Kompilatory (programy komputerowe)
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Autor
Pikus Fedor G
(1)
Pilch Piotr
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
Programiści
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Kompilatory (programy komputerowe)
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1013)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(874)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Piłka nożna
(704)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Marketing
(638)
Architektura
(637)
Innowacje
(620)
Naprężenia i odkształcenia
(614)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(585)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(516)
Inwestycje
(508)
Praca
(503)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(491)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(383)
Banki
(379)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The art of writing efficient programs : an advanced programmer's guide to efficient hardware utilization and compiler optimizations using C++ examples. Na stronie 4. okładki także nazwa wydawcy oryginału: Packt. W książce także ISBN oryginału.
Dla doświadczonych programistów.
Część I. Fundamenty wydajności Rozdział 1. Wydajność i współbieżność - wprowadzenie Dlaczego należy brać pod uwagę wydajność? Dlaczego wydajność ma znaczenie? Co rozumiemy przez wydajność? Wydajność jako przepustowość Wydajność jako pobór mocy Wydajność w przypadku aplikacji czasu rzeczywistego Wydajność w zależności od kontekstu Ocenianie, szacowanie i przewidywanie wydajności Poznawanie zagadnienia dużej wydajności Rozdział 2. Pomiary wydajności Wymagania techniczne Przykład pomiaru wydajności Testy porównawcze wydajności Liczniki czasu biblioteki chrono języka C++ Liczniki czasu o dużej dokładności Profilowanie wydajności Narzędzie profilujące perf Szczegółowe profilowanie przy użyciu narzędzia perf Narzędzie profilujące pakietu Google Performance Profilowanie z wykorzystaniem grafu wywołań Optymalizacja i wstawianie Profilowanie w praktyce Mikrotesty porównawcze Podstawy mikrotestów porównawczych Mikrotesty porównawcze i optymalizacje kompilatora Google Benchmark Mikrotesty porównawcze to kłamstwo Rozdział 3. Architektura procesorów, zasoby i wydajność Wymagania techniczne Wydajność zaczyna się od procesora Badanie wydajności za pomocą mikrotestów porównawczych Wizualizacja obliczeń równoległych na poziomie instrukcji Zależności od danych i potokowanie Potokowanie i rozgałęzienia Przewidywanie rozgałęzień Profilowanie pod kątem nieudanego przewidywania rozgałęzień Wykonywanie spekulatywne Optymalizacja złożonych warunków Wykonywanie obliczeń bez rozgałęzień Odwijanie pętli Operacja wyboru bez użycia rozgałęzień Przykłady wykonywania obliczeń bez rozgałęzień Rozdział 4. Architektura i wydajność pamięci Wymagania techniczne Wydajność zaczyna się od procesora, ale na nim się nie kończy Pomiar szybkości dostępu do pamięci Architektura pamięci Pomiar szybkości pamięci głównej i podręcznej Szybkość pamięci - wartości Szybkość operacji losowego dostępu do pamięci Szybkość operacji dostępu sekwencyjnego do pamięci Optymalizacje wydajności pamięci na poziomie sprzętowym Optymalizowanie wydajności pamięci Struktury danych efektywne z perspektywy pamięci Profilowanie wydajności pamięci Optymalizowanie algorytmów pod kątem wydajności pamięci "Duch" w komputerze Czym jest Spectre? Przykład użycia ataku Spectre Atak Spectre w pełni akcji Rozdział 5. Wątki, pamięć i współbieżność Wymagania techniczne Wątki i współbieżność Czym jest wątek? Wielowątkowość symetryczna Wątki i pamięć Programy ograniczane przez pamięć i współbieżność Koszt synchronizacji pamięci Dlaczego współużytkowanie danych jest tak kosztowne? Współbieżność i kolejność Potrzeba zapewnienia kolejności Uporządkowanie pamięci i związane z nią bariery Uporządkowanie pamięci w języku C++ Model pamięci Część II. Zaawansowana współbieżność Rozdział 6. Wydajność i współbieżność Wymagania techniczne Co jest niezbędne do efektywnego korzystania ze współbieżności? Blokady, alternatywy i ich wydajność Programy z blokadą, pozbawione blokady oraz bez oczekiwania Różne blokady w przypadku odmiennych problemów Jaka jest faktyczna różnica między programem z blokadą i programem pozbawionym blokady? Tworzenie bloków pod kątem programowania współbieżnego Podstawy współbieżnych struktur danych Liczniki i akumulatory Protokół publikowania Inteligentne wskaźniki używane w programowaniu współbieżnym Rozdział 7. Struktury danych odpowiednie w przypadku współbieżności Wymagania techniczne Czym jest struktura danych bezpieczna wątkowo? Najlepszy rodzaj bezpieczeństwa wątkowego Rzeczywiste bezpieczeństwo wątkowe Stos bezpieczny wątkowo Projektowanie interfejsu pod kątem bezpieczeństwa wątkowego Wydajność struktur danych chronionych przez muteks Wymagania dotyczące wydajności w przypadku różnych zastosowań Szczegółowa analiza wydajności stosu Oszacowania wydajności w przypadku schematów synchronizacji Stos bez blokady Kolejka bezpieczna wątkowo Kolejka pozbawiona blokady Struktury danych spójne niesekwencyjnie Zarządzanie pamięcią na potrzeby współbieżnych struktur danych Lista bezpieczna wątkowo Lista pozbawiona blokady Rozdział 8. Obsługa współbieżności w języku C++ Wymagania techniczne Obsługa współbieżności w standardzie C++11 Obsługa współbieżności w standardzie C++17 Obsługa współbieżności w standardzie C++20 Podstawy dotyczące współprogramów Składnia współprogramów w języku C++ Przykłady współprogramów Część III. Projektowanie i pisanie programów o dużej wydajności Rozdział 9. Kod C++ o dużej wydajności Wymagania techniczne Czym jest efektywność języka programowania? Zbędne kopiowanie Kopiowanie i przekazywanie argumentów Kopiowanie jako technika implementacji Kopiowanie w celu przechowywania danych Kopiowanie wartości zwracanych Zastosowanie wskaźników w celu uniknięcia kopiowania Metoda unikania zbędnego kopiowania Nieefektywne zarządzanie pamięcią Zbędne alokacje pamięci Zarządzanie pamięcią w programach współbieżnych Unikanie fragmentacji pamięci Optymalizacja wykonywania warunkowego Rozdział 10. Optymalizacje kompilatora w kodzie C++ Wymagania techniczne Kompilatory optymalizujące kod Podstawy optymalizacji stosowanych przez kompilator Wstawianie funkcji Co tak naprawdę kompilator "wie"? Przenoszenie informacji z fazy wykonywania do fazy kompilacji Rozdział 11. Zachowanie niezdefiniowane i wydajność Wymagania techniczne Czym jest zachowanie niezdefiniowane? Dlaczego występuje zachowanie niezdefiniowane? Zachowanie niezdefiniowane i optymalizacja kodu C++ Zastosowanie zachowania niezdefiniowanego do zapewnienia efektywnego projektu Rozdział 12. Projektowanie pod kątem wydajności Interakcja między projektem i wydajnością Projektowanie pod kątem wydajności Zasada minimalnej ilości informacji Zasada maksymalnej ilości informacji Kwestie związane z projektowaniem interfejsu API Projektowanie interfejsu API pod kątem współbieżności Kopiowanie i wysyłanie danych Projektowanie pod kątem optymalnego dostępu do danych Kompromisy związane z wydajnością Projekt interfejsu Projektowanie komponentów Błędy i zachowanie niezdefiniowane Podejmowanie przemyślanych decyzji projektowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153051 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności