158722
Book
In basket
Zarządzanie jakością usług / Wiesław Urban. - Wydanie 1. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2018. - 165 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Czym jest jakość usług? Atrakcyjność jakości w odbiorze klientów Jakość a sukces firmy Pomiar doświadczeń klientów Metoda zdarzeń krytycznych Metoda tajemniczego klienta Pomiar procesów usługowych Mapa jakości P/P Lean Service Kultura organizacyjna firmy usługowej
Sygnatura czytelni BMW: VI H 96
Media files:
Availability:
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 145822 N (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 161-165.
Funding information note
Publikacja dofinansowana z budżetu studiów podyplomowych Lean Management na Politechnice Białostockiej.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności