158660
Książka
W koszyku
CZĘŚĆ I. TUTORING PRZESTRZENIĄ KSZTAŁCENIA UKIERUNKOWANEGO NA CAŁOŚCIOWY ROZWÓJ PODOPIECZNEGO Rozdział 1. O nierozłączności kształcenia naukowego i rozwoju osobistego Beata Karpińska-Musiał Rozdział 2. Misja tutora Magdalena Panońko Rozdział 3. Znaczenie refleksyjności - dlaczego studium przypadku? Beata Karpińska-Musiał Rozdział 4. Słowo o współczesnych uwarunkowaniach instytucjonalnych i systemowych w oświacie i szkolnictwie wyższym Beata Karpińska-Musiał CZĘŚĆ II. STUDIA PRZYPADKÓW NA RÓŻNYCH ETAPACH KSZTAŁCENIA Rozdział 5. Szkolnictwo podstawowe, gimnazjalne i ponadgimnazjalne Magdalena Panońko Mamy po prostu być. Spotkania z Tosią i jej matematycznym „baranem" Katarzyna Weinerowska-Bords Jak oswoić „niedźwiedzia", czyli rzecz o własnych słabościach Małgorzata Szeligiewicz Dobrze, spróbuję, czyli eksperyment „Tutoring" Agnieszka Buksińska O odwadze spełniania własnych marzeń Sławomira Czarnecka O fenomenie spotkania w relacji tutorskiej Elżbieta Blachowicz Tutoring - nauczyciel i uczeń zupełnie inaczej Honorata Olejniczak Przemiana Agnieszka Sawka Tutoring w sporcie Andrzej Głowacki Tutoring jako wirus szczególnie zaraźliwy Anna Tulczyńska Rozdział 6. Szkolnictwo wyższe Beata Karpińska-Musiał Nida Maria Augustyniak Tutoring jako zaproszenie do aktywności - przypadek Justyny Monika Czyżewska Spotkanie z Cudowną Dziewczyną Katarzyna Jereczek-Korzeniewska, Ewa Woźniak „Kiedy uczeń jest gotowy, pojawia się mistrz" - samorodny tutoring skrojony na miarę potrzeb ucznia Anna Kaczorowska Jeden temat - dwa eseje - wiele emocji Joanna Ewa Szafraniec Dialog tutorski: „Esej za esej" Tomasz Zarzycki, Patrycja Nowakowska Tutoring akademicki - praktyka tutorska na studiach doktoranckich Wydziału Biologii Uniwersytetu Gdańskiego Agnieszka Kowalkowska Od studenckiej pasji do akademickiego rozwoju Agnieszka Marcinowska, Luiza Gałbarczyk-Gąsiorowska, Małgorzata Cegiełka Personalizacja zajęć grupowych za pomocą tutoringu Marlena Lembicz, Martyna Dominiak Dwie historie inicjacji tutoringowej z perspektywy krystalizowania celu kształcenia i budowania kultury studiowania Agnieszka Dziedziczak-Foltyn „Dialogi równoległe" - wykorzystanie języka obrazu w spotkaniu tutoringowym Małgorzata Karczmarzyk Hybrydowy tutoring akademicki Anna Turula Praca seminaryjna na filologii jako poligon dla tutoringu Sebastian Dusza Przestrzeń akademickiej dyskusji: Beckett Research Group in Gdańsk Tomasz Wiśniewski Tutoring międzyobszarowy w Katedrze Slawistyki Uniwersytetu Gdańskiego Katarzyna Stępińska Tutoring jako trudne spotkanie z Tomaszem, który za szybko się usamodzielnił Jakub Kwaśny Szlifowanie diamentu w drodze na szczyt - (nie)przypadkowa podróż z Klaudią Beata Karpińska-Musiał
Sygnatura czytelni BMW: VI Y 133
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 146566 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia przy pracach.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności