Uczenie sie maszyn
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(2)
Forma i typ
Czasopisma
(1)
Książki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Biblioteka WEAiI
(1)
Autor
Cole Matt R
(1)
Jankowski Stanisław
(1)
Moch Wojciech
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Programiści
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Uczenie sie maszyn
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1013)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(874)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Piłka nożna
(699)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Marketing
(638)
Architektura
(637)
Innowacje
(620)
Naprężenia i odkształcenia
(614)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(516)
Inwestycje
(508)
Praca
(503)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(491)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(383)
Banki
(379)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Hands-On Machine learning with C#.
Na książce także ISBN oryginału: 9781788994941.
Na okładce nazwa wydawcy oryginału: Packt.
Rozdział 1. Podstawy uczenia maszynowego 13 Wprowadzenie do uczenia maszynowego 14 Wydobywanie danych 18 Sztuczna inteligencja 18 Bio-SI 18 Uczenie głębokie 19 Probabilistyka i statystyka 19 Rozpoczynanie projektu uczenia maszynowego 20 Zbieranie danych 20 Przygotowanie danych 20 Wybranie modelu i trening 21 Ocena modelu 22 Poprawianie modelu 22 Zbiór danych o irysach 22 Rodzaje uczenia maszynowego 24 Uczenie nadzorowane 25 Kompromis odchylenie - wariancja 25 Ilość danych treningowych 26 Wymiarowość przestrzeni wejścia 27 Nieprawidłowe wartości wyjścia 27 Heterogeniczność danych 27 Uczenie nienadzorowane 28 Uczenie ze wzmocnieniem 29 Lepiej kupić, zbudować czy skorzystać z otwartych źródeł? 29 Rozdział 2. ReflectInsight - monitorowanie w czasie rzeczywistym 33 Router 34 Przeglądarka protokołu 35 Przeglądarka na żywo 35 Nawigacja w komunikatach 35 Przeszukiwanie komunikatów 38 Formatowanie czasu i daty 38 Automatyczne zapisywanie i czyszczenie 39 SDK 43 Edytor konfiguracji 43 Rozdział 3. Wnioskowanie Bayesa - rozwiązywanie zagadki ucieczki z miejsca wypadku i analizowanie danych 47 Twierdzenie Bayesa 48 Naiwny klasyfikator bayesowski i rysowanie danych 54 Rysowanie danych 55 Rozdział 4. Ryzyko i nagroda - uczenie ze wzmocnieniem 65 Uczenie ze wzmocnieniem 65 Rodzaje uczenia 68 Q-uczenie 68 SARSA 69 Uruchamianie aplikacji 69 Wieże Hanoi 74 Rozdział 5. Logika rozmyta - nawigowanie na torze przeszkód 83 Logika rozmyta 84 Pojazd kierowany automatycznie 86 Rozdział 6. Łączenie kolorów - mapy samoorganizujące i elastyczne sieci neuronowe 97 Zrozumieć istotę sieci samoorganizującej 98 Rozdział 7. Wykrywanie twarzy i ruchu - filtrowanie obrazów 113 Wykrywanie twarzy 114 Wykrywanie ruchu 122 Dodawanie funkcji wykrywania ruchu do swojej aplikacji 125 Rozdział 8. Encyklopedia i neurony - problem komiwojażera 129 Problem komiwojażera 129 Parametr współczynnika uczenia 147 Promień uczenia 148 Rozdział 9. Mam przyjąć tę pracę? - drzewa decyzji w akcji 149 Drzewo decyzyjne 150 Węzeł decyzyjny 151 Zmienna decyzyjna 151 Kolekcja węzłów gałęzi decyzyjnej 151 Mam przyjąć tę pracę? 152 numl 154 Drzewa decyzyjne w Accord.NET 155 Kod uczący 156 Tablica pomyłek 158 Wizualizacja typu błędu 159 Rozdział 10. Głęboka wiara - głębokie sieci i sny 163 Ograniczone maszyny Boltzmanna 163 Warstwy 166 O czym śni komputer? 171 Rozdział 11. Mikrotesty porównawcze i funkcje aktywacji 177 Rysowanie funkcji aktywacji 178 Rysowanie wszystkich funkcji aktywacji 180 Główna funkcja rysująca 181 Testy porównawcze 182 Rozdział 12. Intuicyjne uczenie głębokie w C# i .NET 187 Czym jest uczenie głębokie? 188 OpenCL 189 Hierarchia OpenCL 189 Framework Kelp.Net 192 Funkcje 192 Stosy funkcji 192 Słowniki funkcji 194 Caffe 194 Strata 195 Optymalizacje 195 Zbiory danych 196 Testy 198 Monitorowanie w Kelp.Net 199 Weaver 200 Tworzenie testów 202 Testy porównawcze funkcji 203 Uruchamianie testu porównawczego 203 Rozdział 13. Obliczenia kwantowe - spojrzenie w przyszłość 207 Superpozycja 209 Teleportacja 209 Splątanie 209
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII E 107
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148175 N (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Prace Naukowe / Politechnika Warszawska. Elektronika, ISSN 0137-2343 ; z. 183 Sygn. P 645/C 42715.)
Opis wg okł.
Bibliogr. s. 92-106.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności