158722
Book
In basket
(Onepress)
Cele, modele i strategie e-biznesu Specyfika biznesu w internecie Nisza i unikalność - ujęcie strategiczne Nowe rynki e-biznesu (Jacek Kotarbiński) Projektowanie startupu w internecie Nazwa i domena dla e-biznesu Dywersyfikacja w e-biznesie Strategie cenowe Błędy początkujących e-sprzedawców Finansowanie e-biznesu Crowdfunding - finansowanie i testowanie w jednym Czym właściwie jest crowdfunding? Zarządzanie ludźmi w e-przedsiębiorstwie Telepraca i telepracownicy Zarządzanie kryzysem w e-biznesie Hejt, krytyka, negatywy Sklep internetowy Typy platform e-sklepowych Struktura i użyteczność sklepu internetowego Przegląd aplikacji e-sklepowych cStore IAI-Shop PrestaShop Shoper Shoplo SOTE Wdrożenie e-sklepu Audyt przedwdrożeniowy Shoper.pl PrestaShop i Magento - sklepy w systemach open source Platformy aukcyjne i inne kanały e-commerce Uwarunkowania handlu na Dobre praktyki handlu na Allegro "Trafność" Allegro - nowy paradygmat pozycjonowania ofert Alternatywne platformy e-sprzedażowe Promocja płatna na Allegro Usługi online Usługi eksperckie (Maciej Dutko) E-sprzedaż wiedzy (Daniel Bossy) Skuteczny system e-learningu Videopoint.pl i ebookpoint.pl (case studies) Personal branding w e-usługach Programy afiliacyjne AdSense - podstawy platformy Marketing wielopoziomowy Usługi hybrydowe: online i offline Budowanie marki online Skuteczna oferta sprzedażowa (Maciej Dutko) Targetowanie czy dywersyfikacja Dziesięć największych błędów w e-ofertach Storytelling - sprzedaż przez opowiadanie historii Reklama porównawcza w e-handlu Zdjęcia w ofertach sprzedażowych - główne zasady i aspekty techniczne Zdjęcia kontekstowe, korzyściowe i kontrastowe, fotografia 360° Tagline Marketing wirusowy Social media i marketing społecznościowy Skuteczny Facebook marketing Twitter, czyli "marketing ćwierkany" YouTube jako dźwignia dla e-biznesu Aktywizacja odbiorców w mediach społecznościowych Performance marketing (Jakub Jasiński) E-mail marketing Efektywny newsletter Pozyskiwanie leadów i wzorcowe strony docelowe (landing pages) GetResponse - przegląd funkcjonalności FreshMail.pl (case study) Marketing automation Pozycjonowanie Content marketing Blog jako samodzielny model e-biznesowy AdWords - reklama płatna w wyszukiwarce Remarketing Google Analytics - optymalizacja przez analizę efektów) Komunikacja z e-klientem Profil konsumenta w sieci Podstawy komunikacji z e-klientem Customer experience Budowanie zaufania klienta CRM - optymalizacja obsługi e-klienta Feedback konsumencki Monitoring opinii w internecie (Niezadowolenie klienta - przyczyny i sposoby neutralizacji Obsługa transakcji i logistyka e-sprzedaży Płatności w internecie Bitcoin - rewolucja w e-płatnościach Logistyka e-sklepu: magazynowanie, pakowanie, wysyłka Firmy kurierskie Brokerzy usług kurierskich Dropshipping Automatyzacja w e-biznesie Bezpieczeństwo e-biznesu Zwiększanie efektywności sprzedaży Analiza konkurencji Cross-channelling Co-surfing (co-browsing) Porównywarki cen Google zakupy (reklamy z listą produktów Długi ogon w e-biznesie (Krzysztof Rdzeń) Testowanie a optymalizacja sprzedaży Online merchandising Cross-selling, up-selling, down-selling Outsourcing w e-biznesie M-biznes Aplikacje mobilne dla e-biznesu Optymalizacja konwersji - czynniki zewnętrzne Optymalizacja kosztów Mity psujące e-sprzedaż Dziesięć najczęstszych błędów małych i średnich e-sprzedawców Skalowanie biznesu poprzez ekspansję zagraniczną E-biznes ponad granicami E-biznes a prawo Rejestracja działalności gospodarczej Wybór formy podatkowo-prawnej e-biznesu Optymalizacja form działalności gospodarczej Dokumentacja e-sprzedaży Planowanie e-biznesu a kontrola skarbowa - jak się przygotować (case study) Nowe prawa konsumenta a obowiązki e-sprzedawcy Redukowanie zwrotów w e-handlu Regulamin sklepu internetowego Klauzule niedozwolone w regulaminach e-sklepów Odpowiedzialność za prowadzenie działalności e-commerce zgodnie z prawem a ataki na e-sprzedawców Podatki w e-biznesie Ochrona danych osobowych Nieuczciwa konkurencja Ochrona znaków towarowych Transfer własności intelektualnej Specyfika prawna handlu na Allegro Mailing a spam Prawo autorskie w e-handlu Przekaz "informacyjny" czy "twórczy"? Uświadamianie i prewencja Zabezpieczenie dowodów i reagowanie Ochrona techniczna Zastosowanie fałszywej treści.
Sygnatura czytelni BMW: XIII C 39 @
Media files:
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. E 5825 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 145669 N (1 egz.)
Notes:
General note
Oznaczenie wydania we wstępie.
Bibliography, etc. note
Indeks.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności