158660
No cover
Book
In basket
10 NOWYCH REALIÓW ODWRACANIE MARKI PRODUKTY - ZNACZENIE DOTYKALNE - NIEMATERIALNE WERBUNEK - SPRZEDAŻ TOŻSAMOŚĆ FIRMY - TOŻSAMOŚĆ KLIENTA LEPSZE PRODUKTY - LEPSI KLIENCI SEGMENTY KLIENTÓW - KLANY KLIENTÓW TRANSAKCJE - RELACJE NA CZELE KLANU AUTORYTET - AUTENTYCZNOŚĆ KONKURENCJA - RÓŻNICOWANIE PROCESY - WARTOŚCI CECHY - DOŚWIADCZENIA KARA - OCHRONA PROJEKTOWANIE DROGI WIODĄCEJ NAPRZÓD PODEJMOWANIE DECYZJI - PROJEKTOWANIE PLANY - EKSPERYMENTY ZA DUŻY WYBÓR - PROSTOTA MARKI STATYCZNE - MARKI PŁYNNE OPOWIADANIE - UJMOWANIE W RAMY HISTORII LEJEK SPRZEDAŻOWY - DRABINA MARKI
Sygnatura czytelni BMW: VI D 49 @
Availability:
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 144855 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. E 5736 N (1 egz.)
Notes:
General note
Tytuł i podtytytuł według okładki i strony redakcyjnej.
Tytuł oryginału: The Brand Flip : why customers now run companies and how to profit from it.
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 134-135. Indeks.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności