156710
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marka - istota i treść pojęcia we współczesnym marketingu Natura i definicja marki Wartość i kapitał marki Czynniki kształtujące wycenę i pozycję rynkową marki Rola technologii informatyczno-komunikacyjnych w kształtowaniu treści pojęcia marki Funkcje i znaczenie komunikacji marketingowej w promocji marki Teoretyczne podstawy komunikacji marketingowej Funkcje systemu komunikacji marketingowej Przegląd i charakterystyka narzędzi komunikacji marketingowej Komunikacja marketingowa jako narzędzie kreowania siły marki Rola niestandardowych narzędzi w komunikacji marketingowej marki Internetowe narzędzia komunikacji marketingowej Internet jako platforma komunikacji marketingowej Narzędzia komunikacji marketingowej w internecie Ocena podejść metodologicznych w badaniach poświęconych skuteczności komunikacji marketingowej w internecie Serwisy społecznościowe jako nowoczesny kanał komunikacji marketingowej Istota i przesłanki rozwoju serwisów społecznościowych Media społecznościowe jako narzędzie komunikacji marketingowej Użytkownicy serwisów społecznościowych Przegląd badań poświęconych serwisom społecznościowym 4-5- Strony afiliacyjne marek w portalu Facebook jako szczególny przykład komunikacji marketingowej w serwisach społecznościowych Metodyka badań nad działaniami marketingowymi prowadzonymi w portalach społecznościowych Opis zastosowanych metod badawczych i ich ograniczeń Charakterystyka grupy badawczej Ocena znaczenia serwisów społecznościowych w komunikacji marketingowej marki w świetle badań własnych Zachowania użytkowników w serwisach społecznościowych w świetle badań własnych Wartość marki w serwisach społecznościowych w opinii internautów Internetowy kapitał marki jako efekt działań marketingowych prowadzonych w serwisach społecznościowych Serwisy społecznościowe i ich znaczenie dla komunikacji marketingowej w opinii przedsiębiorstw
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 255
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E 5969 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147439 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia strony 231-239. Netografia strony 240-243.
Uwaga dotycząca finansowania
Publikacja dofinansowana przez Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności