Sorting
Source
Library Catalogue
(2)
Form of Work
Książki
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Status
available
(2)
Branch
Wypożyczalnia
(2)
Author
Mołoniewicz Jan Marek
(2)
Year
2020 - 2025
(2)
Time Period of Creation
2001-
(2)
Country
Poland
(2)
Language
Polish
(2)
Subject
Gastronomia
(2)
Restauracje
(2)
Sprzedaż
(2)
Genre/Form
Poradnik
(2)
Domain
Kulinaria
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
2 results Filter
No cover
Book
In basket
U dołu okładki: Przygotowanie sprzedażowe lokalu, zarządzanie cenami, efektywne menu, skuteczne promocje, psychologia sprzedaży.
Rozdział I Co każdy sprzedawca wiedzieć powinien 1.Trochę psychologii dla praktyków 2.Mowa ciała, czyli co mówisz, nawet kiedy się nie odzywasz 3.Co to jest parajęzyk i jakie ma znaczenie w komunikacji Rozdział II Lokal, który dużo sprzedaje 1.Przygotowanie lokalu 2.Różne rodzaje obsługi 3.Prezentacja dań 4.Dywersyfikacja działalności gastronomicznej Rozdział III Menu, które dużo sprzedaje 1.Elementy dobrego menu 2.Ważne drobiazgi 3.Rodzaje prezentacji menu 4.Oferta bankietowa 5.Grafika karty 6.Układ i liczba dań i napojów 7.Liczba kart menu 8.Jak wybrać najlepszą nazwę dla dania 9.Co dodatkowo umieszczać w menu 10.Błędy w prezentacji menu Rozdział IV Ceny sprzedaży 1.Wycena dań 2.Rodzaje cen 3.Zasady ważne przy zarządzaniu cenami sprzedaży 4.Zmiany cen Rozdział V Promocje, które dużo sprzedają 1.Kiedy warto robić promocje cenowe 2.Jakie dania promować 3.Rodzaje promocji 4.Budżetowanie i rozliczanie promocji 5.Ważne aspekty dobrych promocji
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 149769 N (1 egz.)
No cover
Book
In basket
U dołu okładki: Zaszady obsługi, relacje z gośćmi, techniki sprzedaży, szkolenie i motywowanie sprzedażowe personelu.
Rozdział I Goście, którzy dużo i chętnie kupują 1.Potrzeby gości 2.Psychologia a obsługa gościa w praktyce 3.Lojalność gości 4.Kluczowi klienci, czyli VIP-y 5.Trudni goście 6.Goście straceni Rozdział II Pracownicy, którzy dużo sprzedają 1.Wygląd pracownika 2.Nastawienie jest najważniejsze 3.Ogólne zasady obsługi 4.Komunikacja z gościem 5.Wyjątkowy serwis Rozdział III Techniki sprzedażowe w lokalu 1.Ogólne zasady skutecznej sprzedaży 2.Sprzedaż kelnerska 3.Rezerwacje stołów 4.Sprzedaż przez ladę 5.Sprzedaż telefoniczna dostaw i wynosów Rozdział IV Sprzedaż imprez zorganizowanych 1.Goście a klienci 2.Relacja z klientami 3.Proces sprzedażowy 4.Przygotowanie i przedstawienie oferty 5.Końcowe negocjacje i zamykanie transakcji 6.Umowa bankietowa Rozdział V Szkolenie personelu sprzedażowego Rozdział VI Motywowanie personelu sprzedażowego 1.Motywowanie finansowe 2.Motywowanie emocjonalne 3.Motywowanie finansowo-emocjonalne 4.Zasady motywowania w pigułce Załącznik: Sprawdź swój lokal. Audyt przygotowania sprzedażowego
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 149770 N (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności