Parsloe Eric
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Biblioteka WEiZ
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Parsloe Eric
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Coaching
(1)
Mentoring (forma wspomagania rozwoju)
(1)
Mentorzy edukacyjni
(1)
Mentorzy społeczni
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Uczenie się
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Rozwój osobisty
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia przy częściach.
Cele, istota i praktyka coachingu i mentoringu W głównym nurcie? Źródlo: zarządzanie i badania naukowe trening sportowy zarządzanie zasobami ludzkimi doradztwo psychologiczne, psychoterapia, psychologia i filozofia organizacje zawodowe 2. Modele coachingu i mentoringu W kierunku modelu idealnego Ogólny kształt procesu coach-mentoringu Lista korzyści płynących z coachingu Mentoring Model procesu zvtiązany z ,,kontraktem" Menedżer lub przełożony jako coach-mentor Coach-mentoring: model oparty na kompetencjach Coaching 3. Mentorzy spolecznościowi, lifecoachinc Czym jest lifecoaching? Mentoring społecznościowy Mentor ds. edukacyjnych Narodziny coach-mentora 4. Pomagać ludziom uczyć się, jak się uczyć Czym jest organizacja ucząca się? Uczenie się transformacyjne W kierunku modelu organizacji uczące1się Wybór najlepszej metody uczenia się Uczenie się czy rozwój? Zarządzanie własnym procesem uczenia się Zasady uczenia się osób dorosłych 5. Świadomość różnic indywidualnych Przekonania i wartości Kultura i różnorodność PłećFilozofia życiowa Wpływy psychologii Jak w praktyce wykorzystać świadomość różnic indywidualnych? ó- Informacja zwrotna: budowanie pewności siebie i sukcesu obserwowanie wyników Potencjalne przeszkody w uzyskaniu efektywnej informacji zwrotnej Informacja zwrotna, która buduje pewność siebie Obserwowanie zespołu Prowadzenie sesji przekazywania informacji zwrotnej Wizualizacja skutecznego wykonywania zadań Wykorzystywanie podstawowych cech osobowości Wychowywanie zwycięzców 7. Uważne słuchanie Obserwowanie nie jest proste Znaczenie obserwacji mowy ciała Świadomość przestrzeni osobistej Zaufanie lub jego brak Mity i uprzedzenia. Aktywne słuchanie Coaching telefoniczny Różnorodne, przydatne typy pytań Rodzaje pytań, których należy unikać Techniki zadawania pytań. 9. Superwizja sytuacyjna? Superwizja sytuacyjna Czym jest superwizja coachingowa? Formalnie czy nieformalnie? Jaka jest wartość dodana superwizji? 1'0. Podejście rynkowe czy kształtujący się zawód? Co składa się na,,zawód"? A zatem - zawód czy tylko usługa dostępna na rynku? Jak efektywnie wprowadzać coaching i mentoring do organizacji? 11. Dlaczego inwestować w coaching i mentoring? Jakie potrzeby można w ten sposób zaspokoić? Czym jest coaching i mentoring na wysokim poziomie? Na czym skupia się program coachingu i mentoringu? Na co może mieć największy wpływ? Jak zbudować uzasadnienie biznesowe i zdobyć poparcie? Co chcemy oceniać i jak to mierzyć? 12. Coaching i mentoring: co to jest i jak wykorzystuje się to w organizacjach Czym jest coaching i mentoring? Narodziny coach-mentora W jaki sposób organizacje wykorzystują coaching i mentoring? W jakich obszarach organizacje korzystają z coachingu i mentoringu? Kultura coachingowa - czym jest i jak ją tworzyć? Wprowadzanie w życie coachingu i mentoringu Punkt wyjścia Komunikacja z interesariuszami i poparcie z ich strony Znaczenie sponsoringu wewnątrz organizacji Projektowanię/tworzenie Stworzenie zespołu do realizacji projektu Skuteczne procesy Ewaluacja/analiza wyników i uczenie się Jakie poważne przeszkody można napotkać? Jak sobie z nimi radzić? Lista kontrolna jako pomoc w realizacji planu 14. Role i odpowiedzialność w coachingu i mentoringu Kto odpowiada za coaching i mentoring w organizacjach? 15. Super wizja w praktyce Rola superwizji w rozwijaniu kompetencji coachingowych w organizacjach Podstawy wprowadzania superwizji Efekty ,,zintegrowanego''podejścia do superwizji Coaching zespołowy Wprowadzenie do coachingu zespołowego Dlaczego coaching zespołowy? Co rozumiemy przez pojęcie,,coaching zespołowy''? Uczące się zespoły: co łączy zespoły osiągające dobre wyniki z zespołami, Które potrafią analizować własne działania Rola lidera w coachingu zespołowym Rola i relacje coach-mentora zespolowego Umowa regulująca warunki coach-mentoringu zespołowego Cel coachingu zespołowego 17. Coach-mentoring w ramach systemu i wpływy kultury Praca i życie w systemach Wszyscy mamy wpływ na systemy wokół nas - i one wpływają na nas Jednostka jako system kulturowy Organizacja jako system kulturowy Coaching w procesie wdrażania pracownika do wymagań nowego stanowiska Wprowadzenie i umacnianie kultury coachingowej Technologia się zmienia Organizacja się zmienia ANEKS: Podstawy modeli OCM ELECTRIC Coaching'* i ELECTRIC Mentoring'"
Sygnatura czytelni BWZ: XII A 68
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5878 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 118313 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności