158664
Brak okładki
Książka
W koszyku
Specyfika zespołów kreatywnych (na przykładzie zespołów badawczych) - Anna Lipka 1.1. Cechy kreatywnych zespołów 1.2. Kryteria typologiczne zespołu badawczego jako rodzaju kreatywnego zespołu 1.3. Ocena pracy zespołu badawczego 1.4. Przystawalność ról w zespołach badawczych do ról w ramach zespołów zarządzających 1.4.1. Pojęcie roli zespołowej. Rola główna i drugorzędna 1.4.2. Specyfikacja ról wg M. Belbina oraz ich odpowiedniki w zespole badawczym 1.5. Wartość zespołu (badawczego) i jej dynamika Role w zespole badawczym a cechy osobowościowe - Stanisław Waszczak 2.1. Różnice osobowościowe jako rodzaj różnic indywidualnych 2.2. Pięcioczynnikowy model osobowości P.T. Costy, Jr. i R.R. McCrae'a 2.3. Homogeniczność zespołów a ich wyniki 2.4. Role w zespole badawczym a pożądane nasilenie cech osobowości 2.4.1. „Pracownik firmy" (company worker) 2.4.2. „Prezes" (chairman) 2.4.3. „Lokomotywa" (shaper) 2.4.4. „Kreator" (plant) 2.4.5. „Poszukiwacz źródeł" (resource investigator) 2.4.6. „Ewaluator" (monitor-evaluator) 2.4.7. „Dusza zespołu" (team worker) 2.4.8. „Perfekcjonista" (completer-finisher) 2.4.9. „Specjalista" (specialist) 2.4.10. „Zespołowiec" Role w zespole badawczym a cechy temperamentalne - Stanisław Waszczak 3.1. Temperament jako biologiczne podłoże różnic indywidualnych 3.1.1. Pojęcie temperamentu 3.1.2. Temperament a osobowość 3.2. Charakterystyka wybranych teorii temperamentu 3.3. Role zespołowe w kontekście Regulacyjnej teorii temperamentu 3.4. Role w zespole (badawczym) a cechy przypisywane generacjom pracowników - Anna Lipka 4.1. Pojęcie pokoleń i ich klasyfikacja 4.2. Charakterystyka poszczególnych kohort generacyjnych 4.2.1. Weterani 4.2.2. Pokolenie wyżu demograficznego 4.2.3. Generacja X 4.2.4. Pokolenie Y 4.2.5. Generacja C 4.2.6. „Juniorat" i „seniorat" 4.3. Wyzwania dla zarządzania kapitałem ludzkim w związku z wielopokoleniowością załóg 4.4. Przesłanki i strategie budowania międzygeneracyjnych zespołów 4.5. Zdolność do pracy w kreatywnych zespołach dojrzałych pracowników w kontekście wymagań pracy 4.6. Generacje badaczy w Polsce z perspektywy ryzyka funkcjonowania kreatywnych zespołów 4.7. Wymagania ról zespołowych a prezentowane w literaturze przedmiotu różnice pokoleniowe 4.8. Metodyka badań empirycznych nad postrzeganiem cech generacyjnych - Anna Lipka i Stanisław Waszczak 5.1. Projekt badań 5.1.1. Przedmiot i cel badań 5.1.2. Definicje kluczowych pojęć 5.2. Narzędzie badawcze 5.3. Klucz interpretacyjny wyników badań Wyniki badań własnych i ich interpretacja - Anna Lipka 6.1. Charakterystyka respondentów 6.2. Rezultaty badań 6.2.1. Postrzeganie wpływu homogeniczności zespołu na jego kreatywność 6.2.2. Percepcja cech osobowościowych w kontekście generacyjnym 6.2.2.1. Neurotyczność 6.2.2.2. Ekstrawersja 6.2.2.3. Otwartość 6.2.2.4. Ugodowość 6.2.2.5. Sumienność 6.2.2.6. Konkluzje 6.2.3. Percepcja cech temperamentalnych - perspektywa pokoleniowa 6.2.3.1. Rozkład odpowiedzi 6.2.3.2. Konkluzje 6.2.4. Percepcja cech kreatora u trzech generacji 6.2.4.1. Prezentacja wyników 6.2.4.2. Konkluzje
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 145937 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 145946 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 219-233.
Uwaga dotycząca finansowania
Wydanie publikacji dofinansowane przez Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności