158660
Book
In basket
Istota marketingu we współczesnej gospodarce Ewolucja definiowania marketingu Istota marketingu społecznego Stopień zaangażowania organizacji w działalność społeczną Orientacje rynkowe organizacji Orientacja produkcyjna i produktowa orientacja sprzedażowa Orientacja marketingowa Orientacja na indywidualnego klienta Orientacja holistyczna Instrumenty marketingu Otoczenie organizacji otoczenie instytucjonalne lnstytucje z punktu widzenia marketingu lnstytucje w przestrzeni społecznej Makrootoczenie (otoczenie dalsze) Wymiar ekonomiczny Wymiar społeczny Wymiar technologiczny Wymiar kulturowy Wymiar prawny Analiza makrootoczenia-PEST Mikrootoczenie (otoczenie bliższe, konkurencyjne) Oddziaływanie konkurencji na rynkowe otoczenie Otoczenie konkurencyjne - Analiza Pięciu Sił Portera Analiza udziału w rynku Analiza pojemności rynku Analiza chłonności rynku Modele zarządzania w zmiennych warunkach otoczenia Badania marketingowe w życiu gospodarczym Ewolucja systemów zbierania informacji marketingowej Rodzaje badań marketingowych Źródła informacji w badaniach marketingowych Proces badań marketingowych Metody badań marketingowych Innowacyjne techniki wykorzystywane w badaniach marketingowych Nowoczesne technologie - przykłady wykorzystania w badaniach rynkowych Internet jako środowisko badań marketingowych Rynkowe zachowania konsumentów Gospodarstwo domowe jako jednostka gospodarująca Zachowania konsumentów indywidualnych na rynku Wybrane teorie motywacji człowieka Potrzeby według Abrahama Maslowa Potrzeby według Zygmunta Freuda Potrzeby według Bronisława Malinowskiego osobowość jako determinanta zachowań konsumenta Styl życia - wyrażanie siebie przez konsumenta Wybrane prawidłowości dotyczące konsumpcji w gospodarstwach domowych Teoria użyteczności-prawo Gossena Prawo Engla Hipoteza dochodu absolutnego J.M. Keynesa Hipoteza dochodu stałego M. Friedmana Hipoteza cyklu życia F. Modiglianiego i A. Ando Hipoteza dochodu relatywnego i nieodwracalności konsumpcji J.S. Duesenberry'ego Rola członków gospodarstwa domowego w podejmowaniu decyzji zakupu CykI życia rodziny Główne rodzaje decyzji zakupu Zakupy oparte o decyzje na podstawie kraju pochodzenia Proces dokonywania zakupu Typologia konsumentów-wybrane rynki Typologia konsumentów ze względu na racjonalność zachowań Typologia konsumentów w ujęciu międzynarodowym Analiza strategiczna organizacji Analiza SWOT Analiza Portfolio -macierz Boston Consulting Group (BCG) Definicja rodzajów działalności (grup produktów) w macierzy BCG Ograniczenia stosowania macierzy BCG Wyznaczanie macierzy BCG Macierz Ansoffa narzędzie analizy rynków i produktów Produkt w koncepcji marketingu Marketingowa interpretacja produktu lstota produktu w interpretacji teorii dóbr publicznych Nowy paradygmat produktu Koncepcja cyklu życia produktu Cykl innowacyjny a cykl życia produktu Łańcuch wartości przedsiębiorstwa w koncepcji produktu Opakowanie jako atrybut produktu opakowanie w odniesieniu do instrumentów marketingu Pojęcie i klasyfikacja nowych produktów Marka produktu Produkt jako przedmiot analizy marketingowej Analiza korzyści z produktu Wybrane metody kwantyfikacji jakości produktu Cena w koncepcji marketingowej Związek ceny i użyteczności Polityka cenowa dla produktów istniejących na rynku Jakość jako kryterium wyznaczenia ceny Postrzeganie ceny produktu przez pryzmat jego wartości określenie wysokości cen dla produktów Cenowa elastyczność popytu Analiza punktu krytycznego (punkt rentowności) Zarządzanie ceną a zależność pomiędzy innymi instrumentami Dystrybucja jako element koncepcji marketingu Dystrybucja w działaniach marketingowych Pojęcie kanału dystrybucji Typy kanałów dystrybucji Funkcje realizowane w kanałach logistyczno-dystrybucyjnych Wybór kanałów dystrybucji optymalizacja kosztów dystrybucji Relacja między dystrybucją a obsługą klienta w koncepcji marketingu Wybrane wskaźniki oceny systemu dystrybucji Wskaźnik trendu sprzedaży Dystrybucja numeryczna Prawo grawitacji Reilly'ego Dystrybucja w lnternecie Promocja jako element koncepcji marketingu mix Reklama Promocja dodatkowa Public relations Sprzedaż osobista Marketing bezpośredni Wykorzystanie lnternetu w celach promocyjnych Reklama w lnternecie Strona WWW organizacji Promocja dodatkowa (uzupełniająca) w sieci Public Relations (PR)w lnternecie Marketing bezpośredni w lnternecie Poczta elektroniczna Metody oceny efektów działań promocyjnych Wskaźnik zasięgu reklamy Wskaźnik częstotliwości reklamy Wskaźnik penetracji reklamy (intensywności reklamy) Wskaźnik efektywnej częstotliwości reklamy (intensywności reklamy) Wskaźnik opportunity to see/opportunity to hear Wskaźnik skuteczności reklamy.
Sygnatura czytelni BMW: VI A 127 @
Media files:
Availability:
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. E 5747 N (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia strony [257]-268.
Target audience note
Dla studentów kierunków ekonomicznych oraz praktyków gospodarczych.
Language note
Recenzje na 4 stronie okładki w języku angielskim i polskim.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności