Rosa Grażyna
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Rosa Grażyna
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Logistyka (organizacja)
(1)
Marketing
(1)
Transport kolejowy
(1)
Transport pasażerski
(1)
Usługi
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Transport i logistyka
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [291]-302. Netogr. s. 302-304. Indeks.
Dla studentów kierunków ekonomicznych, nauczycieli akademickich oraz osób prowadzących szkolenia z zakresu nowoczesnego marketingu usług logistycznych.
Sygnatura czytelni BMW: VI I 208 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 144007 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 0860-2751 ; t. (1200) 1126)
Na stronie tytułowej także tom 1200. oznaczający numer kolejny serii Rozprawy i Studia do numeru 74. wydawanej przez Wyższą Szkołę Pedagogiczną w Szczecinie.
Bibliografia, netografia na stronach 173-183.
1. Koncepcja nowoczesnego marketingu 1.1. Definicje marketingu 1.2. Ujęcie tradycyjne problematyki marketingu 1.3. Ujęcie nowoczesne problematyki marketingu 2. Marketing usług transportowych 2.1. Pojęcie oraz istota marketingu usług transportowych 2.2. Badania marketingowe i segmentacja rynku usług transportowych 2.3. Ujęcie tradycyjne problematyki marketingu w przewozach pasażerskich 2.4. Ujęcie nowoczesne problematyki marketingu w przewozach pasażerskich 3. Kolejowe przewozy pasażerskie 3.1. Rynek przewozów pasażerskich 3.2. Charakterystyka kolejowych przewozów pasażerskich w Polsce 3.3. Finansowanie infrastruktury w sektorze transportu w Polsce ze środków UE 3.4. Obszary finansowania projektów z sektora transportu 4. Konkurencyjność kolejowych przewozów pasażerskich w świetle zachowań komunikacyjnych konsumentów 4.1. Definicja zachowań konsumentów na rynku usług transportowych 4.2. Czynniki wpływające na zachowania konsumentów na rynku usług transportowych 4.3. Konkurencyjność kolejowych przewozów pasażerskich na rynku usług transportowych 4.4. Zachowania komunikacyjne Polaków 4.5. Możliwości poprawy konkurencyjności kolejowych przewozów pasażerskich w Polsce 5. Preferencje nabywców i ocena realizacji działań marketingowych w kolejowych przewozach pasażerskich 5.1. Preferencje nabywców 5.2. Podstawowe statystyki opisowe mierzonych zmiennych ilościowych wraz z testem normalności rozkładu 5.3. Związki zmiennych socjodemograficznych z preferencjami nabywców usług 5.4. Preferencje nabywców dotyczące nowoczesnych technologii 5.5. Preferencje nabywców dotyczące czasu podróży 5.6. Preferencje nabywców dotyczące ceny przejazdu 5.7. Ocena usług świadczonych w kolejowych przewozach pasażerskich 5.8. Ocena możliwości wykorzystania nowoczesnych technologii 5.9. Ocena czasu podróży 5.10. Ocena ceny przejazdu 6. Od marketingu tradycyjnego do nowoczesnego w kolejowych przewozach pasażerskich 6.1. Ujęcie tradycyjne działań marketingowych w kolejowych przewozach pasażerskich - ocena 6.2. Ujęcie nowoczesne działań marketingowych w kolejowych przewozach pasażerskich - propozycja
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 149814 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności