158660
Book
In basket
Założenia i ewolucja zrównoważonego rozwoju (Adam Sadowski) Filozofia zrównoważonego rozwoju. Źródła i przyczyny powstania Ewolucja pojęcia i zasady zrównoważonego rozwoju Zasady zrównoważonego rozwoju W kierunku marketingu zrównoważonego (Sabina Kauf) Trendy i tendencje rozwojowe w marketingu Marketing 3.0 jako wyraz "uspołecznienia" gospodarki Marketing zrównoważony jako odpowiedź na potrzeby współczesnych konsumentów Współczesne wyzwania logistyki (Marzena Kramarz) Kierunki zmian w zarządzaniu przepływami materiałowymi Wpływ megatrendów na logistykę i łańcuchy dostaw Zrównoważony rozwój jako wyzwanie dla współczesnej logistyki Marketing i logistyka w strukturze zarządzania przedsiębiorstwem - współczesne wyzwania z perspektywy zrównoważonego rozwoju (Sabina Kauf, Marzena Kramarz) Kreowanie wartości jako podstawa integracji marketingu i logistyki Wkomponowanie marketingu i logistyki w strukturę zarządzania przedsiębiorstwem Usieciowienie jako główna przesłanka integracji marketingu i logistyki w zarządzaniu przedsiębiorstwem i łańcuchem dostaw Zarządzanie marketingowo-logistyczne wobec wyzwań zrównoważonego rozwoju Model zarządzania marketingowo-logistycznego z perspektywy zrównoważonego rozwoju - próba identyfikacji (Sabina Kauf, Marzena Kramarz, Adam Sadowski) Konceptualizacja modelu zrównoważonego zarządzania marketingowo-logistycznego Instrumenty zrównoważonego zarządzania marketingowo-logistycznego Efekty i obszary zastosowań zrównoważonego zarządzania marketingowo-logistycznego
Sygnatura czytelni BMW: VIII E 134 @
Media files:
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. E 5968 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 147362 N (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 137-146.
Target audience note
Książka kierowana jest przede wszystkim do studentów kierunków: logistyka, zarządzanie i ekonomia, na których wykładane są przedmioty takie jak: marketing, logistyka, logistyczna obsługa klienta, badania rynkowe oraz badania naukowe. Książka jest również ważnym źródłem wiedzy dla praktyków - pracowników firm koordynujących procesy marketingowe i logistyczne.
Funding information note
Publikacja dofinansowana przez firmę Marma Polskie Folie
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności