Neoliberalizm
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Autor
Rozmus Andrzej
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Budownictwo
(2413)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Neoliberalizm
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1177)
Wytrzymałość materiałów
(1158)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1013)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(874)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(809)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(792)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(724)
Prawo pracy
(712)
Piłka nożna
(710)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(668)
Marketing
(638)
Architektura
(637)
Innowacje
(621)
Naprężenia i odkształcenia
(615)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Programy komputerowe
(586)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(523)
Sterowanie
(520)
Materiałoznawstwo
(519)
Produkcja
(518)
Komputery
(517)
Symulacja
(516)
Inwestycje
(508)
Praca
(504)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(494)
Energia elektryczna
(491)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(484)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(433)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(430)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(383)
Banki
(379)
BHP
(377)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Nauka i badania
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
1 wynik Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 283-311.
1. Pedagogika krytyczna źródłem analiz edukacji  1.1. Krytyczna nauka o wychowaniu: między opisem a zaangażowaniem  1.2. Pedagogika radykalna Henry’ego A. Giroux  1.3. Foucaultowskie inspiracje analityką rządzenia  2. W stronę społeczeństwa postdyscyplinarnego  2.1. Społeczeństwo dyscyplinarne – punkt wyjścia  2.2. Postpanoptikon i jego odmiany  2.3. Przechwytywanie czasu i pragnień jednostek  3. Szkoła wyższa w orbicie neoliberalnych wpływów  3.1. Neoliberalizm jako ekonomiczny i kulturowy kontekst kształcenia w szkołach wyższych  3.2. Popyt na uniwersytecką wiedzę  3.3. Neoliberalne oczekiwania wobec szkoły wyższej  4. Transformacja i neoliberalne reformy szkolnictwa wyższego w Polsce  4.1. Zmiany pola i reguł gry w szkolnictwie wyższym  4.2. Przebieg zmian i reform w szkolnictwie wyższym po 1989 roku  4.2.1. Okres pierwszy: reorientacja systemowa  4.2.2. Okres drugi: boloński  4.2.3. Okres trzeci: czas urzędników i ekspertów  4.2.4. Okres czwarty: kontynuacja neoliberalnej polityki akademickiej  5. Postdyscyplinarny uniwersytet? Między (o)presją a autonomią    5.1. (O)presja wobec uniwersytetu  5.2. Autonomia szkoły wyższej w Polsce w dyskursie ekspercko-urzędniczym  5.2.1. Założenia i podejście badawcze do analizy dyskursu  5.2.2. Pojęcie autonomii szkół wyższych  5.2.3. Formacje wiedzy dotyczącej autonomii szkoły wyższej – wyniki analizy dyskursu  5.3. Krytyczne spojrzenie na współczesny program edukacji akademickiej – (dla)czego wykłada się w szkole wyższej?  6. Studenci wobec kształcenia i szkoły wyższej  6.1. Metodologiczne podstawy badań własnych    6.1.1. Cele i problematyka badań    6.1.2. Problemy badawcze – zmienne i ich wskaźniki  6.1.3. Procedura badawcza – metody, techniki i narzędzia badawcze  6.1.4. Charakterystyka doboru próby i teren badań – organizacja badań    6.2. Charakterystyka składników strukturalnych procesu kształcenia – według badanych studentów  6.3. Koncentracja na sobie czy koncentracja na innych? Świat wartości badanych studentów 6.4. Studenckie wzorce reagowania wobec uczelni: w poszukiwaniu krytycznego myślenia i refleksyjnego działania  6.5. Wnioski z badań – ku paradygmatowi postdyscyplinarnemu dydaktyki akademickiej  Załącznik nr 1. Zadania i procedury w procesie dydaktycznym w jednej ze szkół wyższych o statusie akademickim  Załącznik nr 2. Liczba osób zaangażowanych w wewnętrzne systemy jakości kształcenia na przykładzie wybranych uczelni w Polsce w roku akademickim 2017/2018 Załącznik nr 3. Narzędzie do badania postaw studentów wobec kształcenia i szkoły wyższej Załącznik nr 4. Narzędzie do badania preferencji wartości studentów  Załącznik nr 5. Definicje wartości w modelu klasycznym i zmodyfikowanym według Shaloma H. Schwartza 
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150577 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności