Mróz Bogdan
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(2)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(2)
E-booki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Biblioteka WEiZ
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Mróz Bogdan
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Konsumpcja (ekonomia)
(1)
Ochrona konsumenta
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy pracach.
Agnieszka Kurzemska Ramy etyczne naukowych badań zachowań konsumenckich Etyka badań naukowych zachowań konsumenckich vs. etyka badań marketingowych Rzetelność badacza Lojalność wobec uczestników badań Pożyteczność wyników badawczych Henryk Mruk Pułapki behawioralne a zdrowie Zdrowie jako wartość Odpowiedzialność za zdrowie Pułapki behawioralne i ich istota Pułapki myślenia szybkiego i wolnego Postrzeganie siebie a postrzeganie innych Pułapka zakotwiczenia Pułapka kosztów utopionych Pułapka status quo Sposoby ograniczania pułapek behawioralnych Teresa Słaby Usługi budownictwa mieszkaniowego dla seniorów Dane o usługach mieszkaniowych z polskich źródeł wtórnych Charakterystyka respondentów Popyt na mieszkania dla seniorów Agnieszka Izabela Baruk Ciemne i jasne strony prosumpcji - perspektywa nabywców finalnych Bogdan Mróz Prywatność i ekshibicjonizm w przestrzeni wirtualnej: implikacje dla bezpieczeństwa konsumentów Jak giganci high-tech zbierają i wykorzystują informacje o konsumentach - przykład Google i Facebooka Prywatność i ekshibicjonizm w Internecie - zagrożenia i pułapki dla konsumentów Jak zjeść ciastko i je mieć" - świadomość polskich konsumentów dotycząca znaczenia prywatności danych w Internecie Elżbieta Baron, Barbara Borusiak Czy Instagram wodzi nas na pokuszenie? Zakupy impulsywne w serwisie społecznościowym Zakupy impulsywne - istota, przyczyny i skutki Instagram jako kanał sprzedaży Zakupy impulsywne w Internecie Robert Wolny Świadomość istnienia niebezpieczeństw korzystania z e-usług wśród młodych konsumentów Zagrożenia korzystania z e-usług Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka Paradoksy w relacjach konsumentów z technologią: jakościowa analiza obaw polskich konsumentów Konsumenci i technologia - obawy i paradoksy w relacjach konsumentów z technologią Rafał Kasprzak Bezpieczeństwo konsumenta na rynku gier wideo Przemysły kreatywne Rozwój branży gier wideo w Polsce Ryzyko konsumenta na rynku gier wideo Ochrona konsumenta na rynku gier wideo Beata Tarczydło Bezpieczeństwo korzystania ze współdzielonych usług transportowych. Wybrane zagadnienia Podstawowe pojęcia i trendy dotyczące zachowań nabywców usług współdzielonych Rozwiązania i systemy sprzyjające współdzieleniu usług na przykładzie MaaS Przegląd wybranych badań zachowań konsumentów powiązanych z ideą współdzielenia Robert Nowacki Zaufanie konsumentów wobec reklamy internetowej w kontekście negatywnych ocen jej oddziaływania Zaufanie do reklamy w kontekście jej społecznej odpowiedzialności Reklama internetowa jako kanał komunikacji z konsumenta Ilona Dąbrowska Personalizacja online Internet wczoraj a dziś Personalizacja sieci Personalizacja widziana z perspektywy internautów Struktura wiekowa respondentów Świadomość istnienia personalizacji w Internecie Ocena personalizacji online Ujawnianie danych i aktywności online Magdalena Jaciow Ryzyko fizyczne konsumenta w zakupach kosmetyków Postrzeganie ryzyka w zakupach kosmetyków Agata Stolecka-Makowska Sposoby ograniczania ryzyka fizycznego przez nabywców kosmetyków naturalnych i kosmetyków ekologicznych Kosmetyki naturalne i kosmetyki ekologiczne - podobieństwa i różnice Wyznaczniki bezpiecznych kosmetyków Sposoby ograniczania ryzyka przy zakupie kosmetyków Piotr Cyrek Poczucie bezpieczeństwa jako determinanta zakupów wybranych grup produktów drogą internetową - ujęcie dynamiczne Stymulanty i ograniczenia rozwoju e-handlu Brak zaufania jako motyw pomijania zakupów przez Internet wśród mieszkańców województwa podkarpackiego
Sygnatura czytelni BMW: IX M 52 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M 15129 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 279-[301].
Sygnatura czytelni BWZ: IV C 42
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5175 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Opracowanie składa się z wprowadzenia oraz pięciu rozdziałów, w których zostały zawarte najważniejsze wnioski podsumowujące wyniki zrealizowanego projektu badawczego. W pierwszym rozdziale scharakteryzowano społeczne i gospodarcze konsekwencje pandemii COVID-19, zwłaszcza dla branż szczególnie dotkniętych przez towarzyszące jej lockdowny i obostrzenia sanitarne. Drugi rozdział został poświęcony analizie wpływu pandemii na rozwój sektora e-commerce. Trzecia część opracowania charakteryzuje wpływ pandemii na zachowania konsumentów w świetle wyników dostępnych badań empirycznych. W czwartym rozdziale zawarto krótką prezentację metodyki przeprowadzonego badania własnego, charakterystykę respondentów oraz wyniki badania empirycznego zrealizowanego w czterech krajach (Polska, Czechy, Niemcy i Włochy) ukierunkowanego na rozpoznanie wpływu pandemii COVID-19 na zachowania konsumentów. W ostatnim, piątym rozdziale podjęto próbę nakreślenia możliwych scenariuszy rozwoju konsumpcji i trendów w zachowaniach konsumenckich w okresie po ustaniu pandemii. (fragment wstępu)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności