Radłowski Grzegorz
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(3)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje fachowe
(2)
E-booki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(5)
Placówka
Biblioteka Międzywydziałowa
(3)
Biblioteka WEiZ
(2)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Radłowski Grzegorz
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(80)
Meryk Radosław
(79)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Górczyński Robert
(78)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Klupiński Kamil
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Sprzedaż
(3)
Marketing
(2)
Coaching
(1)
Organizacja
(1)
Rynek ubezpieczeniowy
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia, netrografia na stronach [495]-508.
Zabójcza lista podziękowań liderom, mentorom i coachom Paliwo: lider, mentor, coach, czyli synonimy i pierwsze metry Kim jest lider, czyli 62 synonimy do znaczenia tej roli Kim jest mentor, czyli 50 synonimów do znaczenia tej roli Kim jest coach, czyli 11 synonimów do znaczenia tej roli Mądrość 1/2. Znaki na drodze mądrości mentoringu i inteligencji coachingu w sprzedaży Na początek kilka obrazów ludzi z 27. Biegu Powstania Warszawskiego Google Maps, szkolenia za karę, złota rybka i konsekwencje dla nas Edukacja w sprzedaży zamiast rozwoju, siła woli i kompetencje Wiedza - trudna do upilnowania, a niezbędna w sprzedaży Mariaż profesji sprzedaży z technologią, czyli sprzedawca pracownikiem wiedzy Osobiste doświadczenia, czyli paradoksalnie o pracy w sprzedaży Kilka słów o etyce Korzystanie w środowisku sprzedaży z nauki, "popnauki" i "nienauki" - choć to wszystko to jakaś wiedza Przebudzenie w zarządzaniu ludźmi, czyli styl kierowania Antyprzykłady: przypadki zaobserwowane, czyli liderzy coachujący się życiowo Dobry przykład, czyli mentoring organizacyjny z nadzieją i przemianą Uwaga, ślisko 3/4. Zespoły sprzedaży - rety, co się dzieje? Strategicznie, operacyjnie i zarządczo o wyzwaniach Konstrukcja książki, czyli ślisko na 3/4 Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha Mentor z początku Coach z początku Przypowieść: "Możliwości - słuchaniem można zobaczyć" Przystanek 1. Temperatura zespołów sprzedaży Złożone zaangażowanie Energia napędza do działania Działanie napędza wiedzę i umiejętności Wiedza i umiejętności napędzają postawę Wybitna postawa daje jakość Jakość to luksus i osiągnięcia w sprzedaży Planowanie czy działanie? Oto jest pytanie! Ćwiczenie: "Nieplanowane planowanie, planowane nieplanowanie" Doświadczenia z sali szkoleniowej w pracy ze sprzedawcami oraz menedżerami sprzedaży i operacji Wywoływanie temperatury sprzedaży Ćwiczenie: "Temperatura mojego przywództwa, liderstwa" Sposoby prowadzenia rozmowy, czyli przyczyny, skutki, emocje i wulkan Teide Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 1. Mentor z przystanku Coach z przystanku Rozmowa ekspertów: Jacek Rozenek - trener biznesu, mentor, coach biznesu, aktor Przypowieść dla mentora i coacha: "Oddychanie" Przystanek 2. Narracja w mentoringu i coachingu - wymiany doświadczeń z dobrym wpływem Narrator nie tylko w filmach Narracja w życiu Narracja w coachingu Narracja w sprzedaży, czyli menedżerka Lilka, trener-prezes i Łukasz wyglądacz Perswazja narracyjna i retoryczna - wykorzystanie w sprzedaży Znów powrót do sensu Perswazja narracyjna, czyli mentor lub coach w końcu ekspertem w sprzedaży Za co cenią ludzi w środowisku sprzedaży? Adidasy, czyli gdzie jeszcze jest obecna perswazja narracyjna, tyle że w marketingu Narracja generalna Narracja rozwojowa Narracja edukacyjna Narracja osiągnięć Przykład z zarządzania zmianą (w zakresie nauki dobrych praktyk) dla refleksji mentora i coacha Ćwiczenie: "Złap na tym, co robi dobrze" Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 2. Mentor z przystanku 2. Coach z przystanku 2. Rozmowa ekspertów: Grzegorz Turniak - prezes Akademii Rekomendacji, przedsiębiorca Przypowieść dla mentora i coacha: "Pobudzanie" Przystanek 3. Przebudzenie w sprzedaży - otwarcie tunelu wyobrażonego Przebudzenie zasobów i wyobraźnia Przebudzenie do roli menedżera Obiektywnie i subiektywnie osiągać więcej - kompetencje vs wyniki Ćwiczenie: "Mentor profesji, uczeń profesji" Przebudzenie w rozwoju, czyli co tak naprawdę osiągamy w sprzedaży Doświadczenie z doradztwa i z sali szkoleniowej w branży farmaceutycznej Przypadki zaobserwowane, czyli brak rozwiązań agencji wyjazdów nagrodowych Obudzić w sobie lepszy nastrój czy jednak uczyć się profesji? Cel rozwojowy, edukacyjny, subiektywny - przypadek z life coachingu Cel rozwojowy, edukacyjny, subiektywny - przypadek "poprawy nastroju" lub realnej pomocy psychologicznej Cel sprecyzowany, obiektywny - doradztwo bliższe ekonomii i psychologii biznesu Wsparcie, wyniki i rozwój Różnice w sprzedaży, czyli masz swoją niezdobytą górę Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 3. Mentor z przystanku 3. Coach z przystanku 3. Rozmowa ekspertów: Danuta Dunajska - prezes zarządu ODiTK Consulting w grupie ODiTK w Gdańsku 190 Przypowieść dla mentora i coacha: "Rozwijanie" Przystanek 4. Mapy mentoringowe i coachingowe, czyli stosunek do doświadczeń decyduje Jakość doświadczeń i liczba wniosków, czyli zbuduj mapę Jakościowa aktywność zawodowa Talenty a fluktuacja pośród sprzedawców Ćwiczenie: "Analiza segmentowa" Opinia psychologa, czyli przymusić samego siebie do kolejnego kroku Budować doświadczenia jak najwięksi piłkarze Potrzeba przestrzeni do zarządzania zasobami Zasoby z perspektywy coachee Najlepsze i najgorsze cechy w sprzedaży okiem ekspertów Ćwiczenie: "Nauka doświadczeń" Układanie doświadczeń, czyli czy dołożyłeś wszelkich starań? Ćwiczenie: "Technika technik, czyli Goldsmithowskie koło zmian" Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku Mentor z przystanku Coach z przystanku Rozmowa ekspertów: Paweł Fortuna - psycholog biznesu, trener biznesu, wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego i Instytutu Psychologii KUL Przypowieść dla mentora i coacha: "Unoszenie" Przystanek 5. Mentor, coach - założenia, efektywność, szlifowanie doskonałości Przypadek firmy Nike, czyli siła mentoringu doświadczeń Warunki i okoliczności do mentoringu i coachingu Szerzej, czyli gdzie właściwie wjeżdżasz Podróż z przeszłości do sprzedaży z sensem Ćwiczenie: "Doświadczenie wyjątkowego traktowania" Szlify menedżerskie w roli mentora i coacha Studium przypadku z praktyki - branża ubezpieczeniowa Studium przypadku z praktyki - branża przewozowa i logistyczna Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 5. Mentor z przystanku 5. Coach z przystanku 5. Rozmowa ekspertów: Jonathan Passmore - profesor psychologii w Katedrze Przywództwa i Coachingu na Uniwersytecie Evora w Portugalii Przypowieść dla mentora i coacha: "Odkrywanie - paryskie bordo" Przystanek 6. Mentoring w sprzedaży, czyli zachowanie ma kolosalne znaczenie Mentor - źródło postawy i metodyki Różnice między autorytetem a ekspertem - dlaczego to ma znaczenie? Z dziennika eksperta sprzedaży Mentoring i coaching a bycie liderem, czyli kto odpowiada za to, gdzie przyłożyć dźwignię Role jako część edukacji mentora Role wypełnione skryptami zachowań Mentor jako badacz, etnograf Zachowania asertywne, czyli nieoczywiste podejście Konformizm i jego rola w zachowaniach zbiorowych i indywidualnych Normatywne powody konformizmu Marketing wykorzystujący konformizm Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 6. Mentor z przystanku 6. Coach z przystanku 6. Rozmowa ekspertów: Jakub B. Bączek - trener mentalny sportowców, mistrz świata w siatkówce z reprezentacją Polski w 2014 roku Przypowieść dla mentora i coacha: "Nauczanie" Przystanek 7. Elastyczność, nauka, adaptacja do nowej inności Podatny grunt dla sprzedawcy, menedżera, trenera, dyrektora sprzedaży Grunt naturalnych predyspozycji Ćwiczenie: "Naturalne predyspozycje w świecie sprzedaży" Sztuka, nauka i rzemiosło sprzedaży Mentor i coach a mentee i coachee, czyli konieczność preferencji osobowościowych Ćwiczenie: "Jedno ważne pytanie" Wymiary mentoringu ułatwiają rozumienie i dopasowanie Ćwiczenie: "Wymiary relacji mentor-mentee" Formuły smart learningowe jeszcze bardziej uelastyczniają uczenie Nauka, uczenie, dynamika uczenia w sprzedaży Leszno, garnki i apteka Wdrożenie i nauka na błędach - z życia Co czyni lidera efektywnym, czyli wciąż ta nauka Adaptacja, czyli przekleństwo wiedzy a reguły i wnioski Skuteczne nauczanie umiejętności - wyzwanie? Świat VUCA i antykruchość, czyli dlaczego wyzwaniem jest uczyć innych i uczyć się w sprzedaży Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 7 Mentor z przystanku 7 Coach z przystanku 7 Rozmowa ekspertów: prof. David Clutterbuck - visiting professor, Sheffield Hallam & Oxford Brookes Universitites; Ashridge Coaching MBA Przypowieść dla mentora i coacha: "Inspirowanie" Przystanek 8. Mądrość świadomości w sprzedaży i uskrzydlanie, czyli jak się edukujemy Przemiana, refleksja, trendy Ćwiczenie mentoringowe: "Wzorce/schematy" Poziomy rozwoju społecznego Jak wygląda komunikacja w tej spirali? Uskrzydlanie w sprzedaży Uruchamianie strumieni racjonalnego i emocjonalnego myślenia w sprzedaży Ćwiczenie: "Osiem pytań sprawczego lidera" Coaching a edukacja - kiedy się uczymy, a kiedy możemy mieć trudności nie do pokonania Coaching, czyli pytania coacha i eksperta Kiedy mówimy o sprawczym coachingu? Ćwiczenie: "Motywy, czyli jak pomóc sprzedawcy zbudować kompetencje" Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 8 Mentor z przystanku 8 Coach z przystanku 8 Rozmowa ekspertów: Rafał Schmidt - wieloletni dyrektor oddziału w firmie ubezpieczeniowej we Wrocławiu; CEO w SCHMIDT Recruitment & Sales Przypowieść dla mentora i coacha: "Pragnienie" Przystanek 9. Szósta funkcja menedżera sprzedaży Piła inteligencji emocjonalnej menedżera u Menkesa Feedback, czyli saldo zaangażowania i przekraczania Teoria samodeterminacji prof. Edwarda Deciego, czyli kwestie ważne dla lidera Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 9. Mentor z przystanku 9. Coach z przystanku 9. Przypowieść dla mentora i coacha: "Czekanie na przełom" Przystanek 10. Jak uprawiasz zaufanie, tak kwitną standardy - choć ich nie weźmiesz w ręce Procesy dydaktyczne w sprzedaży, czyli co to takiego Uprawianie zaufania, czyli na ile to ma znaczenie w sprzedaży Rozwiązanie: uprawianie produktywności Narzędzia do uprawiania produktywności Innowacyjne patrzenie, czyli coachingowe myślenie, nawykowe działanie, nowatorskie nazywanie Ćwiczenie: "Cykl pięciu pytań do zamknięcia sprzedaży" Menedżer, coach, trener, koordynator, administrator - jeden człowiek, wiele ról Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 10. Mentor z przystanku 10. Coach z przystanku 10. Przypowieść dla mentora i coacha: "Uczenie, czyli płyń i przy tym pozostań mądrym" Przystanek 11. Osiągnięcia, czyli wzmocnienia ewolucji i determinacji sprzedażowych Warunki i tło wyuczalności w zespole Metody i techniki mentoringowe bezcenne w ewolucji GOLD EDIC PURE CLEAR Ekologicznie ucząc sprzedaży Kierowanie jako trenowanie Jaka kultura, taka absorpcja, czyli wciąż mały procent Narracje do budowy zaangażowanego i pełnego sensu środowiska Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 11. Mentor z przystanku 11. Coach z przystanku 11. Przypowieść dla mentora i coacha: "Poszukiwanie Przystanek 12. Coaching jako metoda realizacji aspiracji Fioletowe krowy i czarne łabędzie, czyli ćwicz magnes uwagi Zachowania Twojego pierwszego szefa Homo coachingus i trzecia zasada dynamiki Newtona a oczekiwania działów sprzedaży Ewolucja, czyli strumień pracy oraz nawyki w pierwszej kolejności Ćwiczenie: "Matryca produktywności lidera" Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 12. Mentor z przystanku 12. Coach z przystanku 12. Przypowieść dla mentora i coacha: "Nadawanie" Na koniec, by dopełnić proces mentoringowo-coachingowy
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 269 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XII A 79
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148198 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6048 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Załączniki zawierają ankiety: Ankieta do badania wstępnego, Ankiety do badania właściwego, Menedżer zespołu, Przedstawiciel ubezpieczeniowo-finansowy.
Bibliogr. s. 267-282.
Dla teoretyków zarządzania oraz praktyków sprzedaży.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 610 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX D 134
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 140191 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5347 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rytuały w procesie zarządzania zespołami sprzedaży / Grzegorz Radłowski. - Wydanie 2. - Warszawa : CeDeWu, [2018]. - 299 stron : ilustracje ; 24 cm.
Rok wydania według danych na stronie wydawnictwa.
Bibliografia na stronach 267-282.
Dlaczego o Menedżerach Sprzedaży, czyli z kim i dla kogo? Charakterystyka kultury produkcji w „fabryce" ubezpieczeniowo-finansowej Podmioty: tożsamość w ubezpieczeniach Forma współpracy i jej wpływ na poczucie tożsamości organizacyjnej Kilka tożsamości w jednym miejscu Przedmioty: rytuały, rutyny, ceremonie w sprzedaży Historia rytuałów, czyli skąd i dokąd zmierzamy Podejście Durkheima, Leacha i Maisonneuve'a Zrytualizowana sprzedaż, czyli dążenia do decyzji klienta Collins i łańcuchy rytuałów interakcyjnych Rytuał interakcyjny studium folkloru fabrycznego Goffmana i Koneckiego „Zachowanie twarzy" w podejściu Goffmana Agresywne techniki twarzy Goffmana Techniki twarzy w sprzedaży jako rutyny w rekrutacji Przedstawicieli Prezentacje selekcyjno-zarządcze, czyli „Ja Państwu nie będę tutaj mówił..." Performance management jako podejście do inicjowania i reinterpretacji działań Podejście firmy do zarządzania zespołem sprzedaży ubezpieczeń Kulturowe tendencje zmian w stylu zarządzania menedżerów Metodologia i jej otoczenie Kręg szyjny: nawyk, rutyna i rytuał na usługach zarządzania zespołem sprzedaży Rytualne działania indywidualne - socjalizacyjne nawyki Menedżerów Organizacji Rutyny zarządcze 5.3. Rutyny Menedżerów Zespołów, czyli powtórki na straży standardów Rutyny rekrutacyjne Rutyny selekcyjne Rytuały zarządcze w procesie wdrażania Przedstawicieli Rytuały Menedżerów Zespołów Rytuał ekspozycji stanu pożądanego Rytuał budowania wspólnoty Rytuał przykładu własnego Rytuał uzyskania zobowiązania Rytuał umowy społecznej Rytuał otwartości w porozumiewaniu się Rytuały Dyrektorów Oddziałów Rytuały motywacyjne Rytuały wzmacniania pożądanych nawyków Rytuały nadawania sensu Rytuał w grze interpersonalnej Symetryczna gra rytuałów wdrożeniowych Niesymetryczna gra rytuałów wdrożeniowych Niesymetryczna gra wyobcowania z twarzy Opowieści oddziałowe, czyli rola metafor w radzeniu sobie z pracą emocjonalną Rytualne działania zbiorowe. Prezentacje zarządcze, czyli wdrukowywanie ambicji Widowiska, czyli Menedżerowie, Starszyzna, Kapłani w akcji Szkolenia kompetencyjne Ceremonie, czyli budowanie wspólnoty Odprawy operacyjno-taktyczne Kręg piersiowy: zachowania organizacyjne Menedżerów Zespołów sprzedaży ubezpieczeń Zachowania organizacyjne jako przejaw tworzonej kultury pracy zespołu sprzedaży ubezpieczeń Specyfika zachowań organizacyjnych w branży ubezpieczeniowo-finansowej, czyli nadmiar stylistyczny a język Kręg lędźwiowy: kompetencje, czyli dlaczego soft skills mają znaczenie w ubezpieczeniach Rola kompetencji soft skills Dyrektorów Oddziałów Kompetencje Menedżerów Zespołów. Operacje i taktyka Kompetencje soft skills Przedstawicieli Ubezpieczeniowo-Finansowych, czyli kierunek klient Kręg krzyżowy: motywacja w teoriach naukowych. Pragmatyzm oczekiwany przez Menedżerów Teorie motywacji a zachowania ludzi w środowisku zawodowym Motywy postępowania Menedżerów i Przedstawicieli - spotkania i niespotkania Mapa problemów motywowania - implikacje w badanej organizacji Kręg guziczny: kultura organizacyjna - stale dynamiczna czy stale zmienna? Społeczne postrzeganie kultury pracy Menedżerów - dwoistość i antydwoistość natury organizacyjnej Zmiana kultury organizacji - budzenie kolektywnych mitów Charakterystyczne elementy kultury rytualnej Menedżerów Etyka w zarządzaniu zespołem sprzedaży Dylematy etyczne w pracy Menedżera Zespołu Sprzedaży Badania jakościowe w korporacji ubezpieczeniowo-finansowej, czyli dylematy „drażliwych" i „niedrażliwych" pytań
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 341 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 145788 N (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Książkę polecają: - dr Lidia Czarkowska - Piotr Cieszewski - dr Paweł Fortuna - dr Joanna Heidtman - prof. dr hab. Dariusz Jemielniak - Nikolay Kirov - Paweł Motyl - dr hab. Mikołaj Pindelski - prof. SGH - Jacek Rozenek - Jacek Santorski - Aleksandra Ślifirska Książka wielopoziomowo i kompleksowo porusza temat informacji zwrotnej z perspektywy indywidualnej, zespołowej i firmowej. Pokazuje bardzo celne modele, schematy, które mogą zostać zastosowane od razu, a jednocześnie nakreśla całe tło feedbacku, czyli to wszystko, co powinniśmy wiedzieć jako ludzie, liderzy, menedżerowie by właściwie różnicować sposób jej udzielania. Bardzo ważna jest również perspektywa tego, jak odbieramy informacje zwrotne oraz jak je odbierać, by były źródłem nauki, refleksji oraz by motywowały nas do pożądanej zmiany. Dzięki lekturze tej książki poznasz: • metody i formuły feedbacku do zastosowania w różnych sytuacjach, • badania nad użyciem feedbacku w różnych firmach i zespołach, • formuły z poziomów: strategicznego do prowadzenia firmy dla właścicieli i zarządu, operacyjnego do prowadzenia zespołów dla menedżerów oraz indywidualnego do prowadzenia siebie w wybranym kierunku w relacjach i w życiu zawodowym.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności