155362
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Metody i Techniki Zarządzania)
Metody zarządzania marką Magdalena Grębosz 1.1. Cykl życia marki 1.2. Metody wprowadzania marki na rynek 1.3. Metody wzmacniania marki 1.4. Metody rozwoju marki 1.5. Metody odświeżenia marki 1.6. Metody wycofania marki z rynku 2. Kreowanie przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa na podstawie kapitału marki Maciej Dębski 2.1. Kapitał marki jako źródło jej wartości 2.2. Model budowania przewagi konkurencyjnej na podstawie kapitału marki 2.3. Promocja jako narzędzie budowania kapitału marki 2.4. Marketing relacji jako narzędzie budowania kapitału marki 3. Metody komunikacji marketingowej Michał Chmielecki 3.1. Social media jako norma w komunikacji marketingowej 3.2. Employer branding – mariaż marketingu i HR 3.3. CSR 3.4. Międzykulturowe public relations 3.5. Wartości i elementy kulturowe w Azji 4. Marketing relacji Jacek Otto 4.1. Ewolucja koncepcji marketingu 4.2. Produkt relacyjny 4.3. Cena relacyjna 4.4. Dystrybucja bezpośrednia 4.5. Promocja interaktywna 4.6. Specjalna obsługa 4.7. Programy lojalnościowe 5. Marketing społeczny Robert Seliga, Andrzej Woźniak 5.1. CSR a marketing społeczny 5.2. Zintegrowany model marketingu społecznego 5.3. Egzemplifikacja marketingu społecznego. Kampania społeczna – Bezpieczny Przejazd – „Zatrzymaj się i żyj” 5.3.2. Charakterystyka problemu 5.3.3. Interesariusze kampanii 5.3.4. Cele kampanii 5.3.5. Strategia kampanii 6. Marketing współtworzenia wartości z klientem Grzegorz Baran 6.1. Rosnące zaangażowanie klientów we współtworzenie wartości 6.2. Tworzenie wartości dodanej poprzez współdzielenie zasobów 6.3. Zaangażowanie klientów we współtworzenie doświadczeń 6.4. Współtworzenie rozwiązań jako źródło innowacji 7. Marketing medialny Anna Jupowicz-Ginalska 7.1. Marketing medialny – definicja, model komunikacji i elementy składowe 7.2. Produkt medialny a zestaw wartości dla odbiorcy 7.3. Cena jako koszt konsumenta 7.3.1. Cena – koszt osobisty 7.3.2. Cena – koszt instytucjonalny 7.3.2.1. Koszt instytucjonalny w prasie 7.3.2.2. Koszt instytucjonalny w telewizji 7.3.2.3. Koszt instytucjonalny w radiu 7.3.2.4. Koszt instytucjonalny w internecie 7.4. Dystrybucja jako komfort i wygoda użytkowania środków przekazu 7.5. Promocja jako komunikacja z otoczeniem 8. Metody marketingu placówek handlowych Katarzyna Kolasińska-Morawska 8.1. Strefa M – merchandising – prezentacja reprezentacyjna 8.2. Narzędzia merchandisingu-mix 8.3. Strefa V – visual merchandising - zagospodarowanie przestrzeni placówki handlowej 8.3.1. Witryna sklepowa 8.3.2. Powierzchnia sklepu 8.3.3. Ruch klientów w sklepie 8.3.4. Organizacja ekspozycji 8.4. Strefa MS – multisensory marketing – zmysłowość placówki handlowej 8.4.1. Przestrzeń 8.4.2. Dźwięk 8.4.3. Zapach 8.4.4. Dotyk 8.4.5. Smak 9. Marketing w handlu elektronicznym e-commerce Paweł Morawski 9.1. E-Biznes w XXI wieku 9.2. Metody i techniki promocji w e-commerce 9.3. Podstawowe narzędzia e-marketingu w e-handlu 9.4. Marketing automation w e-commerce (case study) 10. Alternatywne paradygmaty współczesnego marketingu Łukasz Sułkowski 10.1. Dominujący paradygmat w marketingu i jego krytyka 10.2. Alternatywne paradygmaty w marketingu 10.2.1. Paradygmat interpretatywno-symboliczny w marketingu 10.2.2. Paradygmat krytyczny w marketingu (Critical Marketing Studies) 10.3. Postmodernizm w marketingu 10.4. Krytyczna i postmodernistyczna wizja marketingu 10.5. Postmodernizm, relatywizm kulturowy a etnorelatywizm 10.6. Założenia partykularyzmu i subiektywizmu 10.7. Uwarunkowania hiperrzeczywistości 10.7.1. Marketing a fragmentacja 10.8. Orientacja konsumpcyjna w społeczeństwie 10.8.1. Opresyjność struktur władzy i „przemoc symboliczna” 10.9. Metodyka paradygmatów alternatywnych
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 159
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 45
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 139649 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 139648 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5282 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy rozdz.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności