156728
Brak okładki
Książka
W koszyku
10 NOWYCH REALIÓW ODWRACANIE MARKI PRODUKTY - ZNACZENIE DOTYKALNE - NIEMATERIALNE WERBUNEK - SPRZEDAŻ TOŻSAMOŚĆ FIRMY - TOŻSAMOŚĆ KLIENTA LEPSZE PRODUKTY - LEPSI KLIENCI SEGMENTY KLIENTÓW - KLANY KLIENTÓW TRANSAKCJE - RELACJE NA CZELE KLANU AUTORYTET - AUTENTYCZNOŚĆ KONKURENCJA - RÓŻNICOWANIE PROCESY - WARTOŚCI CECHY - DOŚWIADCZENIA KARA - OCHRONA PROJEKTOWANIE DROGI WIODĄCEJ NAPRZÓD PODEJMOWANIE DECYZJI - PROJEKTOWANIE PLANY - EKSPERYMENTY ZA DUŻY WYBÓR - PROSTOTA MARKI STATYCZNE - MARKI PŁYNNE OPOWIADANIE - UJMOWANIE W RAMY HISTORII LEJEK SPRZEDAŻOWY - DRABINA MARKI
Sygnatura czytelni BMW: VI D 49 @
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 144855 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5736 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Tytuł i podtytytuł według okładki i strony redakcyjnej.
Tytuł oryginału: The Brand Flip : why customers now run companies and how to profit from it.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 134-135. Indeks.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności