156942
Książka
W koszyku
(Rozprawy, Monografie = Dissertations, Monographs / [Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica], ISSN 0867-6631 ; 331)
1.Marketing w łańcuchu wartości przedsiębiorstwa 2.1.Miejsce i rola marketingu w tworzeniu wartości przedsiębiorstwa 2.2.Marketing relacyjny podstawową metodą zwiększania zysku przedsiębiorstwa 3.Segmentacja rynku pierwszym etapem marketingu relacyjnego 3.1.Rola i wybór typów segmentacji 3.2.Dystrybucja jednym z fundamentalnych elementów strategii marketingowej przedsiębiorstwa 4.Rola i stan badań segmentacyjnych na rynku odbiorców indywidualnych w aspekcie sytuacji na polskim rynku węgla kamiennego 4.1.Sytuacja na rynku węgla kamiennego w Polsce jako determinanta działań marketingowych przedsiębiorstwa górniczego 4.2.Niespójne definiowanie pojęcia „odbiorca indywidualny" 4.3.Dotychczasowe badania segmentacyjne w zakresie odbiorców indywidualnych 5.Aktualne strategie dystrybucji i logistyki stosowane przez przedsiębiorstwa górnicze z sektora górnictwa węgla kamiennego w stosunku do segmentu odbiorców indywidualnych i marketingowe wyniki ich funkcjonowania 5.1.Obecne strategie dystrybucji i logistyki stosowane przez przedsiębiorstwa górnicze 5.2.Niewykorzystane możliwości producentów węgla kamiennego wynikające z braku kompleksowej segmentacji rynku oraz z obecnej strategii dystrybucji 6.Metodyka segmentacji rynku na potrzeby budowy systemu dystrybucji węgla kamiennego dla odbiorców indywidualnych w Polsce 6.1.Algorytm prowadzenia segmentacji rynku odbiorców indywidualnych 6.2.1.Pomiar rynku 6.2.1.1.Pomiar wielkości rynku 6.2.1.2.Pomiar pojemności rynku 6.2.2.Ocena atrakcyjności poszczególnych części rynku 6.2.3.Wybór koncepcji obsługi dystrybucyjnej oraz logistycznej poszczególnych części rynku 7.Przykład zastosowania proponowanej metody segmentacji rynku odbiorców indywidualnych w Polsce 7.1.Wyniki pomiaru rynku odbiorców indywidualnych w Polsce 7.1.1.Wyniki pomiaru wielkości rynku 7.1.2.Wyniki pomiaru pojemności rynku 7.1.2.1.Wyniki pomiaru rocznego zużycia węgla kamiennego 7.1.2.2.Analiza cen węgla kamiennego w składach węglowych 7.1.2.3.Wyniki pomiaru pojemności ilościowej rynku 7.1.2.4.Wyniki pomiaru pojemności wartościowej rynku 7.2.Wyniki oceny atrakcyjności poszczególnych części rynku 7.3.Wybór koncepcji obsługi dystrybucyjnej oraz logistycznej poszczególnych części rynku
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Magazyn
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 145918 E N (1 egz.)
Strefa uwag:
Dod. s. tyt.: Segmentation process of the market of individual customers of hard coal in Poland for the needs of building an effective distribution system
Uwaga ogólna
Tytuł równoległy: Segmentation process of the market of individual customers of hard coal in Poland for the needs of building an effective distribution system.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 353-[359].
Uwaga dotycząca języka
Streszczenie w języku angielskim.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności