158722
Książka
W koszyku
W kierunku dookreślania znaczeń i budowania systematyki dydaktyki specjalnej Joanna Głodkowska Dydaktyka specjalna - źródła historyczne, perspektywa badawcza, projektowanie dydaktyk specjalistycznych Uczniowie z niepełnosprawnością wzroku, z niepełnosprawnością słuchu, z niepełnosprawnością intelektualną, z niedostosowaniem społecznym - uwagi historyczne Wojciech Gasik Dydaktyka specjalna - teoretyczne i empiryczne podstawy kształcenia uczniów wymagających specjalnej realizacji ich potrzeb edukacyjnych Marta Pągowska Dydaktyka specjalna - system znaczeń i relacji w projektowaniu dydaktyk specjalistycznych Joanna Głodkowska Dydaktyki specjalistyczne zdefiniowane Dydaktyka kształcenia uczniów z niepełnosprawnością intelektualną Barbara Marcinkowska Tyflodydaktyka - kształcenie uczniów z niepełnosprawnością wzroku Kornelia Czerwińska Surdodydaktyka - kształcenie uczniów z niepełnosprawnością słuchu Katarzyna Wereszka Dydaktyka terapeutyczno-lecznicza - kształcenie uczniów z chorobą przewlekłą Iwona Konieczna . Dydaktyka resocjalizacyjna - kształcenie uczniów z niedostosowaniem społecznym Joanna Moleda Dydaktyka korekcyjna - kształcenie uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się Danuta Al-Khamisy Dydaktyki specjalistyczne niezdefiniowane Dydaktyka specjalistyczna ukierunkowana na szczególne uzdolnienia - dydaktyka uczniów zdolnych; uzdolnionych i utalentowanych Małgorzata Jabłonowska Dydaktyka specjalistyczna ukierunkowana na uwarunkowania kulturowe - dydaktyka edukacji międzykulturowej Urszula Markowska-Manista, Aleksandra Niedźwiedzka-Wardak Dydaktyka specjalistyczna ukierunkowana na spektrum autyzmu Marto Pqgowska Dydaktyka specjalistyczna ukierunkowana na mózgowe porażenie dziecięce Katarzyna Cichocka-Segiet Dydaktyka specjalistyczna ukierunkowana na nadpobudliwość psychoruchową z zaburzeniami koncentracji uwagi Urszula Gosk, Kamil Kuracki Dydaktyka specjalistyczna ukierunkowana na zaburzenia mowy Justyna Maria Gąsik Dydaktyki specjalistyczne niedookreślone Kształcenie uczniów głuchoniewidomych Małgorzata Książek, Elżbieta Paradowska Kształcenie uczniów z wieloraką, złożoną niepełnosprawnością - poszukiwanie możliwości wszechstronnego rozwoju Grażyna Walczak Niektóre rzadkie zespoły genetyczne i wady wrodzone – nowe rozpoznania wyzwaniem dla kształcenia Diana Aksamit Wybrane aspekty prawne Dokumenty międzynarodowe i polskie akty prawne w sprawie kształcenia uczniów wymagających specjalnej realizacji ich potrzeb edukacyjnych Katarzyna Smolińska Niektóre koncepcje pogłębiające przegląd "jedności w zróżnicowaniu" ze względu na uczestników procesu kształcenia Joanna Głodkowska.
Sygnatura czytelni BWF: X H 232
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8013 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Wykładnią dla analiz i prezentacji podjętych w projektowaniu dydaktyk specjalistycznych jest konwencja przyjęta w publikacji Dydaktyka specjalna. Od wzorca do interpretacji (2017).
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia przy pracach.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla nauczycieli akademickich, badaczy, nauczycieli praktyków oraz studentów kierunków pedagogicznych, zwłaszcza studentów kierunku pedagogika specjalna.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności