Szromnik Andrzej (1948- )
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Dostępność
tylko na miejscu
(6)
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Biblioteka WEiZ
(4)
Biblioteka WWFiF
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Szromnik Andrzej (1948- )
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Nazwisko Imię
(96)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(80)
Meryk Radosław
(79)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Górczyński Robert
(78)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Paszkowska Małgorzata
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Klupiński Kamil
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(2)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Temat
Marketing terytorialny
(5)
Temat: czas
2001-
(2)
Gatunek
Podręczniki
(2)
Podręcznik
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
5 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Seria Akademicka. Biznes i Finanse)
Nazwa serii ze s. internet. wydaw.
Bibliogr. s. [225]-233. Indeks.
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 42
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2894 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing terytorialny : miasto i region na rynku / Andrzej Szromnik. - Wyd. 2 poszerz. - Kraków ; Warszawa : Oficyna a Wolters Kluwer business, 2008. - 267 s. : il. ; 24 cm.
([Seria Akademicka. Ekonomia])
Nazwa serii ze s. internet. wydaw.
Bibliogr. s. [251]-260. Indeks.
Dla pracowników samorządowych i radnych, pracowników sektora publicznego, menedżerów , pracowników naukowych, studentów i doktorantów.
Sygnatura czytelni BWF: V G 53
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 125494 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 127655 (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 125495 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
([Seria Akademicka. Ekonomia])
Nazwa serii ze s. internet. wydaw.
Bibliogr. s. [351]-363. Indeks.
Dla pracowników samorządowych i radnych, menedżerów.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 141 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 99
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 125957 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3877 (1 egz.)
Książka
W koszyku
([Zarządzanie i Marketing])
Nazwa serii ze s. internet. wydaw.
Bibliogr. s. [515]-536. Indeks.
Dla pracowników samorządowych i radnych, pracowników sektora publicznego, menedżerów, a także dla pracowników naukowych, studentów i doktorantów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 142298 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na okł.: Wizerunek, reputacja, marka i promocja jednostki osadniczej oraz rola mediów społecznościowych w działalności marketingowej miast i regionów.
Bibliogr. s. 183-192. Netogr. s. 192-[193].
Teoretyczne aspekty zarządzania reputacją jednostki osadniczej Pojęcie wizerunku organizacji Definicja reputacji organizacji i jej konsekwencje dla pomiaru zjawiska Zależności między kulturą, tożsamością i organizacyjną reputacją organizacji Synteza elementów składowych reputacji jednostki osadniczej Marka jako instrument marketingu terytorialnego Istota marki jednostki terytorialnej Interesariusze marki jednostki terytorialnej Wizerunek jednostki terytorialnej Tożsamość jednostki terytorialnej Marka jednostki terytorialnej jako determinanta rozwoju lokalnego Proces budowania marki jednostki terytorialnej Bariery i ograniczenia procesu budowania marki terytorialnej Optymalizacja wydatków na promocję miast i regionów Wydatki na promocję w historii marketingu terytorialnego - wybrane przykłady efektywności i jej braku Skala oraz sposoby ewidencji wydatków na promocję polskich samorządów Istota optymalizacji Pomiar skuteczności i efektywności działań promocyjnych jako podstawa optymalizacji wydatków na promocję jednostek samorządu terytorialnego Źródła finansowania promocji miast i regionów Potencjalne obszary optymalizacji wydatków na promocję jednostek samorządu terytorialnego Media społecznościowe w działalności marketingowej miast i regionów Wyznaczniki współczesnej kultury dzielenia się informacjami Media społecznościowe - systematyka pojęć Cechy serwisów społecznościowych Działalność marketingowa miast i regionów w serwisach społecznościowych Analiza badania Fanpages Trends Polskie miasta na Facebooku Polskie regiony na Facebooku City placement - nowy element w strategii zintegrowanej komunikacji marketingowej miast Nowa komunikacja marketingowa miast i regionów Nowy cykl realizacyjny strategii promocji miast City placement - promocja bez promocji Miasto jako obiekt promocji w koncepcji "city placement" Film i nie tylko film w promocji miast City placement - ogólna charakterystyka i etapy działań Determinanty różnicowania strategii city placement miasta City placement - stopnie i determinanty identyfikacji miasta w produkcji audiowizualnej Miasto a zespół realizatorów filmowych City placement - strategia wyboru miasta filmowego City placement - główni adresaci - odbiorcy przekazu promocyjnego City placement a inne rodzaje promocji City placement a reklam Eventowa strategia city placement Skuteczność strategii city placement i jej determinanty. Uwagi końcowe - o zaletach i wadach strategii city placement Małe miasto jako podmiot marketingu terytorialnego Istota małego miasta Przemiany strukturalne i funkcjonalne małych miast Orientacja marketingowa małych miast Ewolucja i etapy reorientacji zarządzania małymi miastami Identyfikacja podmiotów inicjujących działania marketingowe Strategia marketingowa małego miasta Cele marketingowe małych miast Strategia niszy rynkowej jako główny kierunek marketingu małych miast Koncepcja Cittaslow szansą na rozwój małego miasta.
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 126
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5707 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności