Muehlhausen Jim
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Muehlhausen Jim
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Nazwisko Imię
(96)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(80)
Meryk Radosław
(79)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Górczyński Robert
(78)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Paszkowska Małgorzata
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Klupiński Kamil
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Mikroekonomia
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Modele biznesowe dla bystrzaków / Jim Muehlhausen ; [tłumaczenie Wojciech Usarzewicz]. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2018. - 398 stron : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
(Dla Bystrzaków)
U góry okładki: W prostocie tkwi siła.
Tytuł oryginału: Business Models For Dummies.
Indeks.
Zaczynamy przygodę z modelami biznesowymi Tworzymy zwycięski model biznesowy Jak radzić sobie ze zmianami Innowacje w modelach biznesowych Dekalogi Co to takiego model biznesowy i dlaczego ma znaczenie? Historia modeli biznesowych Modele biznesowe są na topie Dla kogo model biznesowy? Wartość modelu biznesowego Przyszłość modeli biznesowych Coraz większe wyrafinowanie Więcej dóbr cyfrowych Ochrona własności intelektualnej Wykorzystanie transparentności Siła skutecznych operatorów Definicja modelu biznesowego Recepta na udany model biznesowy Sekretny składnik do robienia pieniędzy Ta sama branża, inne modele biznesowe Jak Twój model biznesowy wyróżnia Cię spośród konkurencji Porównujemy modele biznesowe z biznesplanami Elementy dobrego biznesplanu Biznesplany nie uwzględniają wszystkiego Ulepszamy biznesplan Tworzenie planu modelu biznesowego Rozważamy Twoją przewagę konkurencyjną Pozyskiwanie przewagi konkurencyjnej Wzmacniamy Twoją przewagę konkurencyjną Modele biznesowe mają wiele postaci Wspólne aspekty wszystkich modeli biznesowych Modele biznesowe w swojej najprostszej postaci Przykłady modeli biznesowych Sukces Twojej firmy zależy od modelu biznesowego Próbujemy (nieskutecznie) odnieść sukces bez wspaniałego modelu biznesowego Dobre wieści: modele biznesowe są zmienne Studium przypadku: Kodak kontra Fujifilm Porównując ciężką pracę z wynikami - póki model biznesowy jest solidny Ciężka praca zdefiniowana na nowo Unikanie zobowiązania wobec złego modelu biznesowego Studium przypadku: New Pig Droga do świetnego modelu usłana jest eksperymentami Nawet inwestorzy venture wygrywają tylko raz na trzy podejścia Niech rynek określi, czy jesteś sprytny Nigdy nie licz na głupie szczęście Tworzymy zwycięski model biznesowy Używanie narzędzi do zaprojektowania Twojego modelu biznesowego Analizujemy tradycyjne sposoby projektowania modelu biznesowego Powrót do serwetki Imitacja Eureka, czyli jak wpaść na model Problemy tradycyjnych metod Za dużo rzeczy do zapamiętania Złożone wzajemne oddziaływania Nie wszystko ma tę samą wagę Projektowanie modelu biznesowego z użyciem procesu systemowego Szablon modelu biznesowego Czterokomórkowy model biznesowy Koło modelu biznesowego Szukanie najbardziej atrakcyjnych rynków do stworzenia potężnej oferty Oceniamy rynek docelowy Określanie atrakcyjności branży Znaleźć najlepszą branżę Działanie na zaniedbanych lub nieobsługiwanych rynkach Studium przypadku: oprogramowanie kontra linie lotnicze Szukamy niszy Siła dobrej niszy Istnieje nieograniczona liczba nisz Rynki mają tendencję do podziału Znajdź zaniedbane lub nieobsługiwane rynki Czas na atrakcyjność klientów Znajdź swoje miejsce w branżowym łańcuchu wartości Uzupełnianie oferty z pomocą wyjątkowej propozycji wartości Budujemy wyjątkową propozycję wartości Porównujemy wyjątkową propozycję sprzedaży z wyjątkową propozycją wartości Definiujemy wyjątkową propozycję sprzedaży Definiujemy wyjątkową propozycję wartości Czas na porównanie Maksymalizacja potencjału produktu Budowanie zbywalności Twoja wyjątkowa propozycja wartości w jednym zdaniu Bycie pierwszym na rynku Tworzenie nowej WPS, kiedy rośnie konkurencja Niech Twoja propozycja wartości ma znaczenie dla klientów Tworzenie potężnej marki Twoja marka w oczach Twoich klientów Inne kwestie związane z marką Zarabianie na modelu biznesowym Budujemy model rentownej sprzedaży Generowanie dużych marż Tworzenie produktu o wysokiej marży Utrzymanie się na rynku dzięki własnej wyjątkowej marży Sukces dzięki tworzeniu wyjątkowych strumieni przychodów Zwracanie uwagi na to, co ogranicza marże Analiza konkurencji Dobrzy konkurenci Źli konkurenci Pośredni konkurenci Generowanie wystarczającej marży całkowitej Zamiana marży na zyski Właściwy asortyment: benzyna, papierosy i napoje Tworzenie znaczącej przewagi kosztowej Efekty skali Wykorzystanie technologii Lepsze zarządzanie łańcuchem wartości Tworzenie cennego źródła regularnych przychodów Przychód powtarzalny obniża koszty sprzedaży Kiedy przychód regularny wcale taki nie jest Unikanie pułapek rynkowych Upewnij się, że posiadasz klienta Trochę kreatywności w rachunkowości Technologia szybko zabija marże Monetyzacja przez wyniki sprzedaży Zamykamy transakcję Pozyskanie klienta po rozsądnej cenie Niedocenianie trudności ze sprzedażą Zakładanie, że powtarzalna sprzedaż to łatwizna Marketing przewyższa sprzedaż Tworzenie sprawdzonego i powtarzalnego procesu sprzedaży Budowanie trwałego modelu biznesowego Osiąganie trwałej przewagi konkurencyjnej Wykorzystywanie własności intelektualnej Tworzenie przewagi finansowej Utrzymywanie przewagi konkurencyjnej Taktyka defensywna Taktyka ofensywna Oszacowanie przewagi konkurencyjnej z użyciem pięciu sił Portera Podtrzymywanie modelu biznesowego. Innowacje i unikanie pułapek rynkowych Utrzymanie siły modelu z pomocą innowacji Zrozum swój czynnik innowacji Pamiętaj o potrzebie innowacji Unikanie pułapek rynkowych Nadmierne poleganie na trendach Nadmierne poleganie na kilku klientach Podatność na siły będące poza naszą kontrolą Monetyzacja Rozważ kolejnego właściciela: najlepsze modele biznesowe można przenosić Umniejszanie wartości Twojego modelu biznesowego Wyłamanie się z marki osobistej Lekcja od Oprah Sprzedaż firmy nie jest jedyną strategią wyjścia Sprzedaż firmy a dożywotni CEO Porównanie finansowych korzyści strategii wyjścia Zwiększenie zdolności do korzystnego wyjścia z inwestycji Polegaj na procedurach, nie na ludziach Skup się na wartości przedsiębiorstwa - nie tylko na zyskach Sprzedaż we właściwym momencie Analizujemy Twój model biznesowy Porównywanie działających modeli biznesowych z teoretycznymi modelami biznesowymi Używamy szablonu modelu biznesowego Zacznijmy od podstaw Pytania, na które trzeba odpowiedzieć Ocena Twojego modelu biznesowego Szybki system oceny System oceny profesjonalnej Jak radzić sobie ze zmianami Erozja dotyczy wszystkich modeli biznesowych Słabnący model biznesowy nie jest powodem do wstydu Dlaczego firmy nie dostrzegają zagrożeń Lekcje od firm Apple i IBM Działaj i ciesz się efektami Coroczne planowanie modelu biznesowego Co pięć lat zaczynaj od nowa Przykład: Sony Jak poznać, że Twój model biznesowy słabnie Spadające marże Świetne marże czynią Cię celem dla konkurencji Cykle życia produktu i Twój model biznesowy Kiedy można tolerować spadające marże, a kiedy już nie Przykład: układy pamięci Notowanie niskich zysków w dłuższym okresie Cienka granica między wyjściem na prostą a głupotą Nie zostań niewolnikiem złego modelu biznesowego Nikt nie zwycięża w wojnie wyniszczającej Łatwiejsze rozwiązanie Trend stabilnej sprzedaży Ogólne niezadowolenie Wykrywanie ukrytych problemów i sprawna adaptacja Naprawiamy model biznesowy, aby pozbyć się problemów Analiza ukrytych problemów Ukryty problem: potrzeba zwiększenia sprzedaży Ukryty problem: 26-godzinna doba Ignorowanie problemów z modelem biznesowym tylko je wzmacnia Konsekwencje ignorowania problemów Twój model ulega erozji, ale jak szybko? Zmiana zawsze wydaje się ryzykowna Brak zmian może być gorszy Innowacje w modelach biznesowych Od czego zacząć proces wprowadzania innowacji Drobne ulepszenia rzadko dają efekty Patrz do przodu, nie do tyłu Przykład: globalny model biznesowy McDonald's Przewidywanie przyszłości Patrzymy w kryształową kulę Pokonanie strachu przed pomyłką Prognozowanie trendów z odrobiną kreatywności Porażka może być korzystna (o ile jest tania i szybka) Nowa definicja porażki Przykłady: porażka jako pierwszy krok do sukcesu Sprawne funkcjonowanie dzięki kolejnym wersjom modelu biznesowego Rozpoczynamy proces wprowadzania innowacji Porównujemy innowację brzegową z kwantową Kiedy potrzebujesz obydwu form Korzyści płynące z innowacji brzegowej Korzyści płynące z innowacji kwantowej Odkrywamy korelacje między szaleństwem a innowacyjnym geniuszem Odróżniamy szalone pomysły od genialnych Cierpliwość jest cnotą Dbanie o ciągłość kreatywnego procesu Pozyskujemy talenty z zewnątrz Używamy narzędzi w czasie procesu Innowacja zaburzająca Innowator zaburzający zazwyczaj wygrywa Lekcje płynące z dylematu innowatora Jak czerpać korzyści z innowacji zaburzającej? Większość Twoich istniejących modeli jest w porządku: nie wylewaj dziecka z kąpielą Porównujemy nadmierną innowację z niewystarczającą innowacją Które części Twojego modelu zostawić, a które odrzucić Crowdsourcing - zaawansowana innowacja modelu biznesowego Crowdsourcing szybko nie zniknie Dziesięć rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, że są rezultatem crowdsourcingu Twój model biznesowy może skorzystać na crowdsourcingu Crowdsourcing jest 1300 razy szybszy od metod tradycyjnych Crowdsourcing tworzy nową merytokrację Crowdsourcing może generować nadzwyczajne pomysły Crowdsourcing redukuje koszty Crowdsourcing po prostu czasami działa lepiej Potencjalne minusy crowdsourcingu Wykorzystujemy proces sprzedaży wirtualnej W jaki sposób internet zmienił sprzedaż Nie sprzedawaj, jakby wciąż był 1985 Klątwa niewidzialnego klienta Płynąć z prądem Nowe możliwości Rozważ korzyści płynące z wirtualizacji sprzedaży Podstawy wirtualizacji procesu sprzedaży Czas odrzucić przestarzałe metody Quid pro quo Edukuj na wczesnym etapie procesu Pamiętamy o wzajemnej zgodzie Wirtualizacja procesu sprzedaży krok po kroku W jaki sposób stworzyć wirtualny proces sprzedaży Przykład wirtualizacji procesu sprzedaży: sprzedaż franczyzy Czerpanie zysków z ubezpieczeń Co to te ubezpieczenia Dlaczego ubezpieczenia są rentowne Dokładna analiza ryzyka Jak zarobić na błędnych szacunkach Odmówienie klientowi ubezpieczenia będzie Cię kosztować Kreatywne ubezpieczenia Kiedy godzina nie jest godziną Przykład kreatywnego ubezpieczenia: Enron Arkusz roboczy: tworzymy program ubezpieczeniowy DEKALOGI Dziesięć wspaniałych modeli biznesowych Stwórz raz, sprzedawaj wielokrotnie Stwórz pożądaną markę Niech klienci tworzą dobra za darmo Przewaga konkurencyjna przy niskich kosztach Wydobycie surowców naturalnych Chroniona własność intelektualna Technologiczne wyniszczenie istniejącego modelu Pozłacanie złota Wykorzystywanie rozwijającej się świadomości klienta Działamy w ultraniszy Dziesięć oznak problemów z modelem biznesowym Kiedy bardzo chcesz sprzedać biznes Za mało sobie płacisz Scenariusz 1. Charlie Dusigrosz Scenariusz 2. Nawykowa Harriet Musisz ciągle szukać funduszy, aby firma mogła się rozwijać Wydaje Ci się, że musisz zatrudnić supersprzedawcę, żeby naprawić problemy ze sprzedażą Bank za Tobą nie przepada Twoje marże są niższe od marż konkurencji Męczysz się z trudnymi klientami, zamiast się ich pozbyć Masz wrażenie, że nie ma nikogo, komu można oddelegować pracę Twoi najlepsi pracownicy często odchodzą, szukając lepszych możliwości Liczba klientów stoi w miejscu albo spada Dziesięć źródeł innowacji modelu biznesowego Książki biznesowe Konkurenci Konsultanci Firmy spoza Twojej branży Kryształowa kula Pracownicy Kupowane produkty lub usługi Podróżuj do innych krajów i wartościowych miejsc Sny na jawie Handlowcy Dziesięć rzeczy, których inwestor nie chce słyszeć o Twojej firmie Później pomyślę, jak na tym zarobić To taki jakby Groupon, tylko trochę inny... Pracowałem kiedyś dla firmy, która robiła dokładnie to samo Mój biznesplan wymaga... W końcu wyjdę na swoje Wszyscy tego potrzebują Nadrobię ilością Wystarczy nam jeden procent rynku Od roku pracuję nad tą umową i wkrótce będzie podpisana Co to takiego model biznesowy?
Sygnatura czytelni BMW: VI F 147 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 145784 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności