158660
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wypracuj sobie sposób myślenia lidera Przemiana w lidera Zrozumienie roli menedżera Różnica między zarządzaniem a przywództwem De mistyfikacja przywództwa Radzenie sobie z wyzwaniami emocjonalnymi towarzyszącymi awansowi Budowanie zaufania i wiarygodności Pokaż swój charakter Demonstrowanie kompetencji Doskonalenie autentycznego przywództwa Etyka i uczciwość Inteligencja emocjonalna Czym jest inteligencja emocjonalna Harvard Business Review Moc samoświadomości Stabilność emocjonalna i samokontrola Radzenie sobie z uczuciami pracowników Budowanie świadomości społecznej zespołu Przygotowanie do odniesienia sukcesu Nowa definicja sukcesu Zrozumienie strategii organizacji Planowanie sojuszy strategicznych Zarządzanie sobą Stawanie się osobą wpływową Władza wynikająca ze stanowiska a władza osobista Zarządzanie w górę Współpraca z osobami o podobnym statusie Burzenie silosów a skuteczność Zyskiwanie poparcia dla twoich pomysłów Skuteczna komunikacja Znajdź swój autentyczny język lidera Doskonalenie słowa pisanego Przekonująca prezentacja Sprawne prowadzenie spotkań Osobista wydajność Podstawy zarządzania czasem Skoncentrowanie się Radzenie sobie ze stresem Równowaga pomiędzy życiem prywatnym a zawodowym Samorozwój Cel kariery zawodowej Szukaj możliwości w ramach swojej organizacji Informacje zwrotne od szefa i zespołu Zarządzanie poszczególnymi pracownikami Skuteczne delegowanie Korzyści z delegowania Opracowanie planu delegowania Przedstawienie pracownikowi twojego planu delegowania Zapewnij wsparcie Wystrzegaj się wstecznego delegowania Udzielanie przydatnych informacji zwrotnych Feedback na bieżąco Przekazywanie nieprzyjemnych informacji zwrotnych Prowadzenie coachingu i rozwijanie pracowników Oceny pracownicze Rozwijanie talentów Rozwój pracowników jako priorytet Tworzenie strategii rozwoju zawodowego wraz z pracownikami Rozwijanie utalentowanej osoby o dużym potencjale Zadania na wyrost Zarządzanie zespołami Przewodzenie zespołom Kultura i dynamika zespołu Zarządzanie zespołami międzykulturowymi Zarządzanie zespołami wirtualnymi Produktywne rozwiązywanie konfliktów Pielęgnowanie kreatywności Zaplanuj sesję kreatywną Narzędzia wspomagające generowanie pomysłów Zadbanie, żeby wszyscy przedstawili swój punkt widzenia Radzenie sobie z negatywnym nastawieniem Zatrudnianie - i zatrzymywanie - najlepszych Projektowanie roli pracownika Zatrudnianie światowej klasy talentów Zatrzymywanie pracowników Motywacja i zaangażowanie Zarządzanie firmą Strategia: podstawy Twoja rola w tworzeniu strategii Czym jest strategia? Opracowywanie strategii Przewodzenie zmianom i przekształceniom Opanowanie narzędzi finansowych Podstawy analizowania wyników finansowych Zrozumienie sprawozdań finansowych Sporządzanie budżetu Opracowanie uzasadnienia biznesowego Spójrz z perspektywy interesariuszy Uściślanie potrzeby i wartości Analiza kosztów i korzyści Identyfikowanie i łagodzenie ryzyka Pisanie uzasadnienia biznesowego Zdobywanie poparcia dla swojego planu
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 144906 N, E 5744 (2 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach [395]-414. Indeks.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności