158660
No cover
Book
In basket
Teoretyczne aspekty zarządzania reputacją jednostki osadniczej Pojęcie wizerunku organizacji Definicja reputacji organizacji i jej konsekwencje dla pomiaru zjawiska Zależności między kulturą, tożsamością i organizacyjną reputacją organizacji Synteza elementów składowych reputacji jednostki osadniczej Marka jako instrument marketingu terytorialnego Istota marki jednostki terytorialnej Interesariusze marki jednostki terytorialnej Wizerunek jednostki terytorialnej Tożsamość jednostki terytorialnej Marka jednostki terytorialnej jako determinanta rozwoju lokalnego Proces budowania marki jednostki terytorialnej Bariery i ograniczenia procesu budowania marki terytorialnej Optymalizacja wydatków na promocję miast i regionów Wydatki na promocję w historii marketingu terytorialnego - wybrane przykłady efektywności i jej braku Skala oraz sposoby ewidencji wydatków na promocję polskich samorządów Istota optymalizacji Pomiar skuteczności i efektywności działań promocyjnych jako podstawa optymalizacji wydatków na promocję jednostek samorządu terytorialnego Źródła finansowania promocji miast i regionów Potencjalne obszary optymalizacji wydatków na promocję jednostek samorządu terytorialnego Media społecznościowe w działalności marketingowej miast i regionów Wyznaczniki współczesnej kultury dzielenia się informacjami Media społecznościowe - systematyka pojęć Cechy serwisów społecznościowych Działalność marketingowa miast i regionów w serwisach społecznościowych Analiza badania Fanpages Trends Polskie miasta na Facebooku Polskie regiony na Facebooku City placement - nowy element w strategii zintegrowanej komunikacji marketingowej miast Nowa komunikacja marketingowa miast i regionów Nowy cykl realizacyjny strategii promocji miast City placement - promocja bez promocji Miasto jako obiekt promocji w koncepcji "city placement" Film i nie tylko film w promocji miast City placement - ogólna charakterystyka i etapy działań Determinanty różnicowania strategii city placement miasta City placement - stopnie i determinanty identyfikacji miasta w produkcji audiowizualnej Miasto a zespół realizatorów filmowych City placement - strategia wyboru miasta filmowego City placement - główni adresaci - odbiorcy przekazu promocyjnego City placement a inne rodzaje promocji City placement a reklam Eventowa strategia city placement Skuteczność strategii city placement i jej determinanty. Uwagi końcowe - o zaletach i wadach strategii city placement Małe miasto jako podmiot marketingu terytorialnego Istota małego miasta Przemiany strukturalne i funkcjonalne małych miast Orientacja marketingowa małych miast Ewolucja i etapy reorientacji zarządzania małymi miastami Identyfikacja podmiotów inicjujących działania marketingowe Strategia marketingowa małego miasta Cele marketingowe małych miast Strategia niszy rynkowej jako główny kierunek marketingu małych miast Koncepcja Cittaslow szansą na rozwój małego miasta.
Sygnatura czytelni BMW: VI A 126 @
Availability:
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. E 5707 (1 egz.)
Notes:
General note
Na okł.: Wizerunek, reputacja, marka i promocja jednostki osadniczej oraz rola mediów społecznościowych w działalności marketingowej miast i regionów.
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 183-192. Netogr. s. 192-[193].
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności