iOS (system operacyjny)
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(4)
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Biblioteka WEAiI
(4)
Autor
Górczyński Robert
(2)
Benjamin Henry
(1)
Keeley Joe
(1)
Lucas Michael W. (1967- )
(1)
Mikulska Małgorzata
(1)
Neuburg Matt
(1)
Piwko Łukasz
(1)
Richter Kyle
(1)
Rychlicki-Kicior Krzysztof
(1)
Sadun Erica (1964- )
(1)
Suma Łukasz
(1)
Turczyński Krzysztof
(1)
Zdziarski Jonathan A
(1)
Zioło Witold
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
iOS (system operacyjny)
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1013)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(874)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Piłka nożna
(696)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Marketing
(638)
Architektura
(637)
Innowacje
(620)
Naprężenia i odkształcenia
(614)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(508)
Praca
(503)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(491)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(383)
Banki
(379)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Gatunek
Podręcznik
(5)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
6 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 108987 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
U dołu strony tytułowej i okładki: Przewodnik po podstawowych funkcjach routerów Cisco dla wiecznie zapracowanych administratorów sieci [...].
Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111848 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: iOS 12 Programming Fundamentals with Swift.
Wydanie 5. odnosi się do oryginału.
Na stronie tytułowej również informacje o miejscach wydania i wydawcy oryginału - O'Reilly
Na książce także ISBN oryginału: 9781492044550.
Indeks.
1. Architektura Swifta 23 Zaczynamy 23 Czy wszystko jest obiektem? 24 Trzy odmiany obiektu typu 25 Zmienna 26 Funkcja 27 Struktura pliku Swifta 28 Zasięg i cykl życiowy 31 Elementy składowe obiektu 32 Przestrzeń nazw 32 Moduł 33 Egzemplarz 34 Dlaczego egzemplarz? 36 Słowo kluczowe self 38 Prywatność 39 Projekt 41 Obiekt typu i API 42 Tworzenie, zasięg i cykl życiowy egzemplarzy 44 2. Funkcje 47 Parametry funkcji i jej wartość zwrotna 47 Typ wartości zwrotnej i typ parametrów 50 Sygnatura funkcji 51 Zewnętrzne nazwy parametrów 52 Przeciążanie 53 Wartość domyślna parametru 54 Parametr wariadyczny 55 Parametr ignorowany 55 Parametr modyfikowalny 56 Funkcja w funkcji 59 Rekurencja 61 Funkcja jako wartość 61 Funkcja anonimowa 64 Technika zdefiniuj i wywołaj 69 Domknięcie 70 Jak domknięcie pomaga usprawnić kod? 72 Funkcja zwracająca funkcję 73 Domknięcie przypisujące wartość przechwyconej zmiennej 75 Domknięcie zachowujące przechwycone środowisko 76 Dekorator @escaping 77 Rozwijanie funkcji 78 Selektory i odwołania funkcji 79 Zasięg odwołania funkcji 81 Selektor 82 3. Zmienne i typy proste 85 Cykl życiowy i zasięg zmiennej 85 Deklaracja zmiennej 87 Obliczana wartość początkowa 90 Zmienna obliczana 91 Obserwator funkcji setter 94 Inicjalizacja opóźniona 96 Wbudowane typy proste 98 Bool 98 Liczby 100 Ciąg tekstowy 107 Znak i indeks ciągu tekstowego 111 Zakres 116 Krotka 118 Typ opcjonalny 120 4. Obiekt typu 133 Funkcje i deklaracje obiektu typu 133 Metoda inicjalizacyjna 135 Właściwość 141 Metoda 144 Indeks 146 Obiekt typu zagnieżdżonego 148 Odwołanie do egzemplarza 148 Wyliczenie 150 Czysta wartość 151 Wartość powiązana 153 Iteracja przez bloki case typu wyliczeniowego 155 Metoda inicjalizacyjna typu wyliczeniowego 155 Właściwości typu wyliczeniowego 157 Metody typu wyliczeniowego 157 Dlaczego typ wyliczeniowy? 158 Struktura 159 Metoda inicjalizacyjna struktury oraz właściwości i metody 160 Struktura jako przestrzeń nazw 161 Klasa 162 Typ przekazywany przez wartość i referencję 162 Podklasa i superklasa 168 Metoda inicjalizacyjna klasy 173 Metoda dealokująca klasy 181 Metody i właściwości klasy 182 Polimorfizm 184 Rzutowanie 187 Rzutowanie w dół 187 Sprawdzanie typu i bezpieczne rzutowanie w dół 188 Sprawdzanie typu i rzutowanie wartości typu opcjonalnego 189 Połączenie z Objective-C 190 Odwołanie do typu 191 Od egzemplarza do typu 191 Typ jako wartość 192 Słowo kluczowe Self 194 Porównywanie typów 196 Podsumowanie terminologii związanej z typami 196 Protokół 197 Dlaczego protokół? 198 Rzutowanie i sprawdzanie typu protokołu 200 Deklarowanie protokołu 201 Łączenie protokołów 202 Opcjonalne elementy składowe protokołu 203 Klasa protokołu 204 Niejawnie wymagana metoda inicjalizacyjna 205 Łatwe do adaptacji literały 207 Generyki 208 Deklaracje generyka 210 Sprzeczna specjalizacja 212 Ograniczenia typu 213 Jawna specjalizacja 215 Inwariancja generyka 217 Łańcuch typów powiązanych 218 Klauzula where 220 Rozszerzenie 223 Rozszerzanie obiektu typu 223 Rozszerzanie protokołu 225 Rozszerzanie generyka 227 Typ parasola 228 Any 229 AnyObject 230 AnyClass 233 Typy kolekcji 233 Tablica 233 Słownik 249 Zbiór 255 5. Sterowanie przepływem sposobu działania programu i nie tylko 261 Sterowanie przepływem sposobu działania programu 261 Odgałęzienie 262 Pętla 273 Przejście do innego fragmentu kodu 278 Prywatność 292 Poziomy prywatności private i fileprivate 293 Poziomy prywatności public i open 295 Reguły prywatności 295 Introspekcja 296 Operatory 297 Implementacje protokołu syntezowanego 300 Ścieżki kluczy 303 Dynamiczne wyszukiwanie elementów składowych 305 Zarządzanie pamięcią 306 Zarządzanie pamięcią typu przekazywanego przez referencję 306 Dostęp na wyłączność do typu przekazywanego przez wartość 312 CZĘŚĆ II. ŚRODOWISKO IDE 6. Anatomia projektu Xcode 317 Nowy projekt 317 Okno projektu 319 Panel nawigatora 320 Panel narzędziowy 325 Edytor 327 Pliki projektu i ich zależności 329 Co się znajduje w katalogu projektu? 329 Grupy 330 Cel 331 Opcje Build Phases 332 Opcje Build Settings 333 Konfiguracje 334 Schemat 336 Od projektu do skompilowanej aplikacji 339 Ustawienia kompilacji 341 Ustawienia property list 341 Plik nib 342 Zasoby dodatkowe 343 Pliki kodu źródłowego 346 Frameworki i SDK 346 Proces uruchamiania aplikacji 348 Punkt wejścia aplikacji 348 Funkcja UIApplicationMain() 349 Aplikacja bez pliku storyboard 351 Zmiana nazw elementów projektu 352 7. Zarządzanie plikami nib 355 Edytor interfejsu nib 356 Lista Document Outline 357 Płótno 360 Karty inspektorów i bibliotek 362 Wczytywanie pliku nib 363 Kiedy jest wczytywany plik nib? 364 Ręczne wczytywanie pliku nib 365 Połączenie 367 Outlet 367 Właściciel pliku nib 368 Automatycznie konfigurowany plik nib 372 Błędna konfiguracja outletu 373 Usunięcie outletu 374 Więcej sposobów na utworzenie outletów 375 Kolekcja outletu 378 Akcja połączenia 378 Więcej sposobów na utworzenie akcji 380 Błędnie skonfigurowana akcja 382 Połączenia między plikami nib 382 Konfiguracja dodatkowa na podstawie egzemplarzy pochodzących z pliku nib 383 8. Dokumentacja 387 Okno dokumentacji 387 Strona dokumentacji klasy 388 Dokumentacja Quick Help 392 Deklaracja symbolu 393 Plik nagłówkowy 395 Przykładowy kod źródłowy 395 Zasoby w internecie 396 9. Cykl życiowy projektu 397 Zależności środowiskowe 397 Dozwolone środowisko uruchomieniowe 398 Zapewnienie wstecznej zgodności 398 Typ urządzenia 400 Argumenty i zmienne środowiskowe 401 Kompilacja warunkowa 402 Kontrola wersji 403 Edytowanie kodu źródłowego i poruszanie się po nim 407 Automatyczne uzupełnianie kodu 408 Fragmenty kodu 410 Funkcja Fix-it i sprawdzanie składni na bieżąco 411 Nawigacja 412 Wyszukiwanie 414 Refaktoryzacja 415 Uruchamianie w symulatorze 416 Debugowanie 417 Debugowanie techniką jaskiniowca 417 Debugger Xcode 420 Testowanie 426 Test jednostkowy 428 Testy interfejsu 430 Czyszczenie 432 Uruchamianie aplikacji w urządzeniu 433 Uczestnictwo w płatnym programie dla programistów 433 Podpisywanie aplikacji 434 Podpisywanie automatyczne 435 Podpisywanie ręczne 438 Uruchomienie aplikacji 440 Zarządzanie urządzeniami i certyfikatami programistycznymi 441 Profilowanie 442 Liczniki 442 Usuwanie problemów związanych z pamięcią 442 Aplikacja Instruments 444 Lokalizacja 448 Dystrybucja 452 Utworzenie archiwum 452 Certyfikat dystrybucyjny 453 Profil dystrybucyjny 455 Dystrybucja na potrzeby testów 455 Przygotowywanie ostatecznej aplikacji 457 Zrzuty ekranu i klip wideo 460 Ustawienia property list 461 Przekazanie aplikacji do sklepu App Store 462 CZĘŚĆ III. COCOA 10. Klasy Cocoa 467 Podklasa 467 Kategoria i rozszerzenie 470 W jaki sposób Swift używa rozszerzeń? 470 W jaki sposób programista używa rozszerzeń? 470 W jaki sposób Cocoa używa kategorii? 471 Protokół 472 Protokół nieformalny 474 Metoda opcjonalna 475 Wybrane klasy frameworka Foundation 477 NSRange i NSNotFound 478 NSString i przyjaciele 480 NSDate i przyjaciele 482 NSNumber 484 NSValue 486 NSData 486 NSMeasurement i przyjaciele 487 Równość, wartość hash i porównywanie 488 NSArray i NSMutableArray 490 NSDictionary i NSMutableDictionary 492 NSSet i przyjaciele 492 NSIndexSet 493 NSNull 494 Niemodyfikowalne i modyfikowalne 494 property list 495 Protokół Codable 496 Akcesory, właściwości i kodowanie klucz-wartość 499 Akcesory Swifta 501 Kodowanie klucz-wartość 502 Używanie kodowania klucz-wartość 504 KVC i outlet 505 Ścieżka klucza w Cocoa 505 Tajne życie obiektu NSObject 506 11. Zdarzenia Cocoa 509 Powód istnienia zdarzeń 509 Tworzenie podklasy 510 Powiadomienie 511 Otrzymywanie powiadomienia 512 Wyrejestrowanie obserwatora 514 Publikowanie powiadomienia 516 Licznik czasu 517 Delegowanie 518 Mechanizm delegowania w Cocoa 519 Implementowanie mechanizmu delegowania 520 Źródło danych 522 Akcja 523 Łańcuch respondera 525 Przekazanie odpowiedzialności 526 Akcja skierowana do nil 527 Obserwacja klucz-wartość 528 Rejestracja i powiadamianie 529 Wyrejestrowanie obserwatora 529 Przykład obserwacji klucz-wartość 530 Zalew zdarzeń 532 Opóźnione wykonanie operacji 535 12. Zarządzanie pamięcią 537 Zasady zarządzania pamięcią przez Cocoa 537 Reguły zarządzania pamięcią w Cocoa 539 Co to jest mechanizm ARC i na czym polega jego działanie? 540 Jak Cocoa zarządza pamięcią obiektu? 540 Automatycznie zwalniana pula 541 Zarządzanie pamięcią właściwości egzemplarza 543 Cykl przytrzymania i odwołanie słabe 544 Nietypowe sytuacje związane z zarządzaniem pamięcią 546 Obserwator powiadomień 546 Obserwator KVO 547 Licznik czasu 548 Pozostałe nietypowe sytuacje 549 Wczytywanie pliku nib i zarządzanie pamięcią 550 Zarządzanie pamięcią obiektów CFTypeRef 551 Polityka zarządzania pamięcią właściwości 552 Debugowanie i błędy popełniane podczas zarządzania pamięcią 555 13. Komunikacja między obiektami 557 Widoczność poprzez utworzenie egzemplarza 558 Widoczność według związku 560 Widoczność globalna 561 Powiadomienia i obserwacja klucz-wartość 562 Architektura MVC 563 A. Języki C, Objective-C i Swift 569
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII R 2
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148504 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł.: Poznaj zaawansowane możliwości platformy iOS!
Indeks.
Dla programistów platformy iOS.
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII R 23
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 138682 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: The iOS 5 developer's cookbook : core concepts and essential recipes for iOS programmers.
Na s. tyt. i okł.: Najlepsze przepisy dla każdego dewelopera!
U góry s. tyt. i okł. logo wydawcy oryg. Addison-Wesley.
Indeks.
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII R 18
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 136721 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(O'Reilly)
Na okł.: Twoja lektura obowiązkowa!
Indeks.
Dla programistów systemów iOS.
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII Ń 67
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 137079 (1 egz.)
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 136731 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności