158722
Book
In basket
(Onepress)
Genesis. Zacznij od siebie każdy może być copywriterem? Pozbądź się ograniczeń Musisz uwierzyć Zasady pracy trzy kapelusze Klient. Poznaj Tomka Pragnienia Problemy i przeszkody Potrzeby Cztery poziomy potrzeb klienta Trzy wymiary motywacji Wątpliwości i obiekcje Nawróćcie się porzućcie STATUS QUO Uwierzyć Profil klienta. Produkt. Most korzyści Przewaga nad konkurencją DROZD Co jest w pudełku? Materializacja obietnicy Metakorzyść Pierwszy kapelusz. Skup się PEN Obietnica więź z klientem Zmiana percepcji klienta metafory i obrazy Potrzebujesz tego, jeśli Pełna paczka. Czy w środku coś jest? Bariery i obiekcje Dopasuj się do przekonań Wiarygodność sześć elementów RR CTD płonąca platforma. Jeśli nie to, to co? To musi się udać Konfrontacja ze status quo Nowe zamiast starego Koszty utraconych korzyści Przenieś go na inny poziom Tylko TY CTA trzy obietnice Drugi kapelusz. Jak pracujemy na tym etapie? Bullet points Interaktywna struktura tekstu Szablon tekstu Długość ma znaczenie Nagłóweczku, powiedz przecie Poziom K0. Czego ode mnie chcesz? Poziom K1. Powiedz mi coś o tym Poziom K2. Powiedz, co tam masz dla mnie? Poziom K3. Dziękuję, już mam Poziom K4. Co dalej? Poziom K5. Co nowego? Zamknij sprzedaż Trzeci kapelusz. Od półproduktu do świetnego tekstu Lista kontrolna (pytania klientów) 7D/HD Trzy zasady Puzyrkiewicza Odchudzanie Sterydy dla zdań Zmysłowe obrazy CO DALEJ? Jak rozwijać te umiejętności?
Media files:
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 145667 N, 145668 N (2 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności