158660
Książka
W koszyku
Wprowadzenie do negocjacji Istota negocjacji - definicje, rodzaje, zasady Cechy i umiejętności negocjatora oraz Wy negocjatorów Style negocjacyjne Konflikt w negocjacjach Postawa asertywna w procesie negocjacji Fazy procesu negocjacji Proces negocjacji i jego fazy Faza przygotowania do negocjacji Faza otwarcia negocjacji Faza negocjacji właściwych Faza zamknięcia i sytuacja ponegocjacyjna Techniki negocjacyjne Istota technik negocjacyjnych Techniki otwarcia negocjacji Techniki właściwej części negocjacji Techniki zamknięcia negocjacji Podsumowanie technik negocjacji Komunikacja w negocjacjach Istota komunikacji Kanały komunikacji Modele i elementy procesu komunikacji Czynniki oddziaływania na proces komunikacji w negocjacjach Efektywność procesu komunikacji Komunikacja werbalna Istota komunikacji werbalnej Zadawanie pytań Argumentacja i perswazja Rozmowa telefoniczna Umiejętność słuchania w komunikacji i negocjacjach Negocjacje jako rodzaj komunikacji międzyludzkiej Typy procesu słuchania Etapy procesu słuchania Korzyści z aktywnego słuchania w negocjacjach Bariery utrudniające proces słuchania Techniki usprawniające proces słuchania Komunikacja niewerbalna Definicja, funkcje, znaczenie komunikacji niewerbalnej Kanały i elementy ekspresji niewerbalnej Mimika oraz kontakt wzrokowy Gestyka Postawa ciała Prosemika (dystans względem innych) Komunikacja międzykulturowa w negocjacjach międzynarodowych Znaczenie odmienności kulturowych w negocjacjach Podział kultur biznesowych na świecie Kultury propartnerskie i protransakcyjne - podejście do prowadzenia rozmów biznesowych Podejście do ceremoniału i hierarchii Kultury monochroniczne i polichroniczne - podejście do czasu i jego planowania Kultury ekspresyjne lub powściągliwe - podejście do procesu komunikacji Europejska kultura biznesowa Niemieccy Brytyjscy negocjatorzy Francuscy Włoscy Hiszpańscy Szwedzcy Szwajcarscy Polska kultura biznesowa Wschodnia kultura biznesowa Amerykańska kultura biznesowa Dalekowschodnia kultura biznesowa Arabska kultura biznesowa Elementy savoir-vivre'u w negocjacjach Savoir-vivre na co dzień Wizytówki Ubiór Komunikacja elektroniczna Istota komunikacji elektronicznej Komunikacja przez e-mail Komunikacja przez Web 2.0 i kanały mediów społecznościowych Komunikacja przez urządzenia mobilne Komunikacja przez własną stronę internetową
Sygnatura czytelni BMW: IX F 89 @
Status dostępności:
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5893 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Na okładce: Wprowadzenie do negocjacji, komunikacja, fazy procesu negocjacji, techniki negocjacyjne, komunikacja werbalna i niewerbalna, aspekty kulturowe i savoir-vivre w komunikacji.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 177-[183].
Uwaga dotycząca finansowania
Publikacja została sfinansowana ze środków na utrzymanie potencjału badawczego przyznanych Wydziałowi Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności