158722
Book
In basket
Od czego zacząć? (1) Droga ucznia (1) Czego brakuje? (2) Rozpoznawanie i uzupełnianie luk (20) Dlaczego to ma znaczenie (24) Kim są Twoi uczniowie? (27) Czego oczekują Twoi uczniowie? (28) Jakie umiejętności mają już teraz Twoi uczniowie? (37) Czym Twoi uczniowie różnią się od Ciebie? (43) Style uczenia się (53) Jak poznać naszych uczniów? (54) Jakie są cele projektu? (59) Określ cele (59) Zdefiniuj problem (60) Określ cel (63) Jak długa jest ta podróż? (73) W jaki sposób zapamiętujemy informacje? (81) Zapis i odczyt z pamięci (82) Rodzaje pamięci (107) Powtarzanie i zapamiętywanie (117) Jak przyciągnąć i skupić uwagę uczniów? (123) Jeśli uczniowie nie uważają na zajęciach... (123) Mów do słonia (124) Sposoby angażowania słonia (132) Planuj tak, aby przekazać wiedzę (161) Czy zapamiętają? (161) Zadbaj o to, by Twoi uczniowie zrozumieli materiał (171) Ilu porad udzielać? (176) Proponowana procedura (186) Projektowanie pod kątem umiejętności (195) Rozwijanie umiejętności (195) Praktyka (196) Świadomość dokonywanych postępów (207) Planuj zajęcia z myślą o osiągnięciach uczniów (209) Zadbaj o to, by Twoi uczniowie byli zmotywowani (215) Motywacja do działania (215) Projektowanie pod kątem zachowań (218) Społeczny dowód słuszności (224) Planuj tak, aby Twoi uczniowie nabierali dobrych nawyków (231) Czym jest nawyk? (231) Rozpoznawanie braków w nawykach (236) Planuj tak, aby Twoi uczniowie wyrabiali w sobie dobre nawyki (239) Społeczne i pozainstytucjonalne uczenie (247) Jak wygląda nauka w Twojej firmie? (247) Równowaga pomiędzy nauką oficjalną i nieoficjalną (250) Podróż Hiro (251) Rola środowiska w edukacji (261) Braki w środowisku zawodowym (261) Wiedza na świecie (262) Stosowanie zasobów (265) Umieszczamy wskazówki i podpowiedzi w otaczającym świecie (269) Wdrażanie określonych zachowań w rzeczywistym świecie (270) Oczyszczanie ścieżki (272) Ocenianie (275) Trafna ocena to prawdziwe wyzwanie (275) Czy to działa? (276) Czy się uczą? (280) Czy uczniowie potrafią poprawnie wykonywać określone czynności? (283) Czy uczniowie wykonują czynności prawidłowo? (287)
Media files:
Availability:
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 144839 N (1 egz.)
Notes:
General note
Na stronie tytułowej i okładce: Wydanie 2 - dotyczy wydania oryginału.
Bibliography, etc. note
Bibliografia przy rozdziałach. Indeks.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności