158722
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością usług / Wiesław Urban. - Wydanie 1. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2018. - 165 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Czym jest jakość usług? Atrakcyjność jakości w odbiorze klientów Jakość a sukces firmy Pomiar doświadczeń klientów Metoda zdarzeń krytycznych Metoda tajemniczego klienta Pomiar procesów usługowych Mapa jakości P/P Lean Service Kultura organizacyjna firmy usługowej
Sygnatura czytelni BMW: VI H 96
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 145822 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 161-165.
Uwaga dotycząca finansowania
Publikacja dofinansowana z budżetu studiów podyplomowych Lean Management na Politechnice Białostockiej.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności