieprzemyślana abstrakcja Boskie klasy Poprawione rozwiązanie Interfejs użytkownika ekspresu do kawy Przypadek użycia nr 1 użytkownik naciska przycisk uruchamiający parzenie Przypadek użycia nr 2 niegotowe naczynie na kawę Przypadek użycia nr 3 zakończony proces parzenia kawy Przypadek użycia nr 4 zużycie całej kawy Implementacja modelu abstrakcyjnego Przypadek użycia nr 1 użytkownik naciska przycisk Brew Implementacja funkcji IsReady Implementacja funkcji Start Wywołanie funkcji M4UserInterface.CheckButton Dokończenie projektu oprogramowania ekspresu do kawy Zalety projektu w tej formie Źródła tego projektu Implementacja projektu obiektowego Część III. Studium przypadku listy płac Uproszczona specyfikacja systemu listy płac Ćwiczenie Przypadek użycia nr 1 dodanie danych nowego pracownika Alternatywa błąd w strukturze transakcji Przypadek użycia nr 2 usunięcie danych pracownika Alternatywa nieprawidłowy lub nieznany identyfikator EmpID Przypadek użycia nr 3 wysłanie karty czasu pracy Alternatywa nr 1 wskazany pracownik nie jest rozliczany za godziny pracy Alternatywa nr 2 wystąpił błąd w strukturze danej transakcji Przypadek użycia nr 4 wysłanie raportu o sprzedaży Alternatywa nr 1 wskazany pracownik nie jest wynagradzany w systemie prowizyjnym Alternatywa nr 2 wystąpił błąd w strukturze danej transakcji Przypadek użycia nr 5 wysłanie informacji o opłacie na rzecz związku zawodowego Alternatywa błędny format transakcji Przypadek użycia nr 6 zmiana szczegółowych danych pracownika Alternatywa błędny format transakcji Przypadek użycia nr 7 wygenerowanie listy płatności na dany dzień 21. Wzorce projektowe Command i Active Object uniwersalność i wielozadaniowość Proste polecenia Transakcje Fizyczny podział kodu Czasowy podział kodu Metoda Undo Wzorzec projektowy Active Object 22. Wzorce projektowe Template Method i Strategy dziedziczenie kontra delegacja Wzorzec projektowy Template Method Błędne zastosowanie wzorca Template Method Sortowanie bąbelkowe Wzorzec projektowy Strategy 23. Wzorce projektowe Facade i Mediator Wzorzec projektowy Facade Wzorzec projektowy Mediator 24. Wzorce projektowe Singleton i Monostate Wzorzec projektowy Singleton Zalety Wady Wzorzec Singleton w praktyce Wzorzec projektowy Monostate Zalety Wady Wzorzec Monostate w praktyce 25. Wzorzec projektowy Null Object Omówienie 26. Przypadek użycia listy płac pierwsza iteracja Uproszczona specyfikacja Analiza przez omówienie przypadku użycia Dodanie danych nowego pracownika Usunięcie danych pracownika Wysłanie karty czasu pracy Wysłanie raportu o sprzedaży Wysłanie informacji o opłacie na rzecz związku zawodowego Zmiana szczegółowych danych pracownika Wygenerowanie listy płac na dany dzień Refleksja identyfikacja abstrakcji Wynagrodzenia wypłacane pracownikom Harmonogram wypłat Formy wypłat Przynależność związkowa 27. Przypadek użycia listy płac implementacja Transakcje Dodawanie danych pracowników Baza danych systemu płacowego Dodawanie danych pracowników z wykorzystaniem wzorca Template Method Usuwanie danych pracowników Karty czasu pracy, raporty o sprzedaży i składki na związki zawodowe Zmiana danych pracowników Zmiana formy wynagradzania pracownika Co ja najlepszego zrobiłem? Wynagradzanie pracowników Decyzje projektowe i biznesowe Wynagradzanie pracowników etatowych Wynagradzanie pracowników zatrudnionych w systemie godzinowym Okresy rozliczeniowe problem projektowy Program główny Baza danych Część IV. Pakowanie systemu płacowego 28. Zasady projektowania pakietów i komponentów Pakiety i komponenty Zasady spójności komponentów ziarnistość Zasada równoważności wielokrotnego użycia i wydawania (REP) Zasada zbiorowego wielokrotnego stosowania (CRP) Zasada zbiorowego zamykania (CCP) Podsumowanie problemu spójności komponentów Zasady spójności komponentów stabilność Zasada acyklicznych zależności (ADP) Cotygodniowe kompilacje Eliminacja cykli zależności Skutki występowania cyklu w grafie zależności pomiędzy komponentami Przerywanie cykli Projektowanie zstępujące kontra projektowanie wstępujące Zasada stabilnych zależności (SDP) Stabilność Miary stabilności Zmienna stabilność komponentów Wysokopoziomowy układ komponentów Zasada stabilnych abstrakcji (SAP) Mierzenie abstrakcji Ciąg główny Odległość od ciągu głównego 29. Wzorzec projektowy Factory Problem zależności Statyczna kontra dynamiczna kontrola typów Fabryki wymienne Wykorzystywanie fabryk do celów testowych Znaczenie fabryk Konkluzja 30. Studium przypadku systemu płacowego analiza podziału na pakiety Notacja i struktura komponentów Stosowanie zasady zbiorowego zamykania (CCP) Stosowanie zasady równoważności wielokrotnego użycia i wydawania (REP) Wiązanie komponentów i hermetyzacja Mierniki Stosowanie mierników dla aplikacji płacowej Fabryki obiektów Fabryka obiektów dla komponentu TransactionImplementation Inicjalizacja fabryk Przebudowa granic spójności Ostateczna struktura pakietów 31. Wzorzec projektowy Composite Polecenia kompozytowe Liczność albo brak liczności 32. Wzorzec projektowy Observer ewolucja kodu w kierunku wzorca Zegar cyfrowy Wzorzec projektowy Observer Modele Zarządzanie zasadami projektowania obiektowego 33. Wzorce projektowe Abstract Server, Adapter i Bridge Wzorzec projektowy Abstract Server Wzorzec projektowy Adapter Forma klasowa wzorca Adapter Problem modemu adaptery i zasada LSP Pierwsze, niedoskonałe rozwiązanie Zagmatwana sieć zależności Wzorzec projektowy Adapter w roli koła ratunkowego Wzorzec projektowy Bridge 34. Wzorce projektowe Proxy i Gateway zarządzanie cudzymi interfejsami API Wzorzec projektowy Proxy Implementacja wzorca Proxy Bazy danych, oprogramowanie pośredniczące i inne gotowe interfejsy Wzorzec projektowy Table Data Gateway Testowanie konstrukcji TDG w pamięci Test bram DB Stosowanie pozostałych wzorców projektowych łącznie z bazami danych 35. Wzorzec projektowy Visitor Wzorzec projektowy Visitor Wzorzec projektowy Acyclic Visitor Zastosowania wzorca Visitor Generowanie raportów Inne zastosowania Wzorzec projektowy Decorator Wzorzec projektowy Extension Object 36. Wzorzec projektowy State Zagnieżdżone wyrażenia switch-case Wewnętrzny zasięg zmiennej stanu Testowanie akcji Zalety i wady Tabele przejść Interpretacja tabeli przejść Zalety i wady Wzorzec projektowy State Wzorzec State kontra wzorzec Strategy Zalety i wady Kompilator maszyny stanów (SMC) Plik Turnstile.cs wygenerowany przez kompilator SMC i pozostałe pliki pomocnicze Zalety i wady Zastosowania skończonej maszyny stanów Wysokopoziomowa polityka działania graficznych interfejsów użytkownika (GUI) Sterowanie interakcją z interfejsem GUI Przetwarzanie rozproszone 37. Studium przypadku systemu płacowego baza danych Budowa bazy danych Słaby punkt dotychczasowego projektu Dodawanie danych nowych pracowników Transakcje Odczytywanie danych o pracownikach Co jeszcze zostało do zrobienia? 38. Interfejs użytkownika systemu płacowego wzorzec Model View Presenter Interfejs Implementacja Budowa okna Okno główne systemu płacowego Pierwsza odsłona Dodatek A. Satyra na dwa przedsiębiorstwa Rufus Inc. Project Kickoff Rupert Industries Project Alpha Dodatek B. Czym jest oprogramowanie?
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII E 106
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147221 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności