Indywidualizacja (pedagogika)
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Biblioteka Międzywydziałowa
(2)
Autor
Czekierda Piotr (1976- )
(1)
Fingas Bartosz
(1)
Karpińska-Musiał Beata
(1)
Panońko Magdalena
(1)
Szala Marcin
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Nauczyciele
(1)
Temat
Budownictwo
(2411)
Zarządzanie
(2036)
Matematyka
(1929)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1791)
Indywidualizacja (pedagogika)
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(931)
Automatyka
(916)
Język angielski
(871)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(740)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Piłka nożna
(672)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(612)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(589)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(566)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Produkcja
(517)
Materiałoznawstwo
(516)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(506)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(467)
Psychologia
(467)
Szkolnictwo wyższe
(466)
Przedsiębiorstwo
(465)
Internet
(464)
Modele matematyczne
(464)
Metale
(462)
Nauka
(455)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(424)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(2)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
CZĘŚĆ I. CO TO JEST TUTORING? KIM JEST TUTOR? Rozdział 1. Czym jest tutoring? Piotr Czekierda Instytucje są tak dobre jak ludzie, którzy je tworzą Edukacja masowa, zindywidualizowana i spersonalizowana Mistrz, który pozwala spojrzeć głębiej Proces tutoringu i jego rodzaje (tutoring naukowy i rozwojowy) Tutoring, coaching, mentoring - różnice i podobieństwa Inspirować do wielkości Rozdział 2. Fundamenty i źródła tutoringu Bartosz Fingas Relacja mistrz-uczeń Edukacja spersonalizowana i etyka cnót Psychologia pozytywna Tutoring - między ideałem a rzeczywistością Rozdział 3. Praca tutorska i proces stawania się tutorem Marcin Szala Specyfika pracy tutora Stawanie się tutorem Proces kształcenia tutorów Rozdział 4. Tutoring nie jest tani. Dlaczego się opłaca i jak go finansować? Damian Godlewski Jakie zasoby są potrzebne, by wdrożyć tutoring? Wdrażanie tutoringu w szkole. Ile to kosztuje? Jakie są długofalowe korzyści z wdrażania tutoringu? Sposoby finansowania programów tutoringowych CZĘŚĆ IL TUTORING - OBSZARY ZASTOSOWAŃ I BADANIA Rozdział 1. Tutoring szkolny - personalizacja edukacji Paweł Zuchniewicz Bitwa o człowieka Razem możemy więcej Personalizacja a indywidualizacja Rzecznik Rozdział 2. Tutoring akademicki - pomiędzy epistemą a doxa. Tożsamość metody w kontekście kształcenia uniwersyteckiego Beata Karpińska-Musiał Skąd takie pozycjonowanie tutoringu w teorii i praktyce akademickiej? Doxa i epistema w tutoringu - spotkanie idei z doświadczeniem Tutoring a przywództwo ideowe z punktu widzenia pedagogiki Tutoring a epistemiczne struktury poznawcze – perspektywa językoznawcza i dydaktyczna Podmiot „stający się" i „tożsamość narracyjna" - hermeneutyka Paula Ricouera a mechanizmy działające w metodzie tutoringu akademickiego ... 139 Podsumowanie oraz kontekst wdrożeń w instytucji kształcenia wyższego (HEI) Rozdział 3. Badania: tutoring w opinii nauczycieli akademickich – perła z lamusa czy perła do lamusa? Marta Kowalczuk-Walędziak Dyskusja i wnioski końcowe Rozdział 4. Tutoring w organizacjach pozarządowych i projektach społecznych Joanna Gardynik Charakterystyka tutoringu w organizacjach społecznych Cele osiągane w tutoringu w projektach społecznych Tutoring szansą dla organizacji pozarządowych Korzyści płynące z tutoringu w organizacjach społecznych Rozdział 5. Tutoring a edukacja domowa Marek Budajczak Główne terminy i ich definicje Interrelacje między tutoringiem a edukacją domową Społeczne perspektywy rozwijania relacji tutoring-edukacja domowa i ich stosunek do oświaty zbiorowej CZĘŚĆ III. STUDIA PRZYPADKÓW Wprowadzenie: Co ma wpływ na skuteczne wdrożenie tutoringu? Kilka ważnych uwag na marginesie Krzysztof Słaboń Proaktywność / kreatywne podejście do rzeczywistości / przywództwo Budowanie zespołu, potęga pytania „dlaczego?" i wspólna wizja Myślenie strategiczne i zmiana Rozdział 1. Tutoring w szkole Tutoring w Gimnazjum nr 58 im. Jana Nowaka-Jeziorańskiego w Poznaniu Miłosz Piękny, Katarzyna Rudnicka Tutoring w 2 Społecznym Liceum Ogólnokształcącym w Warszawie - jak wdrażaliśmy tutoring Magdalena Niemczuk-Kobosko Tutoring w zespole szkół nr 6 we Wrocławiu Anna Jędrzejczyk Tutoring w szkole „Żagle" Stowarzyszenia „Sternik"- między szkołą a rodziną Paweł Juchniewicz Rozdział 2. Tutoring akademicki Tutoring na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie – Wydziałowa Indywidualna Ścieżka Edukacyjna po pięciu latach funkcjonowania Łukasz Daneł, Jakub Kwaśny, Agnieszka Żur Tutoring w Kolegium „Artes Liberales" Krzysztof Rutkowski Tutoring na Wydziale Oceanografii i Geografii Uniwersytetu Gdańskiego Ewa Szymczak, Mirosława Malinowska Tutoring na Wydziale Filologicznym Uniwersytetu Gdańskiego - w trosce o jakość w ilości Beata Karpińska-Musiał Tutoring na uniwersytetach w Oksfordzie i Cambridge Marcin Szala Rozdział 3. Tutoring w organizacjach pozarządowych i projektach społecznych Tutoring w Stowarzyszeniu Praktyków Kultury Daniel Brzeziński Tutoring w Akademii Przyszłości Stowarzyszenia WIOSNA - nie rybę, nie wędkę, ale mentalność wędkarza Anna Wilczyńska, Anna Żaczek Tutoring w Szkole Liderów Małgorzata Lelonkiewicz, Agnieszka Szelągowska Tutoring w Programie Tutor Collegium Wratislaviense i Fundacji Dorastaj z Nami Joanna Gardynik CZĘŚĆ IV. WYWIADY Wywiad z Tomaszem Krupskim, podopiecznym w Programie Tutor Wywiad z Małgorzatą Witczak i Katarzyną Jędrzak, tutorkami z I Liceum Ogólnokształcącego im. Hugona Kołłątaja w Krotoszynie Wywiad z dr Sabiną Ratajczak, tutorką, prodziekan Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej Wywiad z dr Ewą Szymczak, prodziekan ds. kształcenia, Wydział Oceanografii i Geografii Uniwersytetu Gdańskiego
Sygnatura czytelni BMW: VI Y 102 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 146565 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia przy pracach.
CZĘŚĆ I. TUTORING PRZESTRZENIĄ KSZTAŁCENIA UKIERUNKOWANEGO NA CAŁOŚCIOWY ROZWÓJ PODOPIECZNEGO Rozdział 1. O nierozłączności kształcenia naukowego i rozwoju osobistego Beata Karpińska-Musiał Rozdział 2. Misja tutora Magdalena Panońko Rozdział 3. Znaczenie refleksyjności - dlaczego studium przypadku? Beata Karpińska-Musiał Rozdział 4. Słowo o współczesnych uwarunkowaniach instytucjonalnych i systemowych w oświacie i szkolnictwie wyższym Beata Karpińska-Musiał CZĘŚĆ II. STUDIA PRZYPADKÓW NA RÓŻNYCH ETAPACH KSZTAŁCENIA Rozdział 5. Szkolnictwo podstawowe, gimnazjalne i ponadgimnazjalne Magdalena Panońko Mamy po prostu być. Spotkania z Tosią i jej matematycznym „baranem" Katarzyna Weinerowska-Bords Jak oswoić „niedźwiedzia", czyli rzecz o własnych słabościach Małgorzata Szeligiewicz Dobrze, spróbuję, czyli eksperyment „Tutoring" Agnieszka Buksińska O odwadze spełniania własnych marzeń Sławomira Czarnecka O fenomenie spotkania w relacji tutorskiej Elżbieta Blachowicz Tutoring - nauczyciel i uczeń zupełnie inaczej Honorata Olejniczak Przemiana Agnieszka Sawka Tutoring w sporcie Andrzej Głowacki Tutoring jako wirus szczególnie zaraźliwy Anna Tulczyńska Rozdział 6. Szkolnictwo wyższe Beata Karpińska-Musiał Nida Maria Augustyniak Tutoring jako zaproszenie do aktywności - przypadek Justyny Monika Czyżewska Spotkanie z Cudowną Dziewczyną Katarzyna Jereczek-Korzeniewska, Ewa Woźniak „Kiedy uczeń jest gotowy, pojawia się mistrz" - samorodny tutoring skrojony na miarę potrzeb ucznia Anna Kaczorowska Jeden temat - dwa eseje - wiele emocji Joanna Ewa Szafraniec Dialog tutorski: „Esej za esej" Tomasz Zarzycki, Patrycja Nowakowska Tutoring akademicki - praktyka tutorska na studiach doktoranckich Wydziału Biologii Uniwersytetu Gdańskiego Agnieszka Kowalkowska Od studenckiej pasji do akademickiego rozwoju Agnieszka Marcinowska, Luiza Gałbarczyk-Gąsiorowska, Małgorzata Cegiełka Personalizacja zajęć grupowych za pomocą tutoringu Marlena Lembicz, Martyna Dominiak Dwie historie inicjacji tutoringowej z perspektywy krystalizowania celu kształcenia i budowania kultury studiowania Agnieszka Dziedziczak-Foltyn „Dialogi równoległe" - wykorzystanie języka obrazu w spotkaniu tutoringowym Małgorzata Karczmarzyk Hybrydowy tutoring akademicki Anna Turula Praca seminaryjna na filologii jako poligon dla tutoringu Sebastian Dusza Przestrzeń akademickiej dyskusji: Beckett Research Group in Gdańsk Tomasz Wiśniewski Tutoring międzyobszarowy w Katedrze Slawistyki Uniwersytetu Gdańskiego Katarzyna Stępińska Tutoring jako trudne spotkanie z Tomaszem, który za szybko się usamodzielnił Jakub Kwaśny Szlifowanie diamentu w drodze na szczyt - (nie)przypadkowa podróż z Klaudią Beata Karpińska-Musiał
Sygnatura czytelni BMW: VI Y 133 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 146566 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności