Sorting
Source
Library Catalogue
(2)
Form of Work
Książki
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Status
available
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(1)
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Author
Pawełczyk Mirosław (radca prawny)
(2)
Augustyn Sławomir
(1)
Giza Sylwia
(1)
Jankowska Marlena
(1)
Jankowska Marlena (prawnik)
(1)
Year
2020 - 2025
(1)
2010 - 2019
(1)
Time Period of Creation
2001-
(2)
Country
Poland
(2)
Language
Polish
(2)
Audience Group
Projektanci mody
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Subject
Moda
(2)
Prawo do prywatności
(1)
Prawo nowych technologii
(1)
Prawo własności intelektualnej
(1)
Wzornictwo przemysłowe
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Subject: place
Polska
(1)
Genre/Form
Opracowanie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Domain
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Styl życia, moda i uroda
(1)
2 results Filter
No cover
Book
In basket
(Seria Prawa Designu, Mody i Reklamy)
Dla każdego użytkownika sieci, studentów kierunków prawniczych, informatycznych i artystycznych, profesjonalistów.
Co się stało z poniedziałkiem? dynamika zmian początek nowego świata – od internetu rzeczy do technologii ubieralnych inteligentne miejsce: architektura jako komputer big data zasłona prywatności – tokenizacja danych zbiorowa inteligencja, nowy humanizm sieć 3.0 – człowiek ustępuje maszynie zakłamana rzeczywistość – nowa świadomość użytkownika sieci użytkownik 3.0.? internet różnych prędkości i tzw. „zero-rating strategy” regulacja dla internetu internet ludzi — technologie ubieralne i wszczepialne technologie ubieralne wearables na nadgarstek inteligenta biżuteria tekstronika — inteligentne materiały neurowearables biosensory na ciele technologie wszczepialne prywatność jak przeciążony wielbłąd prawo do prywatności — spojrzenie wstecz regulacje prawne prawa do prywatności prywatność w kontekście ochrony danych osobowych regulacje prawne ochrony danych osobowych przemodelowanie ochrony danych osobowych prywatność dzieci prywatność cyfrowa – redefinicja pojęcia przegląd nowych technologii umożliwiających ingerencję w sferę prywatności użytkownika. interakcja technologii lokalizacyjnych GSM GPS Wi-Fi BLUETOOTH NFC RFID CCTV aplikacje mobilne – multiszpieg pliki cookies biometria biometria behawioralna regulacje prawne dla nowych technologii eEUROPA INTERNET RZECZY GSM, GPRS, UMTS, Wi-Fi BLUETOOTH NFC RFID CCTV I czujniki kamerowe w dronach urządzenia radiowe cyber-człowiek w drodze do stworzenia cyber–człowieka wpływ ai na człowieka – v rewolucja przemysłowa możliwości militarne ai potencjał biznesowy ai nowe podejście do projektowania rozwiązań militarne zastosowanie ai wyzwania prywatność plus transhumanizm zdolność cyfrowa cyberrzeczywistość dzieci – ochrona prywatności to za mało e-umiejętności realizacja założeń weryfikacji zdolności cyfrowej
Sygnatura czytelni BMW: X I 28
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. M 15032 N (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Seria Prawa Designu, Mody i Reklamy)
Bibliografia, netografia na stronach 299-312.
Dla praktyków sektora mody, studentów kierunków prawniczych i artystycznych.
SPREZZATURA, CZYLI SŁOWEM WSTĘPU Rozdział 1. POTPOURRI DESIGNOWO-MODOWE 1. NA POCZĄTKU BYŁ DOM MODY FRANCUSKIEGO COUTURIER 2. BELLE DE LOIN LOIN D’ÊTRE BELLE 3. NAJLEPSZE RZECZY SĄ ZA DARMO, DRUGIE W KOLEJNOŚCI SĄ BARDZO DROGIE/COCO CHANEL – OD INSPIRAC JI DO PLAGIATU 4. JACK DANIEL’S I COCA-COLA COMPANY WCHODZĄ DO GRY 5. ME-TOO, CZYLI MAM I JA Rozdział 2. DESIGN I MODA UBRANE W TEORIĘ 1. SZERSZY KONTEKST 2. MODA I DESIGN – CO TO JEST 3. OD ARTYZMU DO PRZEMYSŁU 4. CZY PRAWO DESIGNU I MODY NAPRAWDĘ ISTNIEJE 4.1. HISTORIA 4.2. PRÓBA ZDEFINIOWANIA PRAWA MODY 4.2.1. Uzasadnienie dla próby definicyjnej Rozdział 3. KREOWANIE DOBRA NIEMATERIALNEGO 1. DOBRA NIEMATERIALNE W PRAWIE WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ POWSTAJĄCE W TRAKCIE PRACY PROJEKTANTA. WPROWADZENIE 2. DOBRO NIEMATERIALNE 2.1. DUALISTYCZNY CHARAKTER DÓBR NIEMATERIALNYCH 3. PRAWO AUTORSKIE. UTWÓR – CZYLI CO? 3.1. ZDOLNOŚĆ AUTORSKOPRAWNA. TEST NA ORYGINALNOŚĆ 3.2. CASUS MAGELLAN VS. GENIUSZ 3.3. PLAGIAT, CZYLI ZABAWA W KÓŁKO KRZYŻYK 4. PRAWO WŁASNOŚCI PRZEMYSŁOWEJ 4.1. WYNALAZKI 4.1.2. Co może być wynalazkiem? 4.1.3. Ochrona krajowa. Definicja i przesłanki ochrony 4.1.4. Opłaty w postępowaniu krajowym 4.1.5. Ochrona międzynarodowa 4.2. WZORY UŻYTKOWE 4.2.1. Co może być wzorem użytkowym? 4.2.2. Ochrona krajowa. Definicja i przesłanki ochrony 4.2.3. Opłaty w postępowaniu krajowym 4.2.4. Ochrona międzynarodowa 4.3. WZORY PRZEMYSŁOWE 4.3.1. Co może być wzorem przemysłowym? 4.3.2. Ochrona krajowa. Definicja i przesłanki ochrony 4.3.3. Opłaty w postępowaniu krajowym 4.3.4. Ochrona międzynarodowa 4.4. ZNAKI TOWAROWE 4.4.1. Co może być znakiem towarowym? 4.4.2. Co może być znakiem towarowym 4.4.3. Ochrona krajowa. Definicja i przesłanki ochrony 4.4.4. Opłaty w postępowaniu krajowym 4.4.5. Ochrona międzynarodowa 4.5. TOPOGRAFIE UKŁADÓW SCALONYCH 4.5.1. Co może być uznane za topografię układu scalonego? 4.5.2. Ochrona krajowa. Definicja i przesłanki ochrony 4.6. OZNACZENIE GEOGRAFICZNE 4.6.1. Co może być oznaczeniem geograficznym 4.6.2. Ochrona krajowa. Definicja i przesłanki ochrony 4.6.3. Opłaty w postępowaniu krajowym Rozdział 4. KREOWANIE PRODUKTU I JEGO ETAPY A PRAWO WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ 4.1. ETAP PRODUKCYJNY 4.1.1. Pomysł 4.1.2. Projekt 4.1.3. Krój 4.1.4. Materiał 4.1.5. Kolor 4.1.6. Deseń 4.1.7. Kreacja 4.2. KREOWANIE MARKI 4.2.1. Marka 4.2.2. Nazwa i slogan 4.2.3. Logo 4.2.4. Renoma 4.3. ETAP POPRODUKCYJNY 4.3.1. Sesje zdjęciowe 4.3.2. Wnętrze sklepu 4.3.3. Pokazy mody Rozdział 5. INSPIRACJE I ELEMENTY CHRONIONE 5.2. DIY, CZY 5 SPOSOBÓW NA STARĄ KOSZULKĘ 5.3. DOLCE & BANANA, JUST DO IT TOMORROW I LSD – O PARODII 5.4. DLA PIENIĘDZY – WIZERUNEK BANKNOTÓW I MONET 5.5. BÓG, HONOR, OJCZYZNA – O SYMBOLACH NARODOWYCH 5.6. FASHION IS MY RELIGION – RELIGIA A SZTUKA 5.7. SZTUKA LUDOWA DZIŚ 5.8. HOŁD, KARYKATURA, INSPIRACJA, PLAGIAT
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 150302 N (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności