158662
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie Politechniki Łódzkiej)
1. Sektor e-commerce na tle rozwoju społecznego. 1.1. Definicja i ewolucja społeczeństwa informacyjnego. 1.2. Rozwój internetu w społeczeństwie. 1.3. E-commerce, e-biznes i e-gospodarka. 1.4. E-commerce w sektorach B2B, B2C, C2C, C2B, B2G 40. 2. Znaczenie innowacji dla rozwoju społeczeństwa informacyjnego. 2.1. Pojęcia, cechy i definicje innowacji. 2.2. Źródła innowacji. 2.3. Konkurencyjność w aspekcie innowacji. 2.4. Ewolucja modeli procesu innowacyjnego. 2.5. Innowacje marketingowe na tle ogólnej klasyfikacji. 2.6. Zarządzanie innowacjami marketingowymi. 3. Narzędzia i aktywności proinnowacyjne w sektorze e-commerce. 3.1. Technologia informacyjno-komunikacyjna istotą innowacji w e-handlu. 3.2. Innowacyjne systemy wsparcia firm w handlu internetowym. 3.3. Oprogramowanie platform e-commerce. 3.4. Narzędzia wspomagające handel internetowy. 3.5. Techniki perswazji w działaniach e-commerce. 4. Marketing internetowy w działaniach e-commerce. 4.1. Charakterystyka marketingu internetowego w obszarze innowacji marketingowych. 4.2. Pozycjonowanie stron internetowych - SEO. 4.3. Linki sponsorowane - PPC. 4.4. Reklama kontekstowa - ADkontakt. 4.5. Internetowa grafika reklamowa - display. 4.6. Reklamowa poczta elektroniczna – e-mailing. 4.7. Marketing społecznościowy – Social marketing. 4.8. Innowacje marketingowe w e-commerce – studium przypadków. 4.9. Kierunki rozwoju marketingu internetowego w sektorze e-commerce. 5. Wpływ innowacji marketingowych na handel internetowy. 5.1. Metodyka i organizacja badania. 5.2. Analiza wpływu zarządzania innowacjami marketingowymi na konkurencyjność przedsiębiorstw sektora e-commerce. 5.3. Analiza relacji między popularnością zakupów internetowych w Polsce a wykorzystywaniem innowacji marketingowych przez przedsiębiorstwa e-commerce. 5.4. Wpływ innowacji w sektorze e-commerce na efektywność działań marketingowych. 5.5. Wnioski i podsumowanie. 6. Załączniki. 6.1. Wykaz macierzy zależności do weryfikacji H1. 6.2. Wykaz tabelaryczny stosowanego w literaturze nazewnictwa "społeczeństwa informacyjnego". 6.3. Kalendarium najważniejszych wydarzeń w historii internetu 228 6.4. Kwestionariusz ankiety. 6.5. Kwestionariusz ankiety okresowej.
Sygnatura czytelni BMW: XIII D 33 @
Status dostępności:
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5637 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Na książce wyłącznie błędny ISBN.
Na grzb. numer kolejny wydawnictw PŁ: 2047
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 281-296.
Uwaga dotycząca języka
Streszcz. w jęz. ang.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności