156662
Książka
W koszyku
Misja nauczyciela wychowania fizycznego 1.1. Rola nauczyciela wychowania fizycznego na przestrzeni dziejów 1.2. Kompetencje nauczyciela w świetle definicji 1.3. Rola powinności nauczyciela 1.4. Osobowość jako istotny atrybut nauczyciela 1.5. Znaczenie autorytetu nauczyciela wychowania fizycznego Badania empiryczne nad stanem predyspozycji indywidualnych wybranych grup studentów 2.1. Warunki anatomiczne 2.2. Sprawność fizyczna młodzieży akademickiej 2.3. Cechy osobowościowe 2.4. Zachowania zdrowotne Akademickie przygotowanie studentów do roli nauczyciela wychowania fizycznego 3.1. Dobór studentów do zawodu nauczyciela wychowania fizycznego w polskim systemie edukacji 3.2. System kształcenia nauczycieli 3.3. System praktyk pedagogicznych 4.3.1. Komputerowe badanie postawy ciała 4.3.1.1. Mora 4G 4.3.1.2. Podoskop 3D 4.3.2. Określenie składu ciała 4.3.3. Badanie psychologiczne (NEO-FFI) 4.3.4. Badanie zachowań prozdrowotnych i kryteriów zdrowia 4.3.4.1. Inwentarz Zachowań Zdrowotnych (IZZ) 4.3.4.2. Lista Kryteriów Zdrowia 4.3.4.3. Kwestionariusz ankiety dotyczący zachowań zdrowotnych 4.3.5. Pomiar ogólnej sprawności fizycznej (MTSF) 4.3.6. Tradycje sportowo-rodzinne - sondaż diagnostyczny 4.3.7. Określanie wzorca nauczyciela wychowania fizycznego (FGI) 4.4. Badane osoby 4.5. Kierunki analiz statystycznych 5.1. Sylwetka przyszłego nauczyciela wychowania fizycznego w świetle badań 5.1.1. Warunki anatomiczne studentów wychowania fizycznego 5.1.2. Sprawność fizyczna studentów wychowania fizycznego 5.1.3. Cechy osobowościowe studentów wychowania fizycznego 161 5.1.4. Zachowania zdrowotne i kryteria zdrowia studentów wychowania fizycznego 5.1.5. Uwarunkowania demograficzne i tradycje rodzinne wyboru kierunku studiów wychowania fizycznego 5.1.6. Relacje pomiędzy elementami sylwetki studentów wychowania fizycznego 5-2. Charakterystyka kobiet i mężczyzn studiujących wychowanie fizyczne 5.2.1. Warunki anatomiczne kobiet i mężczyzn studiujących wychowanie fizyczne 5.2.2. Sprawność fizyczna kobiet i mężczyzn studiujących wychowanie fizyczne 5.2.3. Cechy osobowościowe kobiet i mężczyzn studiujących wychowanie fizyczne 5.2.4. Zachowania zdrowotne i kryteria zdrowia studentów kobiet i mężczyzn studiujących wychowanie fizyczne 5.2.5. Uwarunkowania demograficzne i tradycje rodzinne kobiet i mężczyzn studiujących wychowanie fizyczne 5.2.6. Relacje pomiędzy elementami sylwetki kobiet i mężczyzn studiujących wychowanie fizyczne 5.3. Specyfika sylwetki studentów wychowania fizycznego na tle studentów pozostałych kierunków 5.3.1. Warunki anatomiczne studentów wychowania fizycznego na tle studentów innych kierunków 5.3.2. Sprawność fizyczna studentów wychowania fizycznego na tle studentów innych kierunków 5.3.3. Różnice w zakresie zmiennych osobowościowych studentów wychowania fizycznego na tle studentów innych kierunków 5.3.4. Świadomość prozdrowotna i kryteria zdrowia studentów wychowania fizycznego na tle studentów innych kierunków 5.3.5. Uwarunkowania demograficzne i tradycje rodzinne studentów wychowania fizycznego na tle innych kierunków 5.3.6. Relacje pomiędzy elementami sylwetki studentów wychowania fizycznego na tle innych kierunków 5.4. Ideał a rzeczywisty obraz przyszłego nauczyciela wychowania fizycznego w opinii studentów wychowania fizycznego na podstawie badania fokusowego 5.5. Tradycje nauczycielskie i sportowe a sylwetka studenta wychowania fizycznego
Sygnatura czytelni BWF: X D 145
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 147440 N (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8278 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 242-280.
Uwaga dotycząca języka
Streszczenie w języku angielskim.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności