Penc-Pietrzak Ilona
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(18)
Forma i typ
Artykuły
(13)
Książki
(5)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(5)
Biblioteka WB
(1)
Biblioteka WEiZ
(1)
Biblioteka WWFiF
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Penc-Pietrzak Ilona
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(14)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(18)
Język
polski
(18)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Marketing
(8)
Przedsiębiorstwa
(3)
Strategia marketingowa
(3)
Zarządzanie
(3)
Planowanie strategiczne
(2)
Strategie przedsiębiorstwa
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Alianse strategiczne
(1)
Analiza ekonomiczna
(1)
Auditing marketingowy
(1)
Auditing marketingu
(1)
Benchmarking
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Innowacje
(1)
Kontrola marketingowa
(1)
Macierze
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Plan marketingowy
(1)
Planowanie
(1)
Planowanie marketingowe
(1)
Portfolio firmy
(1)
Pozycjonowanie produktu
(1)
Produkt
(1)
Rynek
(1)
Ryzyko
(1)
System informacji w firmie
(1)
Systemy wczesnego ostrzegania
(1)
Współpraca przedsiębiorstw
(1)
Zarządzanie firmą
(1)
Zarządzanie marketingowe
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Zarządzanie przedsiębiorstwem
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Podręcznik
(3)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(13)
18 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 119639 (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 5106 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Analiza "Swot" i Wizja / Ilona Penc-Pietrzak. W: Manager. 1998, nr 1, s.20-24. - 1998
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Określić ryzyko. (Cz. 1) / Ilona Penc-Pietrzak. W: Manager. 1999, nr 4, s.17-18. - Warszawa : INFOR Sp. z o.o., 1999
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Równać do najlepszych / Ilona Penc-Pietrzak. W: Manager. 2000, nr 2, s.38-41. - Warszawa, 2000
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 257 - [261]
Dla studentów, konsultantów i menedżerów.
Sygnatura czytelni BWB: II F 18
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 98331, 98330, 98329, 98333, 98332 (5 egz.)
Biblioteka WB
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B 1880 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Bibliogr. s. 305-312.
Sygnatura czytelni BWZ: IX I 19
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 95303 L, 107509 (2 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1323 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 135957 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Wdrażanie strategii / Ilona Penc-Pietrzak. W: Manager. 1999, nr 6, s.53-56. - Warszawa, 1999
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Wybór strategii marketingowej / Ilona Penc-Pietrzak. W: Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa. 1998, nr 1, s. 18/20. - Warszawa, 1998
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 181-184.
Dla studentów kierunku zarządzanie oraz dla słuchaczy studiów podyplomowych na kierunku zarządzanie projektami.
Przygotowanie projektu 14 1.1. Biznesowe uzasadnienie podjęcia projektu 15 1.1.1. Podejście strategiczne 15 1.1.2. Ocena opłacalności projektu 22 1.1.2.1. Istota analizy 22 1.1.2.2. Metody proste oceny opłacalności projektu 23 1.1.2.3. Złożone metody oceny opłacalności projektów 28 1.2. Kreowanie produktów i usług spełniających potrzeby 33 1.2.1. Projektowanie zorientowanie na użytkownika 33 1.2.2. Projektowanie wrażeń użytkownika 34 1.2.3. Etapy myślenia projektowego 36 1.3. Definiowanie celów projektu 43 1.4. Zarządzanie ryzykiem w fazie przygotowania 47 1.4.1. Plan zarządzania ryzykiem 49 1.4.2. Identyfikacja i ocena ryzyka w fazie przygotowania projektu 51 1.5. Planowanie kamieni milowych 52 1.6. Definiowanie zespołu zarządzania projektem 56 Planowanie projektu 61 2.1. Budowanie zespołu 62 2.1.1. Definicja zespołu 63 2.1.2. Zasady budowania zespołu projektowego 65 2.1.3. Rola kierownika projektu 69 2.2. Struktura podziału prac 72 2.3. Tworzenie harmonogramu projektu 80 2.3.1. Tworzenie wykresów Gantta 81 2.3.2. Planowanie czasu przy użyciu metod sieciowych 83 2.3.3. Metoda PERT 96 2.4. Planowanie zasobów projektu 98 2.4.1. Przydzielanie ról w projekcie 98 2.4.2. Planowanie harmonogramów zasobów 100 2.5. Planowanie budżetu 103 2.5.1. Planowanie kosztów zadań projektowych 105 2.5.2. Rozkład budżetu w czasie 108 2.6. Zarządzanie ryzykiem w fazie planowania 112 2.6.1. Identyfikacja ryzyka 115 2.6.2. Ocena jakościowa ryzyka 119 2.6.3. Ocena ilościowa ryzyka 125 2.6.4. Reagowanie na ryzyko 127 Realizacja projektu 132 3.1. Metody monitorowania postępu prac 134 3.2. Metody mierzenia postępu harmonogramu 138 3.3. Metody pomiaru postępu kosztów 139 3.4. Analiza wartości wypracowanej (Earned Value) 141 3.5. Zarządzanie ryzykiem w fazie realizacji 144 Zamykanie projektu 148 4.1. Rozwiązanie zespołu 150 4.2. Formalne zamknięcie projektu 150 4.3. Kapitalizacja wiedzy w organizacji 151 4.3.1. Zarządzanie wiedzą w organizacji 151 4.3.2. Proces zarządzania wiedzą projektową 156
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154472 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności