Reklamacja
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(12)
Forma i typ
Artykuły
(9)
Książki
(3)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Biblioteka WWFiF
(1)
Autor
Atanasow Anna
(1)
Barlow Janelle
(1)
Barlow Janelle (1943- )
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Draniewicz Bartosz
(1)
Dąbrowski Łukasz
(1)
Krywan Tomasz
(1)
Krzemińska Urszula
(1)
Lewandowska Anna
(1)
Marshal Colin
(1)
Moller Claus (1942- )
(1)
Papucewicz Weronika
(1)
Pigłowski Marcin
(1)
Simbierowicz Hanna
(1)
Szczukiewicz Agnieszka
(1)
Wainwright Gordon
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(7)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(12)
Język
polski
(12)
Odbiorca
Spedytorzy
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2037)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Reklamacja
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(872)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(741)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Piłka nożna
(672)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(612)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(507)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Przedsiębiorstwo
(466)
Internet
(464)
Modele matematyczne
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Gatunek
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Transport i logistyka
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(8)
Unia Europejska
(1)
12 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Bezcenny klient ... z reklamacją / Janelle Barlow. W: Manager. 2001, nr 5, s.24. - Warszawa, 2001
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 5271 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Nowoczesnego Menedżera)
Seria rekomendowana przez Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 263-264.
Dla specjalistów ds. transportu w przedsiębiorstwach produkcyjnych i handlowych, pracowników firm spedycyjnych i transportowych oraz studentów przygotowujących się do pracy w tej branży.
Transport w systemie logistycznym przedsiębiorstwa Procesy logistyczne w przedsiębiorstwie System transportowo-spedycyjny przedsiębiorstwa Bazy informacji o przewoźnikach i spedytorach Giełdy transportowe Uwarunkowania prawno-zwyczajowe decyzji transportowych Konwencje przewozowe i rozporządzenia Parlamentu Europejskiego Umowy transportowe i spedycyjne w prawie cywilnym Ustawy branżowe dotyczące transportu Zwyczaje transportowe Prawo właściwe w umowach transportowych Zawieranie umów transportowych Sposoby zawierania umów z przewoźnikami i spedytorami Umowy ramowe w transporcie i spedycji Ogólne warunki przewozu Zabezpieczanie rozstrzygania spraw spornych Transport drogowy Procedury wysyłkowe w Prawie przewozowym Konwencja CMR Dokumenty w transporcie drogowym Umowa ADR Transport kolejowy Procedury wysyłkowe w transporcie kolejowym Konwencje COTIF/CIM i SMGS Dokumenty w transporcie kolejowym Instrukcje ładunkowe kolei Transport morski Procedury wysyłkowe w transporcie morskim Reguły Hasko-Visbijskie i nowe Reguły Rotterdamskie Dokumenty w transporcie morskim Kodeks morski Transport lotniczy Procedury wysyłkowe w transporcie lotniczym Konwencja Montrealska Dokumenty w transporcie lotniczym Stowarzyszenia IATA i ICAO Współpraca ze spedytorem Zakres usług spedycyjnych Procedury współpracy ze spedytorem Dokumenty spedycyjne Uzanse OPWS 2010 Organizacje FIATA i CLECAT Negocjowanie bazy dostawy według Incoterms 2010 Baza dostawy Terminy uniwersalne w Incoterms 2010 Terminy morskie w Incoterms 2010 Procedury bezpieczeństwa w transporcie Terminy Combiterms 2011 i RAFTD Zasady negocjowania bazy dostawy Ryzyko i ubezpieczenia w transporcie Ryzyko transportowe Ubezpieczenia cargo Klauzula ICC A Klauzula ICC B Klauzula ICC C Ubezpieczenia OCP i OCS Dokumenty transportowe w akredytywie Dokumenty transportowe a baza dostawy Wymagania dotyczące dokumentów w zwyczajach UCP 600 Weryfikacja dokumentów przez bank według zwyczajów Postępowanie w przypadku błędów w dokumentach transportowych Procedury reklamacyjne wobec przewoźników i spedytorów Specyfika i rodzaje reklamacji transportowych Siła wyższa jako zwolnienie od odpowiedzialności Procedury reklamacyjne w Rozporządzeniu Ministra Transportu Reklamacje wobec spedytorów według OPWS 2010 Problem winy spedytora w wyborze podwykonawcy Reklamacje w transporcie drogowym Dochodzenie reklamacji drogowych według Prawa przewozowego Reklamacje w transporcie drogowym według Konwencji CMR Tryb zabezpieczenia roszczenia przy załadunku Tryb postępowania przy zgłaszaniu reklamacji Załatwianie reklamacji przez przewoźnika Reklamacje w transporcie kolejowym, morskim i lotniczym Dochodzenie reklamacji kolejowych według Prawa przewozowego Reklamacje kolejowe według Konwencji COTIF/CIM Kolejowe procedury reklamacyjne w Konwencji SMGS Reklamacje morskie według Konwencji RHV Planowane procedury morskie w Regułach Rotterdamskich Reklamacje w transporcie lotniczym Rozporządzenie Ministra Transportu i Budownictwa w sprawie ustalania stanu przesyłek oraz postępowania reklamacyjnego (wyciąg) Ogólne Polskie Warunki Spedycyjne 2010 - OPWS 2010 opracowane przez Polską Izbę Spedycji i Logistyki (wyciąg)
Sygnatura czytelni BMW: VI I 67 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 145869, 143467, 143466, 145870, 145868, 145866, 143465, 145867, 143468, 145871 (10 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 143464 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Reklamacja... prezentem dla firmy / Łukasz Dąbrowski. W: Manager. 2000, nr 4, s.37-38. - Warszawa, 2000
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Reklamacja w wewnątrzwspólnotowej dostawie towarów / Tomasz Krywan. W: Prawo Przedsiębiorcy. 2007, nr 49, s.69-72. - Warszawa : INFOR, 2007
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Reklamacje konsumenckie - najistotniejsze zmiany / Weronika Papucewicz, Anna Atanasow. W: Prawo Europejskie w Praktyce. 2014, nr 11, s. 46-50. - 2014
Dokument nadrzędny: Prawo Europejskie w Praktyce.
Kartoteka zagadnieniowa: Unia Europejska
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Obowiązki i prawa przedsiębiorcy przy reklamacji / Agnieszka Szczukiewicz. W: Prawo Przedsiębiorcy. 2004, nr 15, s.27-29. - Warszawa : INFOR, 2004
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 94326 L (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności