158660
Książka
W koszyku
Cele, istota i praktyka coachingu i mentoringu W głównym nurcie? Źródlo: zarządzanie i badania naukowe trening sportowy zarządzanie zasobami ludzkimi doradztwo psychologiczne, psychoterapia, psychologia i filozofia organizacje zawodowe 2. Modele coachingu i mentoringu W kierunku modelu idealnego Ogólny kształt procesu coach-mentoringu Lista korzyści płynących z coachingu Mentoring Model procesu zvtiązany z ,,kontraktem" Menedżer lub przełożony jako coach-mentor Coach-mentoring: model oparty na kompetencjach Coaching 3. Mentorzy spolecznościowi, lifecoachinc Czym jest lifecoaching? Mentoring społecznościowy Mentor ds. edukacyjnych Narodziny coach-mentora 4. Pomagać ludziom uczyć się, jak się uczyć Czym jest organizacja ucząca się? Uczenie się transformacyjne W kierunku modelu organizacji uczące1się Wybór najlepszej metody uczenia się Uczenie się czy rozwój? Zarządzanie własnym procesem uczenia się Zasady uczenia się osób dorosłych 5. Świadomość różnic indywidualnych Przekonania i wartości Kultura i różnorodność PłećFilozofia życiowa Wpływy psychologii Jak w praktyce wykorzystać świadomość różnic indywidualnych? ó- Informacja zwrotna: budowanie pewności siebie i sukcesu obserwowanie wyników Potencjalne przeszkody w uzyskaniu efektywnej informacji zwrotnej Informacja zwrotna, która buduje pewność siebie Obserwowanie zespołu Prowadzenie sesji przekazywania informacji zwrotnej Wizualizacja skutecznego wykonywania zadań Wykorzystywanie podstawowych cech osobowości Wychowywanie zwycięzców 7. Uważne słuchanie Obserwowanie nie jest proste Znaczenie obserwacji mowy ciała Świadomość przestrzeni osobistej Zaufanie lub jego brak Mity i uprzedzenia. Aktywne słuchanie Coaching telefoniczny Różnorodne, przydatne typy pytań Rodzaje pytań, których należy unikać Techniki zadawania pytań. 9. Superwizja sytuacyjna? Superwizja sytuacyjna Czym jest superwizja coachingowa? Formalnie czy nieformalnie? Jaka jest wartość dodana superwizji? 1'0. Podejście rynkowe czy kształtujący się zawód? Co składa się na,,zawód"? A zatem - zawód czy tylko usługa dostępna na rynku? Jak efektywnie wprowadzać coaching i mentoring do organizacji? 11. Dlaczego inwestować w coaching i mentoring? Jakie potrzeby można w ten sposób zaspokoić? Czym jest coaching i mentoring na wysokim poziomie? Na czym skupia się program coachingu i mentoringu? Na co może mieć największy wpływ? Jak zbudować uzasadnienie biznesowe i zdobyć poparcie? Co chcemy oceniać i jak to mierzyć? 12. Coaching i mentoring: co to jest i jak wykorzystuje się to w organizacjach Czym jest coaching i mentoring? Narodziny coach-mentora W jaki sposób organizacje wykorzystują coaching i mentoring? W jakich obszarach organizacje korzystają z coachingu i mentoringu? Kultura coachingowa - czym jest i jak ją tworzyć? Wprowadzanie w życie coachingu i mentoringu Punkt wyjścia Komunikacja z interesariuszami i poparcie z ich strony Znaczenie sponsoringu wewnątrz organizacji Projektowanię/tworzenie Stworzenie zespołu do realizacji projektu Skuteczne procesy Ewaluacja/analiza wyników i uczenie się Jakie poważne przeszkody można napotkać? Jak sobie z nimi radzić? Lista kontrolna jako pomoc w realizacji planu 14. Role i odpowiedzialność w coachingu i mentoringu Kto odpowiada za coaching i mentoring w organizacjach? 15. Super wizja w praktyce Rola superwizji w rozwijaniu kompetencji coachingowych w organizacjach Podstawy wprowadzania superwizji Efekty ,,zintegrowanego''podejścia do superwizji Coaching zespołowy Wprowadzenie do coachingu zespołowego Dlaczego coaching zespołowy? Co rozumiemy przez pojęcie,,coaching zespołowy''? Uczące się zespoły: co łączy zespoły osiągające dobre wyniki z zespołami, Które potrafią analizować własne działania Rola lidera w coachingu zespołowym Rola i relacje coach-mentora zespolowego Umowa regulująca warunki coach-mentoringu zespołowego Cel coachingu zespołowego 17. Coach-mentoring w ramach systemu i wpływy kultury Praca i życie w systemach Wszyscy mamy wpływ na systemy wokół nas - i one wpływają na nas Jednostka jako system kulturowy Organizacja jako system kulturowy Coaching w procesie wdrażania pracownika do wymagań nowego stanowiska Wprowadzenie i umacnianie kultury coachingowej Technologia się zmienia Organizacja się zmienia ANEKS: Podstawy modeli OCM ELECTRIC Coaching'* i ELECTRIC Mentoring'"
Sygnatura czytelni BMW: XII A 68 @
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5878 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Coaching and mentoring : practical techniques for developing learning and performance, 2017.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia przy częściach.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności