Nowotarska-Romaniak Beata
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Biblioteka WWFiF
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Nowotarska-Romaniak Beata
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Rynek ubezpieczeniowy
(1)
Służba zdrowia
(1)
Ubezpieczenia
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
Poradniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Marketing bez Tajemnic)
Bibliografia na stronach [190]-191.
Specyfika usług ubezpieczeniowych i istota marketingu w działalności ubezpieczeniowej Usługa ubezpieczeniowa Istota i charakter usługi ubezpieczeniowej Elementy umowy ubezpieczeniowej Funkcje ubezpieczeń Klasyfikacja ubezpieczeń Istota marketingu usług ubezpieczeniowych Rozwój marketingu w działalności ubezpieczeniowej Plan marketingowy Formułowanie strategii marketingowej usług ubezpieczeniowych Strategie marketingowe w dziedzinie usług ubezpieczeniowych Metody analizy warunków działania na rynku ubezpieczeniowym Analiza szans i zagrożeń Analiza wewnętrzna firmy, czyli atuty i słabości Analiza SWOT firmy ubezpieczeniowej Segmentacja rynku usług ubezpieczeniowych Istota segmentacji Czynniki wpływające na decyzje zakupu klienta Kryteria segmentacji nabywców usług ubezpieczeniowych Zastosowanie marketingu-mix w działalności ubezpieczeniowej Marketing-mix — koncepcja czteroelementowa Marketing-mix — inne koncepcje Produkt w działalności ubezpieczeniowej Jakość usługi ubezpieczeniowej Cena usługi ubezpieczeniowej Dystrybucja usługi ubezpieczeniowej Personel i jego rola w firmie ubezpieczeniowej Promocja jako główne narzędzie ekspansji firmy ubezpieczeniowej Istota, cele i metody promocji Program promocyjny firmy ubezpieczeniowej i jego specyficzne cechy Sprzedaż osobista jako najistotniejszy środek promocji w usługach ubezpieczeniowych Wykorzystanie reklamy w firmie ubezpieczeniowej Brief reklamy Metody badań efektywności i skuteczności reklamy Charakterystyka działalności ubezpieczeniowej Funkcjonowanie firm ubezpieczeniowych Specyficzne cechy organizacji i kierowania firmami ubezpieczeniowymi Firmy ubezpieczeniowe i specyfika ich działalności Firmy ubezpieczeniowe na polskim rynku Instytucje zajmujące się pośrednictwem ubezpieczeniowym Załącznik do ustawy z dnia 28 lipca 1990 r. o działalności ubezpieczeniowej Zarządzenie Ministra Finansów z dnia 14 grudnia 1993 r. Scenariusz filmu reklamowego dla Towarzystwa Ubezpieczeniowego opracowany przez Bożenę Hardejewską Bilans kosztów radiowej kampanii reklamowej dla firmy ubezpieczeniowej Zasięg oddziaływania czasopism na rynku czytelniczym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 96370, 93107 L (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [83]-84.
Dla studentów kierunków ekonomicznych, medycznych, słuchaczy szkół biznesu i kursów specjalizacyjnych, a także menedżerów i pracowników służby zdrowia.
Sygnatura czytelni BWF: VII W 4
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 118952 (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 4874 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności